quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:43 schreef Chowi het volgende:
Sperma heeft wel wat weg van yoghurt, though.
...met cruesli is het lekkerderquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:43 schreef Chowi het volgende:
Sperma heeft wel wat weg van yoghurt, though.
Cruesli in je sperma, dat moet pijnlijk klaarkomen zijn.quote:
Me dunkt. Ik ontplof bijna.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:18 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dat was een flinke emmer yoghurt of niet.
Hihi, jij met je grappen en grollen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Me dunkt. Ik ontplof bijna.
Ik heb ondertussen een leuke naam bedacht voor op een formele brief:
De Heer O. Isch.
Kortweg dhrolsch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Me dunkt. Ik ontplof bijna.
Ik heb ondertussen een leuke naam bedacht voor op een formele brief:
De Heer O. Isch.
Ik schud ze zo uit mijn mouw.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:23 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hihi, jij met je grappen en grollen.
Neehee, je begrijpt er ook niets van, Black Sheep Boy.quote:
Op zijn minst Gold Sheep!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neehee, je begrijpt er ook niets van, Black Sheep Boy.
De tekst van het liedje past echt zo perfect bij jou. Ik ben er zelfs van overtuigd dat het voor jou geschreven is.quote:
Ik dien wel even een verzoekje in bij mijn waerde heer remlof.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Het valt me tegen dat hij nog steeds niet aangekondigd in de forumindex staat.
Nee, natuurlijk niet. Ik ben lesboseksueel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:29 schreef Bellatrix het volgende:
Hey, nueken jullie met elkander? Chowi en Heatseeker?
Haha dat is garpig!quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik ben lesboseksueel.
Waarom?quote:
picsquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lesbeau's zijn kjoet.quote:
Als in Piksie? Die ook lesboseksueel is? Haha, goeie man.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:32 schreef naatje_1 het volgende:
hihi, ik zei pics, en dat lijkt op piks
Lemming!quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ze zijn vooral tof.quote:
Dat gaat niet over mij hoor.quote:
Wat een faalhaas.quote:
Dat is niet ownage, dat is gewoon sloerie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:42 schreef Chowi het volgende:
Ik heb zelfs wel eens kwartetten gedaan. Hoe ownage ben ik.
je ownt met je age ja, daar kan ik niet tegen op, maar er komt een tijd, dan doe ik cinquettesquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:42 schreef Chowi het volgende:
Ik heb zelfs wel eens kwartetten gedaan. Hoe ownage ben ik.
Je bent gewoon jaloers dat ik wel drie vrouwen tegelijk kan scoren en jij niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is niet ownage, dat is gewoon sloerie.
Ik zei niet dat ik er niet bij had willen zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik wel drie vrouwen tegelijk kan scoren en jij niet.
Tof. Ik ook. Neuken?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ready to receive.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |