Nouja mn ouders vinden die shit echt niet tof, en vooral voor mn broertje eigenlijkquote:
Ja, ik ben alleen geen brabander, maar de rest komt best overeen.quote:
Bwhehehe, ja maar dan kan ik ook niet liggen want dan zit ik alsof ik moet bevallen gekquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een oplossing voor, zet je met je voet af op de kraan.
Heel on-elegant, maar je moet wat.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wij hebben er een.. maar ik kan er niet in liggen want ik kom nét niet bij de andere kant.
En niet omdat ons bad nou zo groot is, want je ligt niet helemaal maar allee je benen liggen ofzo, ik ben gewoon echt heel klein.
En ik zak de hele tijd weg dus ik móét zitten.
Jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bwhehehe, ja maar dan kan ik ook niet liggen want dan zit ik alsof ik moet bevallen gek!
Zal het wel eens proberen, of misschien gewoon iets in bad doen zodat ik daar tegen kan met mn voeten.
Jij hebt het ook?
Hehehe, is toch grappigquote:
Ik steek er helaas ook uit, nuquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:16 schreef Broekpaling het volgende:
!
![]()
Bij onze steek ik er half uit.En dat was dan al 5 jaar terug.
Nou neequote:
Hmmmm, ik zie iets heel anders nu.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar goed, als we met z'n tweeen in bad liggen kan ik me afzetten op hem.
Haha liefquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar goed, als we met z'n tweeen in bad liggen kan ik me afzetten op hem.
... ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hmmmm, ik zie iets heel anders nu.
Malle ik.
Als je er eenmaal eentje hebt vraag je je serieus af wat je er mee moet hoor, ik ga vijf keer per jaar in bad of zo?quote:
Ja onze kraan is een beetje aan het einde, dus ik kan wel liggen, met mijn ene been dan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha lief.
Ja met zn tweeen is no problem. Maar het scheelt echt zo'n klein stukje he
.
En als jij je met je voet afzet tegen de kraan, dan lig je toch ook niet?
Ik vind in bad gaan wel chillquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:19 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Als je er eenmaal eentje hebt vraag je je serieus af wat je er mee moet hoor, ik ga vijf keer per jaar in bad of zo?
Ik ook, met stress en als je ziek bent is het wel super fijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:19 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Als je er eenmaal eentje hebt vraag je je serieus af wat je er mee moet hoor, ik ga vijf keer per jaar in bad of zo?
Is dat ook niet hartstikke koud?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja onze kraan is een beetje aan het einde, dus ik kan wel liggen, met mijn ene been dan.
en een zwembad gebruik je dat vaak?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:19 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Boh, dat zou ik wel willen.quote:
In de winter in bad gaan:quote:
Ik zit niet de hele tijd zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |