Ik heb weleens dagen gehad dat ik 8 uur aan het werk was, maar dat is niet dagelijks.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, ik dacht iets van 8 uur p/dag te lezen!
Ik heb een goed uithoudingsvermogen.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef Potloodvis het volgende: Zien BP en Mozy er hetzelfde uit? Want ze hebben dezelfde paint in hun fobo.
Ik vroeg hoe hij eruit zag maar niet om een foto.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:19 schreef Crack_ het volgende:
Iemand vroeg trouwens laatst ook of ik die foto van Bobby wilde sturen, weet niet meer wie het was..
Ik wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb niemand van FOK! op MSN en/of Hyves.
Aha, wel prettig om een vaste (?) bron van inkomsten te hebben al.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb weleens dagen gehad dat ik 8 uur aan het werk was, maar dat is niet dagelijks.
Straat van de koninginnen?quote:
pics.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:19 schreef wise het volgende:
die schedel geeft mijn gezichtsuitdrukking weer na het zien van dat wijf
neequote:
Ja its the samequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vroeg hoe hij eruit zag maar niet om een foto.
Ik heb het nu tot 1/4 van mijn nek, gezien vanaf m'n hoofd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Serieus, knip je haar. Of ben je al geweest?
Beter.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb het nu tot 1/4 van mijn nek, gezien vanaf m'n hoofd. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:20 schreef Potloodvis het volgende:
Welterusten mensen, morgen weer een belangrijke dag voor de boeg.
Lelijk shirt trouwens.quote:
Vrij vast, de laatste weken ben ik er vrij druk mee. Maar ik heb ook weken gehad dat ik bijna geen werk had.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Aha, wel prettig om een vaste (?) bron van inkomsten te hebben al.
Doeidoei.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:20 schreef Potloodvis het volgende:
Welterusten mensen, morgen weer een belangrijke dag voor de boeg.
echt hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik dacht al dat hij het weer niet in de gaten had.
Ik wilde het ook al zeggen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
En je hebt een grotere penis.
Zo hebben we die ook gehad.
Daar wilde ik niet eens over beginnen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
quote:
Koningschap / heerschappijquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daar wilde ik niet eens over beginnen.
Leuk dat je zo over me denkt, bitch.
Ja dat bedoelde ik maar ik typ niet altijd wat ik denk. Communicatiefoutje in mijn hersenenquote:
Niet gelovenquote:
Even geëdit btwquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik maar ik typ niet altijd wat ik denk. Communicatiefoutje in mijn hersenen
Jij moet altijd zo nodig roepen dat je lul o zo groot en dik is en weet ik veel wat nog meer.quote:
Welke penis?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ah ja, mijn Latijn is een beetje heel erg roestigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:26 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Even geëdit btwHet betekent koningschap of heerschappij. Ik had ook even last van een communicatiefoutje
Ja, sorry, mijn schuld.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het is zijn imago, maar dat komt níét door Mozy hoor. Dat komt door ons.
Regum is dat, het scheelt maar één lettertjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:28 schreef Japsnars het volgende:
Ah ja, mijn Latijn is een beetje heel erg roestigIk dacht dat regnum het meervoud genitief van rex was
Calvé pindakaas met nootjes.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind de light pindakaas lekkerder dan de "echte" pindakaas.
Maar misschien komt dat ook omdat de "echte" pindakaas bij ons eetje van de lidl is en deze light is van calvé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |