je moet die van AH excellent eens proberen met cashewnoten. die is echt lekkerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind de light pindakaas lekkerder dan de "echte" pindakaas.
Maar misschien komt dat ook omdat de "echte" pindakaas bij ons eetje van de lidl is en deze light is van calvé.
I cant, ik doe gezond.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je moet die van AH excellent eens proberen met cashewnoten. die is echt lekker
light pindakaas is not steeds niet gezond hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
I cant, ik doe gezond.
But thanks, misschien wanneer ik over de 30 ben en toch al dik en lelijk en 10 jaar getrouwd ben.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij moet altijd zo nodig roepen dat je lul o zo groot en dik is en weet ik veel wat nog meer.
Nu heb ik een mental image van jou als metalautist voor me, incl. wolvenshirtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb het nu tot 1/4 van mijn nek, gezien vanaf m'n hoofd. [ afbeelding ]
in de veronicagids van deze week staat een foto van lindsay lohan met een wolvenshirtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:33 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nu heb ik een mental image van jou als metalautist voor me, incl. wolvenshirt.
I know, maar er zitten wel maar super weinig verzadigde vetten inquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
light pindakaas is not steeds niet gezond hoor
Pics, ik heb geen veronicagids.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in de veronicagids van deze week staat een foto van lindsay lohan met een wolvenshirt
Dat is hij ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:33 schreef TheKC het volgende:
[..]
ik ook niet maar mijn ouders welquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:33 schreef TheKC het volgende:
[..]
Die zich als iemand van KISS uitdost wanneer hij naar een concert gaatquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Dat hebben jullie allen volgens mij.
Mooi, toch nog iets overgehouden aan die 4 jaar lesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:28 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Regum is dat, het scheelt maar één lettertjeDus zo slecht vind ik dat niet.
Ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Dat hebben jullie allen volgens mij.
hoi ja goed ja en met jouquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:32 schreef Otis2.0 het volgende:
hoi goeienavond hoe gaat het met jullie
Zo vies?quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:36 schreef TheKC het volgende:
[..]
Die zich als iemand van KISS uitdost wanneer hij naar een concert gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |