Cool, gelijktijdig masturberen met mij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:41 schreef serokwaldeluxe het volgende:
Ik ga aluminiumfolie zoeken zodat ik bij gebrek aan de ''dop'' tóch nog mijn vibrator kan gebruiken
Omdat ik niet kon slapen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk de hele nacht doorgehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Synchroon masturbatie?quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Cool, gelijktijdig masturberen met mij.
Oh, wacht, ik was te laat. Wie het eerst komt ok? Vanaf... nu.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:43 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Doen we, ok Chowi?
1,2,3,....en daar gaan we!
Aaaah,..mag ik hem eens aaien?quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:43 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn favoriete knuffel. Master Beer.
Ik zou bijna jaloers worden. Bijna.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:25 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee beste Q, wij doen alleen maar neuken en bier drinken samen. Trouwen is overrated.
De combinatie HS, de combinatie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:47 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Op het neuken of het bier drinken?
Ik snap het. Het geeft niks, dat hebben we allemaal wel eens.quote:
Yeah!quote:
Chowi heeft lang werk, waarschijnlijk eeltgroei op intieme plekken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:58 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Yeah!
Alleen eehh,..ben Chowi volgens mij een beetje kwijt geraakt, was zó met mezelf bezig![]()
Chowi? Chowi??
Shush jij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Chowi heeft lang werk, waarschijnlijk eeltgroei op intieme plekken.
Ah, gelukkig,...je bent erquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:00 schreef Chowi het volgende:
Ja, ik had een nogal slordige start, maar toen ik eenmaal bezig was ging het prima. Sorry voor het oponthoud. Kusjes.
of veel ste veel haarquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Chowi heeft lang werk, waarschijnlijk eeltgroei op intieme plekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |