Je ouders.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit niet de hele tijd zo![]()
Als ik heel stil lig kan ik net de overkant bereiken.
En meestal heb ik gloeiend heet water, ook al is dat niet goed voor je huid.
Maar goed, ik ga toch maar 1x per maand in bad, omdat dat ding in Woudenberg staat.
Okequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind in bad gaan wel chill, doe het wel minstens één keer per week meestal. In de winter vaker.
Ja, wat is er met ze?quote:
Hoi?quote:
whut wie jat er in godsnaam een kostuumquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:23 schreef kurk_droog het volgende:
Mijn kast werd hier leeg gekaapt.. kostuum eruit gevistJas gejat en nu ook kostuum
wie er namelijk eentje kopen voor onze flatquote:
golddiggerquote:
In het vakantiehuisquote:
Hele erge overkill, zeker met de vakantie die eraan komtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:11 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Jep, killing combo, ik herken hetDe tip blijft overigens staan
Kostuum?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:23 schreef kurk_droog het volgende:
Mijn kast werd hier leeg gekaapt.. kostuum eruit gevistJas gejat en nu ook kostuum
ja broertjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:27 schreef gers het volgende:
[..]
whut wie jat er in godsnaam een kostuum![]()
[..]
wie er namelijk eentje kopen voor onze flat
die gaat dus een chick regelen dankzij jouw pakquote:
Hmpffquote:
Mja, dan maar een keer op tijd naar bed of zo? Lang slapen doet mij meestal ook wel goed als ik me een beetje oververmoeid voel. En als dat niet kan, moet je dit weekend maar een beetje goed uitslapen of zoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:28 schreef Japsnars het volgende:
Hele erge overkill, zeker met de vakantie die eraan komt
Tsja, ik kwam vanochtend om half 5 thuis en toen al gedoucht en vanmiddag ook gedoucht dus het lijkt me even niet zo heel verstandig om nu ook nog een bad te nemen
Héé, ik krijg bij mijn gewone huis een zwembad, ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha vet.
Je bent wel een lekkerding zeg![]()
.
Mannen in kostuumquote:
het briefje met haar telefoonnummer blijft dus in mijn zak zittenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:29 schreef gers het volgende:
[..]
die gaat dus een chick regelen dankzij jouw pak
quote:
Iehl.quote:
Ja, wij gingen toch al varen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Héé, ik krijg bij mijn gewone huis een zwembad, ja.
Met trampoline ernaast zodat je er 1-2-3 in kan springen, ja.
Ja hoi, ik heb een zwembad EN jacuzzi.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha vet.
Je bent wel een lekkerding zeg![]()
.
sorryquote:
Oja.quote:
Ja maar jou mag ik toch niet zien, zit je daar met een masker naast me. Nou leuk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja hoi, ik heb een zwembad EN jacuzzi.
ook mannen in een rok ?quote:
Ja nou en? De rest is dan toch uit....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar jou mag ik toch niet zien, zit je daar met een masker naast me. Nou leuk.
Scant Broek in Waterland voor een huis met zwembad*quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja hoi, ik heb een zwembad EN jacuzzi.
Ook al denk ik niet dat jij die sloep hebt voorrr mn lonely weken.quote:
Bwhaha dat lijkt me eigenlijk zelfs nog best cool ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:30 schreef Japsnars het volgende:
Héé, ik krijg bij mijn gewone huis een zwembad, ja.
Met trampoline ernaast zodat je er 1-2-3 in kan springen, ja.
Fuck google earth...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Scant Broek in Waterland voor een huis met zwembad*
Nee, die zijn gay en spelen doedelzak.quote:
Ik heb hem al binnen enkele weken, mits mijn vader het geld geregeld krijgt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook al denk ik niet dat jij die sloep hebt voorrr mn lonely weken.
Ik zou je gezicht dan wel graag willen zien ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja nou en? De rest is dan toch uit....
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
het briefje met haar telefoonnummer blijft dus in mijn zak zitten
Dan ga je me uitlachen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou je gezicht dan wel graag willen zien ja.
Broek in Waterland?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef Japsnars het volgende:
Scant Broek in Waterland voor een huis met zwembad*
9 lonely wekenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook al denk ik niet dat jij die sloep hebt voorrr mn lonely weken.
ik speel dus doedelzakquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, die zijn gay en spelen doedelzak.
Ja, daar woont hijquote:
HOOOOquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb hem al binnen enkele weken, mits mijn vader het geld geregeld krijgt.
Uhh......quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan mijn armen niet meer omhoog doen
Ik moest lachen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |