Vraagschopjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:01 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Waarom 4 jaar? Ben je na de 4e gestopt of na de 5e?
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Na de 3e zelfs. Ik heb het de 1e, 2e, 2e (gefaald op grieks) en 3e gedaan.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hmm dadelijk ontploft die.. Bij oude laptop zat zo'n slechte adapter die begon te roken
watquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:04 schreef Crack_ het volgende:
Overigens krijg ik een "property of" tattoo als ik op vakantie ga.
SO TRUE.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ze wilde nog een keer een trio doen.
Bij ons ging de oplaadkabel brandenquote:
Grapje, mn moeder wil wel een tattoo en mn zus gaat verhuizen naar zeeland. Zo goed als zeker.quote:
Wat zeg je tegen mij?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oeh, jij teef.
En daarna gaan ze zeuren, "ja maar ik deed heus wel wat".
Ja, deden ze maar wat inderdaad.
Gevaarlijkquote:
Ooit was er iemand bij mij thuis, en we waren aan het eten en die zei ook "die mensen moet een nekschot krijgen". GODOHGOD, mn ouders hun gezichtenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zeg je tegen mij?![]()
" Maar iek begrijp niet."
" Dit is mijn niveau."
Nekschot, zulke lui.
Ah, faal dat ik het antwoord niet zagquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:02 schreef Japsnars het volgende:
Na de 3e zelfs. Ik heb het de 1e, 2e, 2e (gefaald op grieks) en 3e gedaan.
stroom geeft warmte afquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gevaarlijk![]()
Hoe blus je zoiets?
Ik kwam er nu pas achter dat er gewoon een snee in de adapterkabel zat en daar zat ik met mijn vinger tegenaan. Ik dacht: waarom wordt dat zo warm?
Doe relaxt man. Komt wel goedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:07 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb serieus spierkrampen van de stress
Hoe kan het eigenlijk dat adapters piepen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Piepende adapters zijn rijp voor de kliko ja.
Door school? Dat is zuur ja. Neem een warm of heel koud bad?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:07 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb serieus spierkrampen van de stress
In welke context?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooit was er iemand bij mij thuis, en we waren aan het eten en die zei ook "die mensen moet een nekschot krijgen". GODOHGOD, mn ouders hun gezichten![]()
.
Hihi koud, en dan een foto van je piemeltje. hihihiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:08 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Door school? Dat is zuur ja. Neem een warm of heel koud bad?
Omvormen van stroom.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat adapters piepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |