En ik doe al jullie moeders.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:38 schreef Japsnars het volgende:
Eigenlijk is BP zo lekker dat zelfs de paus bi van hem wordt.
ah eindelijk iemand die reageert =p fijn om te horen dat het goed met je gaat =) met mij is het ook primaquote:
quote:
ja waaromquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:45 schreef Japsnars het volgende:
Waarom heb ik al die tijd gedacht dat Kim Fai een Duitse vrouw is?
ja beetje wel jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:47 schreef Japsnars het volgende:
klinkt als Kim Feenstra maar dan anders :p
Wat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:46 schreef Crack_ het volgende:
Hey 4ebe, ik moest naar devins cees vragen.
dat doet mij goed om te horen. =)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ah eindelijk iemand die reageert =p fijn om te horen dat het goed met je gaat =) met mij is het ook prima
quote:
... your life?quote:
Mwah, heel eerlijk, jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind hem ook wel doable.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Projectgenoten zijn mafketels.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:58 schreef wolvendagen het volgende:die is niet fatsoenlijk te bekijken als die in een spoiler staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind hem ook wel doable.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |