Nee, bek houden en bukken, teef.quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, bek houden en bukken, teef.
Owacht, ik kan me herinneren dat ik dat eerder vanochtend ook al tegen iemand zei.
Ja, tegen je liefje. Maar als je zo gaat praten krijg ik je nog wel, slet!quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, bek houden en bukken, teef.
Owacht, ik kan me herinneren dat ik dat eerder vanochtend ook al tegen iemand zei.
Het was niet onaardig bedoeld. Ik had verwacht dat je het wel kon waarderen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:20 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ja, tegen je liefje. Maar als je zo gaat praten krijg ik je nog wel, slet!
Ah dan kan ik je vergeven, sorry voor dit misverstand dan, ok?quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het was niet onaardig bedoeld. Ik had verwacht dat je het wel kon waarderen.
Met bier?quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:24 schreef Heatseeker het volgende:
Iedereen is welkom vind ik, zolang er maar inhoudelijk en OT wordt gereageerd.
Nee beste Q, wij doen alleen maar neuken en bier drinken samen. Trouwen is overrated.quote:
Met inhoudelijk en OT bedoelt HS dus dat het allemaal over mij moet gaan.quote:
ALLES in het leven gaat toch over jou?quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Met inhoudelijk en OT bedoelt HS dus dat het allemaal over mij moet gaan.
Hey, zo zijn we niet getrouwd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Met inhoudelijk en OT bedoelt HS dus dat het allemaal over mij moet gaan.
Ik laat haar vaak in die waan, maar owee als we bij elkaar zijn, dan is van ohh HS je bent zo geweldig, en charmant en leuk en knap en oh my god jouw penis is huge.quote:
En als het eens per ongeluk niet over mij gaat, gaat het over bier.quote:
Ik speel altijd met jouw penis en dan doe ik van koetsjiekoetsjiekoeeeee, omdat 'ie zo schattig en klein van stuk is.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:28 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik laat haar vaak in die waan, maar owee als we bij elkaar zijn, dan is van ohh HS je bent zo geweldig, en charmant en leuk en knap en oh my god jouw penis is huge.
Altijd Chowi weer met haar praatjes.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik speel altijd met jouw penis en dan doe ik van koetsjiekoetsjiekoeeeee, omdat 'ie zo schattig en klein van stuk is.
Jij bent dat schuld.quote:
Dat komt doordat je wel eens vergeet dat er ook nog een dildo in zat.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:35 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Altijd Chowi weer met haar praatjes.
Maar owee als ik haar penetreer, dan is het meer zo van" Au HS, rustig aan je gaat te diep, AU!! zeg ik toch".
Dat zeg ik, jij met je praatjes.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat komt doordat je wel eens vergeet dat er ook nog een dildo in zat.
Dit is ONZ hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:37 schreef Penisbaard het volgende:
tregden klagd
Fijn is dat hé, zo op de vroege ochtend even lekker je ballen leegmaken. Ik ben er ook een voorstander van.quote:
Ooow wat ergquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon de dag goed beginnen, nu eerst koffiequote:Op woensdag 23 juni 2010 07:38 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Fijn is dat hé, zo op de vroege ochtend even lekker je ballen leegmaken. Ik ben er ook een voorstander van.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:38 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ooow wat ergStraf me maar dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom heb jij eigenlijk de hele nacht doorgehaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
Ok.quote:
Mijn excuus daarvoor, vanaf nu gaat het over bloemetjes, jonge veulens en vlinders.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:40 schreef Penisbaard het volgende:
Maar het gaat weer over de billens en de tieters en de peners zie ik. Bah, wat vies.
Cool, gelijktijdig masturberen met mij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:41 schreef serokwaldeluxe het volgende:
Ik ga aluminiumfolie zoeken zodat ik bij gebrek aan de ''dop'' tóch nog mijn vibrator kan gebruiken
Omdat ik niet kon slapen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk de hele nacht doorgehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Synchroon masturbatie?quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Cool, gelijktijdig masturberen met mij.
Oh, wacht, ik was te laat. Wie het eerst komt ok? Vanaf... nu.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:43 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Doen we, ok Chowi?
1,2,3,....en daar gaan we!
Aaaah,..mag ik hem eens aaien?quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:43 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn favoriete knuffel. Master Beer.
Ik zou bijna jaloers worden. Bijna.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:25 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee beste Q, wij doen alleen maar neuken en bier drinken samen. Trouwen is overrated.
De combinatie HS, de combinatie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:47 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Op het neuken of het bier drinken?
Ik snap het. Het geeft niks, dat hebben we allemaal wel eens.quote:
Yeah!quote:
Chowi heeft lang werk, waarschijnlijk eeltgroei op intieme plekken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:58 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Yeah!
Alleen eehh,..ben Chowi volgens mij een beetje kwijt geraakt, was zó met mezelf bezig![]()
Chowi? Chowi??
Shush jij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Chowi heeft lang werk, waarschijnlijk eeltgroei op intieme plekken.
Ah, gelukkig,...je bent erquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:00 schreef Chowi het volgende:
Ja, ik had een nogal slordige start, maar toen ik eenmaal bezig was ging het prima. Sorry voor het oponthoud. Kusjes.
of veel ste veel haarquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Chowi heeft lang werk, waarschijnlijk eeltgroei op intieme plekken.
Zeker weten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:01 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ah, gelukkig,...je bent er![]()
Lekker he?
Peuk hoop ik toch he?quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:05 schreef Chowi het volgende:
Even roken weer. De laatste keer was om half vijf..
Ja, de peuk, dus.quote:
Ja, ik ga nog maar eens koffie zetten denk ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:13 schreef zarGon het volgende:
Hallo Heatseeker!
Toffe shit, de nacht doorhalen.
Ik zit op de mobiele layout, en kan geen PI's meeposten.
Is te ver lopen. En dan gaat de fles ook op en ik moet nog slapen zoquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:21 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik zou jenever doen als ik jou was.
Ik zal het zometeen even doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:28 schreef Chowi het volgende:
Was even koffie aan het drinken en een sigaret aan het roken in de tuin. Moet je voor de grap eens op je balkon gaan zitten, HS..
Het is een meuie ochtend.
Er is ALTIJD bier. Overal.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:40 schreef Flashbag het volgende:
Is er nog bier ?
Met welk doel?quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:42 schreef naatje_1 het volgende:
ik post ook even in dit topic
Wat liefquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:43 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
voor deze ene keer,...mag jij van mij een slokje
Deel normaal nooit mijn bier,..maar goed, met die mooie weer,...ach laat ik eens lekker gek doen hequote:
Inderdaad trouwens wat voor bier heb je eigenlijksquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:47 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Deel normaal nooit mijn bier,..maar goed, met die mooie weer,...ach laat ik eens lekker gek doen he
Fixed.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:47 schreef Chowi het volgende:
Dit topic moet over mij ons gaan, trouwens. Niet over drank(orgels).
je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:47 schreef Chowi het volgende:
Dit topic moet over mij gaan, trouwens. Niet over drank(orgels).
Gulpener Gladiatorquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:48 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Inderdaad trouwens wat voor bier heb je eigenlijks.
Wat ga je er aan doen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:47 schreef Chowi het volgende:
Jou negeren (ik neger, hij negert, wij negeren) totdat je het weer over mij hebt.quote:
Ty, ty.quote:
Dankuquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:51 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Mond open,..en vangen!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jou negeren (ik neger, hij negert, wij negeren) totdat je het weer over mij hebt..
jij bent toch een drankorgel?quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:47 schreef Chowi het volgende:
Neuh precies erinquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:54 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Toch niet verslikt he? Ben niet zo goed in mikken![]()
True enough.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:59 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Comazuipen,..tenminste iets waar ik goed in ben
![]()
Oke nu dezequote:Op woensdag 23 juni 2010 09:03 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Absint! Staat op m'n lijstje,..nooit gehad
Spontane meiden die vooral spontaan zijnquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:04 schreef Heatseeker het volgende:
Chowi?
Ik ben een leuke man van 28 jaar en ik hou van hobbies en puzzelen, ik hou van spontane meiden die vooral spontaan is, ben jij diegene die ik zoek? reageer dan op mijn bericht en hopelijk ben ik jou witte prins op het knappe paard.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:04 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Oke nu deze
[ afbeelding ]
ATTEN ATTEN ATTEN ATTEN!
Pics or GTFO.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:06 schreef Chowi het volgende:
heejj zijn hier nog leuke mannen die zin hebben in een gesprek met een wulpse dame van rond de twintig typ 345 xx
Pssst:quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:04 schreef Heatseeker het volgende:
Chowi?
Ik ben een leuke man van 28 jaar en ik hou van hobbies en puzzelen, ik hou van spontane meiden die vooral spontaan is, ben jij diegene die ik zoek? reageer dan op mijn bericht en hopelijk ben ik jou witte prins op het knappe paard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
345 xxquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:06 schreef Chowi het volgende:
heejj zijn hier nog leuke mannen die zin hebben in een gesprek met een wulpse dame van rond de twintig typ 345 xx
Ben te lui om een pic te plaatsen. Doe het voorlopig maar ff met dat slokjequote:Op woensdag 23 juni 2010 09:06 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Meh strohrum vind ik niet zoGA JE MIJ NOG WAT GEVEN
IK HEB OOK DORST!?
Doe er eens wat moeite voor man. Klik eens op linkjes ofzo. Djeez.quote:
Oke goedgekeurd daten ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Doe er eens wat moeite voor man. Klik eens op linkjes ofzo. Djeez.
Neehee, die xx hoort er niet bij. Het is enkel een afsluiter van dit schitterende stuk proza.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:09 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ben te lui om een pic te plaatsen. Doe het voorlopig maar ff met dat slokje
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:07 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Pssst:Ik doe niet aan die fratsen, ik heb toch gezegd dat ik van hobbies hou en puzzelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
neejj sory jy bent te jong voor mijj :$quote:
345 xx maar dan zonder de xxquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neehee, die xx hoort er niet bij. Het is enkel een afsluiter van dit schitterende stuk proza.
Ook niet stiekem ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
neejj sory jy bent te jong voor mijj :$
Jahaa,..ik zeg toch ook niet dat je aan die fratsen moet doen, maar het staat wel mooier in je profiel. Dan doe je maar alsof!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:10 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik doe niet aan die fratsen, ik heb toch gezegd dat ik van hobbies hou en puzzelen.
Ja, dan wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |