Ik heb weleens dagen gehad dat ik 8 uur aan het werk was, maar dat is niet dagelijks.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, ik dacht iets van 8 uur p/dag te lezen!
Ik heb een goed uithoudingsvermogen.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef Potloodvis het volgende: Zien BP en Mozy er hetzelfde uit? Want ze hebben dezelfde paint in hun fobo.
Ik vroeg hoe hij eruit zag maar niet om een foto.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:19 schreef Crack_ het volgende:
Iemand vroeg trouwens laatst ook of ik die foto van Bobby wilde sturen, weet niet meer wie het was..
Ik wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb niemand van FOK! op MSN en/of Hyves.
Aha, wel prettig om een vaste (?) bron van inkomsten te hebben al.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb weleens dagen gehad dat ik 8 uur aan het werk was, maar dat is niet dagelijks.
Straat van de koninginnen?quote:
pics.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:19 schreef wise het volgende:
die schedel geeft mijn gezichtsuitdrukking weer na het zien van dat wijf
neequote:
Ja its the samequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vroeg hoe hij eruit zag maar niet om een foto.
Ik heb het nu tot 1/4 van mijn nek, gezien vanaf m'n hoofd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Serieus, knip je haar. Of ben je al geweest?
Beter.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb het nu tot 1/4 van mijn nek, gezien vanaf m'n hoofd. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:20 schreef Potloodvis het volgende:
Welterusten mensen, morgen weer een belangrijke dag voor de boeg.
Lelijk shirt trouwens.quote:
Vrij vast, de laatste weken ben ik er vrij druk mee. Maar ik heb ook weken gehad dat ik bijna geen werk had.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Aha, wel prettig om een vaste (?) bron van inkomsten te hebben al.
Doeidoei.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:20 schreef Potloodvis het volgende:
Welterusten mensen, morgen weer een belangrijke dag voor de boeg.
echt hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik dacht al dat hij het weer niet in de gaten had.
Ik wilde het ook al zeggen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
En je hebt een grotere penis.
Zo hebben we die ook gehad.
Daar wilde ik niet eens over beginnen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
quote:
Koningschap / heerschappijquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daar wilde ik niet eens over beginnen.
Leuk dat je zo over me denkt, bitch.
Ja dat bedoelde ik maar ik typ niet altijd wat ik denk. Communicatiefoutje in mijn hersenenquote:
Niet gelovenquote:
Even geëdit btwquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik maar ik typ niet altijd wat ik denk. Communicatiefoutje in mijn hersenen
Jij moet altijd zo nodig roepen dat je lul o zo groot en dik is en weet ik veel wat nog meer.quote:
Welke penis?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ah ja, mijn Latijn is een beetje heel erg roestigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:26 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Even geëdit btwHet betekent koningschap of heerschappij. Ik had ook even last van een communicatiefoutje
Ja, sorry, mijn schuld.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het is zijn imago, maar dat komt níét door Mozy hoor. Dat komt door ons.
Regum is dat, het scheelt maar één lettertjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:28 schreef Japsnars het volgende:
Ah ja, mijn Latijn is een beetje heel erg roestigIk dacht dat regnum het meervoud genitief van rex was
Calvé pindakaas met nootjes.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind de light pindakaas lekkerder dan de "echte" pindakaas.
Maar misschien komt dat ook omdat de "echte" pindakaas bij ons eetje van de lidl is en deze light is van calvé.
je moet die van AH excellent eens proberen met cashewnoten. die is echt lekkerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind de light pindakaas lekkerder dan de "echte" pindakaas.
Maar misschien komt dat ook omdat de "echte" pindakaas bij ons eetje van de lidl is en deze light is van calvé.
I cant, ik doe gezond.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je moet die van AH excellent eens proberen met cashewnoten. die is echt lekker
light pindakaas is not steeds niet gezond hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
I cant, ik doe gezond.
But thanks, misschien wanneer ik over de 30 ben en toch al dik en lelijk en 10 jaar getrouwd ben.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij moet altijd zo nodig roepen dat je lul o zo groot en dik is en weet ik veel wat nog meer.
Nu heb ik een mental image van jou als metalautist voor me, incl. wolvenshirtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb het nu tot 1/4 van mijn nek, gezien vanaf m'n hoofd. [ afbeelding ]
in de veronicagids van deze week staat een foto van lindsay lohan met een wolvenshirtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:33 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nu heb ik een mental image van jou als metalautist voor me, incl. wolvenshirt.
I know, maar er zitten wel maar super weinig verzadigde vetten inquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
light pindakaas is not steeds niet gezond hoor
Pics, ik heb geen veronicagids.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in de veronicagids van deze week staat een foto van lindsay lohan met een wolvenshirt
Dat is hij ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:33 schreef TheKC het volgende:
[..]
ik ook niet maar mijn ouders welquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:33 schreef TheKC het volgende:
[..]
Die zich als iemand van KISS uitdost wanneer hij naar een concert gaatquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Dat hebben jullie allen volgens mij.
Mooi, toch nog iets overgehouden aan die 4 jaar lesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:28 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Regum is dat, het scheelt maar één lettertjeDus zo slecht vind ik dat niet.
Ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Dat hebben jullie allen volgens mij.
hoi ja goed ja en met jouquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:32 schreef Otis2.0 het volgende:
hoi goeienavond hoe gaat het met jullie
Zo vies?quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:36 schreef TheKC het volgende:
[..]
Die zich als iemand van KISS uitdost wanneer hij naar een concert gaat
En ik doe al jullie moeders.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:38 schreef Japsnars het volgende:
Eigenlijk is BP zo lekker dat zelfs de paus bi van hem wordt.
ah eindelijk iemand die reageert =p fijn om te horen dat het goed met je gaat =) met mij is het ook primaquote:
quote:
ja waaromquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:45 schreef Japsnars het volgende:
Waarom heb ik al die tijd gedacht dat Kim Fai een Duitse vrouw is?
ja beetje wel jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:47 schreef Japsnars het volgende:
klinkt als Kim Feenstra maar dan anders :p
Wat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:46 schreef Crack_ het volgende:
Hey 4ebe, ik moest naar devins cees vragen.
dat doet mij goed om te horen. =)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ah eindelijk iemand die reageert =p fijn om te horen dat het goed met je gaat =) met mij is het ook prima
quote:
... your life?quote:
Mwah, heel eerlijk, jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind hem ook wel doable.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Projectgenoten zijn mafketels.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:58 schreef wolvendagen het volgende:die is niet fatsoenlijk te bekijken als die in een spoiler staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind hem ook wel doable.
![]()
Noes.quote:
Hoe kut ze ook zijn je moet zelf zorgen dat je de taken afbakent en zo zorgt dat er te achterhalen is dat jij je werk gedaan hebtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Projectgenoten zijn mafketels.
Ik faal met wiskunde en ik faal ook op andere fronten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WAT ZEG JE NU, DOE NORMAAL.
GA JE MOND SPOELEN MET ZEEP.
Wat weet Crack van jouw projectgenoten?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Projectgenoten zijn mafketels.
zelfs ik weet datquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat weet Crack van jouw projectgenoten?
Seks je stress weg, doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik faal met wiskunde en ik faal ook op andere fronten.
En ik heb gewoon goede cijfers nodig
Dan kopieer je de link.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die is niet fatsoenlijk te bekijken als die in een spoiler staat
Waarom 4 jaar? Ben je na de 4e gestopt of na de 5e?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:36 schreef Japsnars het volgende:
Mooi, toch nog iets overgehouden aan die 4 jaar les![]()
Yo...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:58 schreef kurk_droog het volgende:
yo
Na 3 jaar eindelijk programma zodat ik muziek van ipod op laptop kan zetten
Dat is niet haar projectgenoot aapje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat weet Crack van jouw projectgenoten?
Niks, gewoon een overkill aan toetsen en verslagen de komende dagenquote:
Ik pleur niet -functionerende projectleden er altijd uit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoe kut ze ook zijn je moet zelf zorgen dat je de taken afbakent en zo zorgt dat er te achterhalen is dat jij je werk gedaan hebt
Na de 3e zelfs. Ik heb het de 1e, 2e, 2e (gefaald op grieksquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:01 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Waarom 4 jaar? Ben je na de 4e gestopt of na de 5e?
hmm dadelijk ontploft die.. Bij oude laptop zat zo'n slechte adapter die begon te rokenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yo...
Ik krijg pas donderdag mijn adapter (als het goed is), tot die tijd kan ik mijn laptop niet gebruiken.![]()
Mijn adapter piept als ik hem in het stopcontact steek.!
Bied jij je aan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Seks je stress weg, doe ik ook altijd.
Werkt perfect.
Dat.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:01 schreef Crack_ het volgende:
Overigens weet toch iedereen hier hoe het met de projectgenoten van 4EBE zit?
Oeh, jij teef.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik pleur niet -functionerende projectleden er altijd uit.
Geen gezeik.
Ja, ze wilde nog een keer een trio doen.quote:
Vraagschopjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:01 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Waarom 4 jaar? Ben je na de 4e gestopt of na de 5e?
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Na de 3e zelfs. Ik heb het de 1e, 2e, 2e (gefaald op grieks) en 3e gedaan.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hmm dadelijk ontploft die.. Bij oude laptop zat zo'n slechte adapter die begon te roken
watquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:04 schreef Crack_ het volgende:
Overigens krijg ik een "property of" tattoo als ik op vakantie ga.
SO TRUE.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ze wilde nog een keer een trio doen.
Bij ons ging de oplaadkabel brandenquote:
Grapje, mn moeder wil wel een tattoo en mn zus gaat verhuizen naar zeeland. Zo goed als zeker.quote:
Wat zeg je tegen mij?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oeh, jij teef.
En daarna gaan ze zeuren, "ja maar ik deed heus wel wat".
Ja, deden ze maar wat inderdaad.
Gevaarlijkquote:
Ooit was er iemand bij mij thuis, en we waren aan het eten en die zei ook "die mensen moet een nekschot krijgen". GODOHGOD, mn ouders hun gezichtenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zeg je tegen mij?![]()
" Maar iek begrijp niet."
" Dit is mijn niveau."
Nekschot, zulke lui.
Ah, faal dat ik het antwoord niet zagquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:02 schreef Japsnars het volgende:
Na de 3e zelfs. Ik heb het de 1e, 2e, 2e (gefaald op grieks) en 3e gedaan.
stroom geeft warmte afquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gevaarlijk![]()
Hoe blus je zoiets?
Ik kwam er nu pas achter dat er gewoon een snee in de adapterkabel zat en daar zat ik met mijn vinger tegenaan. Ik dacht: waarom wordt dat zo warm?
Doe relaxt man. Komt wel goedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:07 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb serieus spierkrampen van de stress
Hoe kan het eigenlijk dat adapters piepen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Piepende adapters zijn rijp voor de kliko ja.
Door school? Dat is zuur ja. Neem een warm of heel koud bad?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:07 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb serieus spierkrampen van de stress
In welke context?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooit was er iemand bij mij thuis, en we waren aan het eten en die zei ook "die mensen moet een nekschot krijgen". GODOHGOD, mn ouders hun gezichten![]()
.
Hihi koud, en dan een foto van je piemeltje. hihihiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:08 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Door school? Dat is zuur ja. Neem een warm of heel koud bad?
Omvormen van stroom.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat adapters piepen?
Nee, dat dan weer nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hihi koud, en dan een foto van je. hihihi
Dat had ook heel anders af kunnen lopen voor mij.quote:
Hoiquote:
Door school en wat gedoe met een meisje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:08 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Door school? Dat is zuur ja. Neem een warm of heel koud bad?
Bizar.quote:
Ik weet al niet meer waar het over ging, volgens mij over mensen die met opzet iets niet deden ofzo. En mn moeder zei zoiets als "ja dat is niet netjes" en toen "Ja die mensen moeten een nekschot krijgen" dus ik keek al zo van "WAT ZEG JE NU?!?!!?" en toen werd er snel "maar dat is mijn mening" achter gezegdquote:
Jep, killing combo, ik herken hetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:10 schreef Japsnars het volgende:
Door school en wat gedoe met een meisje.
Oke laterquote:
ik ken jouw nietquote:
Goeie tip.quote:
Dat is wel heel rigoreus.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet al niet meer waar het over ging, volgens mij over mensen die met opzet iets niet deden ofzo. En mn moeder zei zoiets als "ja dat is niet netjes" en toen "Ja die mensen moeten een nekschot krijgen" dus ik keek al zo van "WAT ZEG JE NU?!?!!?" en toen werd er snel "maar dat is mijn mening" achter gezegd![]()
![]()
.
Zo niet tof dit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hihi koud, en dan een foto van je piemeltje. hihihi
Ik ben nieuw, maar las al wel een paar maanden redelijk vaak dingen op FOK! en ik ben dus VRquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:11 schreef gers het volgende:
[..]
ik ken jouw niet?
wie ben jetevens pics van je zusje/vriendin/nichtje
Tijd niet gezien man...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:11 schreef gers het volgende:
[..]
ik ken jouw niet?
wie ben jetevens pics van je zusje/vriendin/nichtje
Wij hebben er een.. maar ik kan er niet in liggen want ik kom nét niet bij de andere kantquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goeie tip.![]()
Had ik maar een bad.
Je kent mequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:13 schreef gers het volgende:
4ebe ik dacht eerst dat dit een topic van jouw was
Bejaarden op openbare lokaties
kak verkeerd gekopieerd
Daar heb ik wel een oplossing voor, zet je met je voet af op de kraan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wij hebben er een.. maar ik kan er niet in liggen want ik kom nét niet bij de andere kant.
En niet omdat ons bad nou zo groot is, want je ligt niet helemaal maar allee je benen liggen ofzo, ik ben gewoon echt heel klein.
En ik zak de hele tijd weg dus ik móét zitten.
erg hequote:
charmingquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een oplossing voor, zet je met je voet af op de kraan.
Heel on-elegant, maar je moet wat.
Nouja mn ouders vinden die shit echt niet tof, en vooral voor mn broertje eigenlijkquote:
Ja, ik ben alleen geen brabander, maar de rest komt best overeen.quote:
Bwhehehe, ja maar dan kan ik ook niet liggen want dan zit ik alsof ik moet bevallen gekquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een oplossing voor, zet je met je voet af op de kraan.
Heel on-elegant, maar je moet wat.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wij hebben er een.. maar ik kan er niet in liggen want ik kom nét niet bij de andere kant.
En niet omdat ons bad nou zo groot is, want je ligt niet helemaal maar allee je benen liggen ofzo, ik ben gewoon echt heel klein.
En ik zak de hele tijd weg dus ik móét zitten.
Jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bwhehehe, ja maar dan kan ik ook niet liggen want dan zit ik alsof ik moet bevallen gek!
Zal het wel eens proberen, of misschien gewoon iets in bad doen zodat ik daar tegen kan met mn voeten.
Jij hebt het ook?
Hehehe, is toch grappigquote:
Ik steek er helaas ook uit, nuquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:16 schreef Broekpaling het volgende:
!
![]()
Bij onze steek ik er half uit.En dat was dan al 5 jaar terug.
Nou neequote:
Hmmmm, ik zie iets heel anders nu.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar goed, als we met z'n tweeen in bad liggen kan ik me afzetten op hem.
Haha liefquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar goed, als we met z'n tweeen in bad liggen kan ik me afzetten op hem.
... ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hmmmm, ik zie iets heel anders nu.
Malle ik.
Als je er eenmaal eentje hebt vraag je je serieus af wat je er mee moet hoor, ik ga vijf keer per jaar in bad of zo?quote:
Ja onze kraan is een beetje aan het einde, dus ik kan wel liggen, met mijn ene been dan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha lief.
Ja met zn tweeen is no problem. Maar het scheelt echt zo'n klein stukje he
.
En als jij je met je voet afzet tegen de kraan, dan lig je toch ook niet?
Ik vind in bad gaan wel chillquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:19 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Als je er eenmaal eentje hebt vraag je je serieus af wat je er mee moet hoor, ik ga vijf keer per jaar in bad of zo?
Ik ook, met stress en als je ziek bent is het wel super fijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:19 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Als je er eenmaal eentje hebt vraag je je serieus af wat je er mee moet hoor, ik ga vijf keer per jaar in bad of zo?
Is dat ook niet hartstikke koud?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja onze kraan is een beetje aan het einde, dus ik kan wel liggen, met mijn ene been dan.
en een zwembad gebruik je dat vaak?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:19 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Boh, dat zou ik wel willen.quote:
In de winter in bad gaan:quote:
Ik zit niet de hele tijd zoquote:
Die gebruik ik vaker jaquote:
Je ouders.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit niet de hele tijd zo![]()
Als ik heel stil lig kan ik net de overkant bereiken.
En meestal heb ik gloeiend heet water, ook al is dat niet goed voor je huid.
Maar goed, ik ga toch maar 1x per maand in bad, omdat dat ding in Woudenberg staat.
Okequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind in bad gaan wel chill, doe het wel minstens één keer per week meestal. In de winter vaker.
Ja, wat is er met ze?quote:
Hoi?quote:
whut wie jat er in godsnaam een kostuumquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:23 schreef kurk_droog het volgende:
Mijn kast werd hier leeg gekaapt.. kostuum eruit gevistJas gejat en nu ook kostuum
wie er namelijk eentje kopen voor onze flatquote:
golddiggerquote:
In het vakantiehuisquote:
Hele erge overkill, zeker met de vakantie die eraan komtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:11 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Jep, killing combo, ik herken hetDe tip blijft overigens staan
Kostuum?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:23 schreef kurk_droog het volgende:
Mijn kast werd hier leeg gekaapt.. kostuum eruit gevistJas gejat en nu ook kostuum
ja broertjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:27 schreef gers het volgende:
[..]
whut wie jat er in godsnaam een kostuum![]()
[..]
wie er namelijk eentje kopen voor onze flat
die gaat dus een chick regelen dankzij jouw pakquote:
Hmpffquote:
Mja, dan maar een keer op tijd naar bed of zo? Lang slapen doet mij meestal ook wel goed als ik me een beetje oververmoeid voel. En als dat niet kan, moet je dit weekend maar een beetje goed uitslapen of zoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:28 schreef Japsnars het volgende:
Hele erge overkill, zeker met de vakantie die eraan komt
Tsja, ik kwam vanochtend om half 5 thuis en toen al gedoucht en vanmiddag ook gedoucht dus het lijkt me even niet zo heel verstandig om nu ook nog een bad te nemen
Héé, ik krijg bij mijn gewone huis een zwembad, ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha vet.
Je bent wel een lekkerding zeg![]()
.
Mannen in kostuumquote:
het briefje met haar telefoonnummer blijft dus in mijn zak zittenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:29 schreef gers het volgende:
[..]
die gaat dus een chick regelen dankzij jouw pak
quote:
Iehl.quote:
Ja, wij gingen toch al varen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Héé, ik krijg bij mijn gewone huis een zwembad, ja.
Met trampoline ernaast zodat je er 1-2-3 in kan springen, ja.
Ja hoi, ik heb een zwembad EN jacuzzi.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha vet.
Je bent wel een lekkerding zeg![]()
.
sorryquote:
Oja.quote:
Ja maar jou mag ik toch niet zien, zit je daar met een masker naast me. Nou leuk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja hoi, ik heb een zwembad EN jacuzzi.
ook mannen in een rok ?quote:
Ja nou en? De rest is dan toch uit....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar jou mag ik toch niet zien, zit je daar met een masker naast me. Nou leuk.
Scant Broek in Waterland voor een huis met zwembad*quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja hoi, ik heb een zwembad EN jacuzzi.
Ook al denk ik niet dat jij die sloep hebt voorrr mn lonely weken.quote:
Bwhaha dat lijkt me eigenlijk zelfs nog best cool ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:30 schreef Japsnars het volgende:
Héé, ik krijg bij mijn gewone huis een zwembad, ja.
Met trampoline ernaast zodat je er 1-2-3 in kan springen, ja.
Fuck google earth...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Scant Broek in Waterland voor een huis met zwembad*
Nee, die zijn gay en spelen doedelzak.quote:
Ik heb hem al binnen enkele weken, mits mijn vader het geld geregeld krijgt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook al denk ik niet dat jij die sloep hebt voorrr mn lonely weken.
Ik zou je gezicht dan wel graag willen zien ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja nou en? De rest is dan toch uit....
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
het briefje met haar telefoonnummer blijft dus in mijn zak zitten
Dan ga je me uitlachen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou je gezicht dan wel graag willen zien ja.
Broek in Waterland?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef Japsnars het volgende:
Scant Broek in Waterland voor een huis met zwembad*
9 lonely wekenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook al denk ik niet dat jij die sloep hebt voorrr mn lonely weken.
ik speel dus doedelzakquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, die zijn gay en spelen doedelzak.
Ja, daar woont hijquote:
HOOOOquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb hem al binnen enkele weken, mits mijn vader het geld geregeld krijgt.
Uhh......quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan mijn armen niet meer omhoog doen
Ik moest lachen.quote:
Oei, meteen 112 bellen. Klinkt als hartklachten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan mijn armen niet meer omhoog doen
Niet zo depressief, ja.quote:
Zonder spierpijn te hebben.quote:
Serieus, straks woont mn zus dan al in zeeland.quote:
Ja, ik ben erg gehecht aan die broek. Als je 'm ziet zeg het dan even.quote:
Tsja, ik zit hier ook even in een sociaal isolement.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Serieus, straks woont mn zus dan al in zeeland.
Fuck, ik denk het niet maar dat zou wel echt mn dood betekenen.
maar wat is er mis met een rok iedere man draagt het bij een galaquote:
Maar je zou wel naakt gaan zonder je gezicht te laten zien, really?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Noem je mijn gezicht nu shit?!
Het begin dus al...
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oei, meteen 112 bellen. Klinkt als hartklachten.
Lolquote:
Wat voor vikingengala's hebben ze bij jullie?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:36 schreef gers het volgende:
[..]
maar wat is er mis met een rok iedere man draagt het bij een gala
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar je zou wel naakt gaan zonder je gezicht te laten zien, really?
Dan kijk je nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:39 schreef kurk_droog het volgende:
ik durf niet op mijn rekening te kijken
Zorgtoeslag is gestortquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:39 schreef kurk_droog het volgende:
Zaandam.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:38 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
LolWaar ga je dan naar school als je daar woont, Broekpaling? P'end of A'dam?
I take this as a yes.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee dat zou raar zijn....wat ik ook ben....een beetje.
toffe gala'squote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor vikingengala's hebben ze bij jullie?
Dat is wel heel erg treurigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:38 schreef Crack_ het volgende:
Ik ken zo'n gast, dikke alcoholist.
Altijd een fles ouzo in zn jas klaar liggen.!!
En jij wil aankomenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb als diner 1 hamburger van de McDonalds gehad.
Kan ook nogquote:
Jij bent mijn gala, popje!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb geen gala gehad en ik ga het ook niet krijgen.
Nee, het is mn geheime loverquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg treurigIs het je vader of wat?
Over twee dagen stufiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:39 schreef kurk_droog het volgende:
Oh snap!quote:
als je in het meegse woonde wil ik je wel uitnodigen voor een gala bij de vereniging hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb geen gala gehad en ik ga het ook niet krijgen.
Jij ontdekte vanochtend ook al een fles ouzo in je jaszak?quote:
quote:
Bwehehehequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:43 schreef Broekpaling het volgende:
Jamaor IeDerEen zeGt Dat jU Vet Dik WordT van HamBurgErz :S
Oke.quote:
Oke.quote:
WAT, GEK?!quote:
quote:
Hips*quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij ontdekte vanochtend ook al een fles ouzo in je jaszak?
Make up your mind, Odin of Bragi. Du must ein Wahl machen.quote:
Toch Frodo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
Er speelt een leuke jongen in die film op rtl5 en het is niet Frodo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |