Noes.quote:
Hoe kut ze ook zijn je moet zelf zorgen dat je de taken afbakent en zo zorgt dat er te achterhalen is dat jij je werk gedaan hebtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Projectgenoten zijn mafketels.
Ik faal met wiskunde en ik faal ook op andere fronten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WAT ZEG JE NU, DOE NORMAAL.
GA JE MOND SPOELEN MET ZEEP.
Wat weet Crack van jouw projectgenoten?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Projectgenoten zijn mafketels.
zelfs ik weet datquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat weet Crack van jouw projectgenoten?
Seks je stress weg, doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik faal met wiskunde en ik faal ook op andere fronten.
En ik heb gewoon goede cijfers nodig
Dan kopieer je de link.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die is niet fatsoenlijk te bekijken als die in een spoiler staat
Waarom 4 jaar? Ben je na de 4e gestopt of na de 5e?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:36 schreef Japsnars het volgende:
Mooi, toch nog iets overgehouden aan die 4 jaar les![]()
Yo...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:58 schreef kurk_droog het volgende:
yo
Na 3 jaar eindelijk programma zodat ik muziek van ipod op laptop kan zetten
Dat is niet haar projectgenoot aapje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat weet Crack van jouw projectgenoten?
Niks, gewoon een overkill aan toetsen en verslagen de komende dagenquote:
Ik pleur niet -functionerende projectleden er altijd uit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoe kut ze ook zijn je moet zelf zorgen dat je de taken afbakent en zo zorgt dat er te achterhalen is dat jij je werk gedaan hebt
Na de 3e zelfs. Ik heb het de 1e, 2e, 2e (gefaald op grieksquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:01 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Waarom 4 jaar? Ben je na de 4e gestopt of na de 5e?
hmm dadelijk ontploft die.. Bij oude laptop zat zo'n slechte adapter die begon te rokenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yo...
Ik krijg pas donderdag mijn adapter (als het goed is), tot die tijd kan ik mijn laptop niet gebruiken.![]()
Mijn adapter piept als ik hem in het stopcontact steek.!
Bied jij je aan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Seks je stress weg, doe ik ook altijd.
Werkt perfect.
Dat.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:01 schreef Crack_ het volgende:
Overigens weet toch iedereen hier hoe het met de projectgenoten van 4EBE zit?
Oeh, jij teef.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik pleur niet -functionerende projectleden er altijd uit.
Geen gezeik.
Ja, ze wilde nog een keer een trio doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |