Nee, dat dan weer nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hihi koud, en dan een foto van je. hihihi
Dat had ook heel anders af kunnen lopen voor mij.quote:
Hoiquote:
Door school en wat gedoe met een meisje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:08 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Door school? Dat is zuur ja. Neem een warm of heel koud bad?
Bizar.quote:
Ik weet al niet meer waar het over ging, volgens mij over mensen die met opzet iets niet deden ofzo. En mn moeder zei zoiets als "ja dat is niet netjes" en toen "Ja die mensen moeten een nekschot krijgen" dus ik keek al zo van "WAT ZEG JE NU?!?!!?" en toen werd er snel "maar dat is mijn mening" achter gezegdquote:
Jep, killing combo, ik herken hetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:10 schreef Japsnars het volgende:
Door school en wat gedoe met een meisje.
Oke laterquote:
ik ken jouw nietquote:
Goeie tip.quote:
Dat is wel heel rigoreus.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet al niet meer waar het over ging, volgens mij over mensen die met opzet iets niet deden ofzo. En mn moeder zei zoiets als "ja dat is niet netjes" en toen "Ja die mensen moeten een nekschot krijgen" dus ik keek al zo van "WAT ZEG JE NU?!?!!?" en toen werd er snel "maar dat is mijn mening" achter gezegd![]()
![]()
.
Zo niet tof dit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hihi koud, en dan een foto van je piemeltje. hihihi
Ik ben nieuw, maar las al wel een paar maanden redelijk vaak dingen op FOK! en ik ben dus VRquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:11 schreef gers het volgende:
[..]
ik ken jouw niet?
wie ben jetevens pics van je zusje/vriendin/nichtje
Tijd niet gezien man...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:11 schreef gers het volgende:
[..]
ik ken jouw niet?
wie ben jetevens pics van je zusje/vriendin/nichtje
Wij hebben er een.. maar ik kan er niet in liggen want ik kom nét niet bij de andere kantquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goeie tip.![]()
Had ik maar een bad.
Je kent mequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:13 schreef gers het volgende:
4ebe ik dacht eerst dat dit een topic van jouw was
Bejaarden op openbare lokaties
kak verkeerd gekopieerd
Daar heb ik wel een oplossing voor, zet je met je voet af op de kraan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wij hebben er een.. maar ik kan er niet in liggen want ik kom nét niet bij de andere kant.
En niet omdat ons bad nou zo groot is, want je ligt niet helemaal maar allee je benen liggen ofzo, ik ben gewoon echt heel klein.
En ik zak de hele tijd weg dus ik móét zitten.
erg hequote:
charmingquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een oplossing voor, zet je met je voet af op de kraan.
Heel on-elegant, maar je moet wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |