Noes.quote:
Hoe kut ze ook zijn je moet zelf zorgen dat je de taken afbakent en zo zorgt dat er te achterhalen is dat jij je werk gedaan hebtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Projectgenoten zijn mafketels.
Ik faal met wiskunde en ik faal ook op andere fronten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WAT ZEG JE NU, DOE NORMAAL.
GA JE MOND SPOELEN MET ZEEP.
Wat weet Crack van jouw projectgenoten?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Projectgenoten zijn mafketels.
zelfs ik weet datquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat weet Crack van jouw projectgenoten?
Seks je stress weg, doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik faal met wiskunde en ik faal ook op andere fronten.
En ik heb gewoon goede cijfers nodig
Dan kopieer je de link.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die is niet fatsoenlijk te bekijken als die in een spoiler staat
Waarom 4 jaar? Ben je na de 4e gestopt of na de 5e?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:36 schreef Japsnars het volgende:
Mooi, toch nog iets overgehouden aan die 4 jaar les![]()
Yo...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:58 schreef kurk_droog het volgende:
yo
Na 3 jaar eindelijk programma zodat ik muziek van ipod op laptop kan zetten
Dat is niet haar projectgenoot aapje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat weet Crack van jouw projectgenoten?
Niks, gewoon een overkill aan toetsen en verslagen de komende dagenquote:
Ik pleur niet -functionerende projectleden er altijd uit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoe kut ze ook zijn je moet zelf zorgen dat je de taken afbakent en zo zorgt dat er te achterhalen is dat jij je werk gedaan hebt
Na de 3e zelfs. Ik heb het de 1e, 2e, 2e (gefaald op grieksquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:01 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Waarom 4 jaar? Ben je na de 4e gestopt of na de 5e?
hmm dadelijk ontploft die.. Bij oude laptop zat zo'n slechte adapter die begon te rokenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yo...
Ik krijg pas donderdag mijn adapter (als het goed is), tot die tijd kan ik mijn laptop niet gebruiken.![]()
Mijn adapter piept als ik hem in het stopcontact steek.!
Bied jij je aan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Seks je stress weg, doe ik ook altijd.
Werkt perfect.
Dat.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:01 schreef Crack_ het volgende:
Overigens weet toch iedereen hier hoe het met de projectgenoten van 4EBE zit?
Oeh, jij teef.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik pleur niet -functionerende projectleden er altijd uit.
Geen gezeik.
Ja, ze wilde nog een keer een trio doen.quote:
Vraagschopjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:01 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Waarom 4 jaar? Ben je na de 4e gestopt of na de 5e?
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Na de 3e zelfs. Ik heb het de 1e, 2e, 2e (gefaald op grieks) en 3e gedaan.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hmm dadelijk ontploft die.. Bij oude laptop zat zo'n slechte adapter die begon te roken
watquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:04 schreef Crack_ het volgende:
Overigens krijg ik een "property of" tattoo als ik op vakantie ga.
SO TRUE.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ze wilde nog een keer een trio doen.
Bij ons ging de oplaadkabel brandenquote:
Grapje, mn moeder wil wel een tattoo en mn zus gaat verhuizen naar zeeland. Zo goed als zeker.quote:
Wat zeg je tegen mij?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oeh, jij teef.
En daarna gaan ze zeuren, "ja maar ik deed heus wel wat".
Ja, deden ze maar wat inderdaad.
Gevaarlijkquote:
Ooit was er iemand bij mij thuis, en we waren aan het eten en die zei ook "die mensen moet een nekschot krijgen". GODOHGOD, mn ouders hun gezichtenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zeg je tegen mij?![]()
" Maar iek begrijp niet."
" Dit is mijn niveau."
Nekschot, zulke lui.
Ah, faal dat ik het antwoord niet zagquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:02 schreef Japsnars het volgende:
Na de 3e zelfs. Ik heb het de 1e, 2e, 2e (gefaald op grieks) en 3e gedaan.
stroom geeft warmte afquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gevaarlijk![]()
Hoe blus je zoiets?
Ik kwam er nu pas achter dat er gewoon een snee in de adapterkabel zat en daar zat ik met mijn vinger tegenaan. Ik dacht: waarom wordt dat zo warm?
Doe relaxt man. Komt wel goedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:07 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb serieus spierkrampen van de stress
Hoe kan het eigenlijk dat adapters piepen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Piepende adapters zijn rijp voor de kliko ja.
Door school? Dat is zuur ja. Neem een warm of heel koud bad?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:07 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb serieus spierkrampen van de stress
In welke context?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooit was er iemand bij mij thuis, en we waren aan het eten en die zei ook "die mensen moet een nekschot krijgen". GODOHGOD, mn ouders hun gezichten![]()
.
Hihi koud, en dan een foto van je piemeltje. hihihiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:08 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Door school? Dat is zuur ja. Neem een warm of heel koud bad?
Omvormen van stroom.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat adapters piepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |