Mwa Allure vertrouw ik wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja en een geboortedatum. Maar aangezien je dat al niet kan vertrouwen.
Muil houwe.quote:
Eensch.quote:
Chuck_Norris natuurlijk. De faler.quote:
Jawel.quote:
Denken dat alles wat ik doe, om jou draait. Kom nou.quote:
Héquote:
Gelukkig gaan negro's goed samen met Frankrijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel.Het stikt hier van de indo's in deze SC.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel.Het stikt hier van de indo's in deze SC.
Ja jonge met je lelijke Aziaat in je UI waar eerst het mooie snoetje van Camilla te bewonderen was.quote:
Ik niet? GODVERDOMME!quote:
En mijn speciaal voor hem bewerkte rozenkrans.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja jonge met je lelijke Aziaat in je UI waar eerst het mooie snoetje van Camilla te bewonderen was.
De wereld draait om mij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denken dat alles wat ik doe, om jou draait. Kom nou.
Deze elegante Fransman heeft je back.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:07 schreef Allure_ het volgende:
INDO INVASION. TR want ik voel me bedreigd in mijn natuurlijke habitat.
Wat doe je haten? Die Indo's zaten er al toen jij binnen kwam wandelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:07 schreef Allure_ het volgende:
Ik mag All gewoon graag.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom altijd alleen kusjes voor meisjes? Net alsof de rest hier geen liefde nodig heeft.
Nee, hij draait om z'n as.quote:
Tijden veranderenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja jonge met je lelijke Aziaat in je UI waar eerst het mooie snoetje van Camilla te bewonderen was.
wat wat wat wat? Je komt op een plek waar je indo's in het wild ziet en dan durf je alsnog een TR te plaatsen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:07 schreef Allure_ het volgende:
Hij staat nog in de lijst hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En mijn speciaal voor hem bewerkte rozenkrans.
quote:
Haha, ik moest voor het eerst lachen om een grapje van jouquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
wat wat wat wat? Je komt op een plek waar je indo's in het wild ziet en dan durf je alsnog een TR te plaatsen?
Ik alleen mezelf. En WD ook een beetje.quote:
De wereld noemt mij ook wel zijn as. Als ik hem in de kroeg tegenkom hoor ik altijd gelijk al. Hee daar heb je mijn as weer!!! Ja dan ga i knatuurlijk van 'Hahah, ja dat ben ikquote:
I'm inquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, ik moest voor het eerst lachen om een grapje van jou.
inb4 het was geen grapje.
Yeah.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:09 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHA mn ipod op repeat. Gaat ie nu scrobbelen voor Last.fm. 484 keer Usher, ik moet nooit meer in slaap vallen met 1 nummer op.
Je moet verder kijken dan je neus lang is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik alleen mezelf. En WD ook een beetje.
Kutwijven zijn jullie.quote:
Rook je zoveel?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
De wereld noemt mij ook wel zijn as. Als ik hem in de kroeg tegenkom hoor ik altijd gelijk al. Hee daar heb je mijn as weer!!! Ja dan ga i knatuurlijk van 'Hahah, ja dat ben ik'. Lache vent jonge, die wereld.
Vind je dat fijn ja?quote:
Aardbinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Aardbin![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan noemen ze mijn grapjes slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik vind het fijn dat jij mijn topics centraal zetquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Aardbin![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je grapje van net was +1, nu maak je weer een -4. Beetje jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zet liever jou centraalquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat jij mijn topics centraal zet.
[..]
Kijk haar flirten met elke boi dan. Ik wil ook een chick zijn op het internet.quote:
Helemaal niet. Ik vind jullie gewoon lief.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kijk haar flirten met elke boi dan. Ik wil ook een chick zijn op het internet.
IK OOK, MODELLENBUREAU DIT DAT. AMSTERDAM.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:23 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb zo'n zin in donderdag hè. Eindelijk weer pronken met mijn voetbalshirt van vroeger.
Ik heb een trui waarmee johan cruijff vroeger nog speeldequote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:23 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb zo'n zin in donderdag hè. Eindelijk weer pronken met mijn voetbalshirt van vroeger.
Amsterdam.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK OOK, MODELLENBUREAU DIT DAT. AMSTERDAM.
Mag ik jouw fiets?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fietsen op een fiets zonder versnellingen, ik flikker nog een keer over de kop.
Wat heb je ermee gedaan en waarom denk je dat ik mijn fiets zonder versnellingen aan jou zal uitlenen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mag ik jouw fiets?Bij mij zit namelijk het stuur los, ketting kan er bij elke bobbel afvliegen, gaten in zadel, geen versnellingen ook maar fietst soepel en achtervelg loopt aan op het slot waardoor ooit het wiel doormidden zal breken
![]()
Bordeauxrood
Ik een oranje voetbalshirt van NVS met als sponsor Masita. Alle herinneringen en zo die ik daaraan heb.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb een trui waarmee johan cruijff vroeger nog speelde. Zoeen compleet oranje met links alleen een leeuw op de borst.
Gaat het lukken denk je?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK OOK, MODELLENBUREAU DIT DAT. AMSTERDAM.
Terugtraprem.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik een oranje voetbalshirt van NVS met als sponsor Masita. Alle herinneringen en zo die ik daaraan heb.
Die is wel tof. Ik maak even een foto van de mijne, anders geloof je het natuurlijk weer niet dat ik proef heb gedraaid bij NVS.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze dus.
En een neppert zonder strepen op de mouwen.
Niet alleen op internet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kijk haar flirten met elke boi dan. Ik wil ook een chick zijn op het internet.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die is wel tof. Ik maak even een foto van de mijne, anders geloof je het natuurlijk weer niet dat ik proef heb gedraaid bij NVS.
Goed proef gedraaid.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:30 schreef Potloodvis het volgende:
VSN is het trouwens zie ik op het shirt.
http://www.google.nl/search?q=VSN&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-aquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:30 schreef Potloodvis het volgende:
VSN is het trouwens zie ik op het shirt.
Omdat ik lef ben en mijn fiets kapot is :quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb je ermee gedaan en waarom denk je dat ik mijn fiets zonder versnellingen aan jou zal uitlenen?!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:35 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ga Mozy zo klappen als ik hem zie.
Kom dan, pussy.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:35 schreef WillFerrell het volgende:
Maar hij heeft geluk dat ik nu mij ga klaarmaken voor het circus dat het Franse elftal heet.
Geen idee, ik ben beide keren niet door de proefperiode gekomen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:34 schreef reetveter het volgende:
Wat kan je eigenlijk als je bij die vsn zit dan
Ik ken het. Vooral 's Nachts terug fietsen is een grote probleem.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat ik lef ben en mijn fiets kapot is :![]()
Nee ik heb niks met mijn fiets gedaan... gaat vanzelf he
Hield jij van bloemen ja?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:35 schreef reetveter het volgende:
Ik google mijn naam NOOIT meer
Wie overlijden er in januari 2068?
Kim Ramjiawan woensdag 05 januari 2068. Marcella Bakker woensdag 05 januari 2068. Joey E------ woensdag 05 januari 2068
jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ken het. Vooral 's Nachts terug fietsen is een grote probleem.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat ik lef ben en mijn fiets kapot is :![]()
Nee ik heb niks met mijn fiets gedaan... gaat vanzelf he
Ik heb Z-A laten winnen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:41 schreef Potloodvis het volgende:
Ik wil betten op de wedstrijd van Frankrijk, maar ik durf niet.
hahaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:46 schreef Potloodvis het volgende:
Krijg wel net te horen dat ik donderdag mijn ex krijg te zien.
Niets leuks aan, mijn vriend heeft een relatie met een vriendin daarvan. Heeft hij gezegd dat het wel gezellig is als zijn vriendin ook met de vriendinnen komt kijken, daar zit zij ook bij. Wat een dolksteek.quote:
90 minuten lang awkward momentsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Niets leuks aan, mijn vriend heeft een relatie met een vriendin daarvan. Heeft hij gezegd dat het wel gezellig is als zijn vriendin ook met de vriendinnen komt kijken, daar zit zij ook bij. Wat een dolksteek.
Ah naaiend voor jou.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Niets leuks aan, mijn vriend heeft een relatie met een vriendin daarvan. Heeft hij gezegd dat het wel gezellig is als zijn vriendin ook met de vriendinnen komt kijken, daar zit zij ook bij. Wat een dolksteek.
Ik heb hem ook gezegd om de volgende keer iets verder te denken dan alleen hij en zijn vriendin.quote:
Jawel jonge dat is fucking mooiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, kun je niet alles zeggen wat je wilt.
Ik ben wel nog lief voor haar hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jawel jonge dat is fucking mooi. Zij zal waarschijnlijk toch niks zeggen
. En als ze iets wil hebben wat voor jou neus ligt wacht ze net zo lang tot jij naar de plee bent
Het gaat toch niet goed jongequote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben wel nog lief voor haar hoor.
die lijst die niet gaat spelenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:54 schreef reetveter het volgende:
Patrice Evra is een van de slachtoffers rondom de chaos die aanvaller Nicolas Anelka heeft veroorzaakt. Frankrijk speelt vanmiddag met een gewijzigde ploeg in de laatste groepswedstrijd tegen Zuid-Afrika, en wil met de wijzigingen de aangetaste eer herstellen.
De reden voor Raymond Domenech om Evra op de reservebank te zetten is de belangrijke rol die de verdediger van Manchester United heeft gehad bij de staking van de spelers na de rel rondom Anelka.
Ook Sidney Govou, Eric Abidal en Florent Malouda beginnen de wedstrijd tegen Zuid-Afrika op de bank. Jérémy Toulalan kan door een schorsing niet meespelen tegen de Zuid-Afrikanen, die net zoals de Fransen hun eer willen redden.
Beide landen hebben nog een kleine kans om de volgende ronde te bereiken.
AIAIAIAIAIAI
Waarom niet? Ik heb geen ruzie met haar hoor, maar ik vind het gewoon erg snel om elkaar nu alweer van zo dichtbij te zien.quote:
Omdat wet van exen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb geen ruzie met haar hoor, maar ik vind het gewoon erg snel om elkaar nu alweer van zo dichtbij te zien.
Onzin. Ik ga ook nog steeds prima met m'n ex om.quote:
Dadelijk de wedstrijd wie het langst links kan rijden zonder door de wouten van de snelweg af te worden geplukt.quote:
Je gaat scheuren?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dadelijk de wedstrijd wie het langst links kan rijden zonder door de wouten van de snelweg af te worden geplukt.
Niet eensquote:
Die zijn dan ook wel achterlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet eensMaar gister werden er 2 van de weg afgeveegd omdat ze links bleven rijden.
Jij bent volwassen. Pv niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onzin. Ik ga ook nog steeds prima met m'n ex om.
Nou dat zou ik niet kunnen als hij me zoiets geflikt heeft als in jouw situatie, dan maar kinderachtig.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onzin. Ik ga ook nog steeds prima met m'n ex om.
En wtf die total 90's had ik toen ik 12 was.quote:
Ik had het over mijn eerste ex.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou dat zou ik niet kunnen als hij me zoiets geflikt heeft als in jouw situatie, dan maar kinderachtig.
Over de schoenen durfde ik al niets te zeggen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En wtf die total 90's had ik toen ik 12 was.
quote:
Sportschoenen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En wtf die total 90's had ik toen ik 12 was.
Dan nog.quote:
Woonkamerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is dat nu de woonkamer of je eigen kamer?
Ik had ze ook toen ik 14 was. Maar ze waren fijn dus kocht ik ze nog een keer.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan nog.Ik had die toen ik twaalf was, ik heb ze nog liggen, maat 36.
![]()
Het was geen blunder, het was een heel reële aanname op basis van je postgedrag. Maar fijn dat dan dan niet waar is.quote:
Dan hebben jullie nog wel een relaxede woonkamer tochquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Woonkamer
[..]
Ik had ze ook toen ik 14 was. Maar ze waren fijn dus kocht ik ze nog een keer.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:27 schreef WillFerrell het volgende:
HAHAHAHA ik ga hier kapot om Frankrijk.![]()
![]()
Zeker weten. 3 banken derbij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan hebben jullie nog wel een relaxede woonkamer toch?
Postgedrag, kom op zeg.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was geen blunder, het was een heel reële aanname op basis van je postgedrag. Maar fijn dat dan dan niet waar is.
Doe anders even laat reageren, en ik weet dat zei dat vind.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Leg haar even de woorden in de mond.
Mijn trots is in 10 minuten tijd toch wel flink gekrompen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:29 schreef Allure_ het volgende:
Zo, frankrijk is echt FURY. Moet je die hoofden zien.
Nu? Nee.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:30 schreef Mozy het volgende:
Tevens, als Zuid-Afrika nu wint, zijn ze dan door of niet?
Ik kijk voetbal. Goed trouwens dat je weet dat 'zei' dat vind.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Doe anders even laat reageren, en ik weet dat zei dat vind.
quote:
Gelukkig ben je sexy, dan mag 't.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Woonkamer
[..]
Ik had ze ook toen ik 14 was. Maar ze waren fijn dus kocht ik ze nog een keer.
Je had moeten opletten, dan wist je dat ik mij gedraag sinds een paar dagen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde de inhoud van je posts, maar verwoorde het een beetje apart.
Anders nog steeds want ze zijn fijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gelukkig ben je sexy, dan mag 't.
Die wordt beneden al bekeken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je moet die andere wedstrijd kijken. Blunders, goals, gevechten, stervende mensen, alles.
NEE, DAN HAD JE EEN MONGOOL GEWEEST. JE MIST DAN ALLEEN HET NEKTASJE EN HET PETJE.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Anders nog steeds want ze zijn fijn.
Dit kan ik beamen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je had moeten opletten, dan wist je dat ik mij gedraag sinds een paar dagen.
Dan doe je dat. Hoor je geschreeuw?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die wordt beneden al bekeken.Ik zou mn andere tv moeten pakken.
nos.nl/wk2010/livequote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die wordt beneden al bekeken.Ik zou mn andere tv moeten pakken.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef Potloodvis het volgende:
Hoe slim zijn Mexico en Uruguay als ze de bal op de middenstip leggen en gewoon niemand hem aanraakt, dan zijn ze allebei door.
Solarbeam.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit kan ik beamen.
Be-amen ja. Voordat daar weer grapjes over komen.
Is wel eens gebeurd volgens mijquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef Potloodvis het volgende:
Hoe slim zijn Mexico en Uruguay als ze de bal op de middenstip leggen en gewoon niemand hem aanraakt, dan zijn ze allebei door.
Nee. We komen net binnen. Waarschijnlijk is ie nu in de keuken voor bier.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan doe je dat. Hoor je geschreeuw?
Ik vind die schoenen ook vies lelijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NEE, DAN HAD JE EEN MONGOOL GEWEEST. JE MIST DAN ALLEEN HET NEKTASJE EN HET PETJE.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit kan ik beamen.
Be-amen ja. Voordat daar weer grapjes over komen.
Dat is wel echt tactisch. Ze moeten het alleen snappen, want mondelinge afspraken mogen niet gemaakt worden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Is wel eens gebeurd volgens mij. in 98 ofzoiets, gewoon 95% balbezit
.
Dan zullen ze het waarschijnlijk niet doen, want je gehoor op het spel zetten gaat een beetje te fur.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat ze dan in opspraak zouden komen en uitgevuvuzelat zouden worden.
Ik zit hier met Lipton Icetea, doe even niet meer verklappen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. We komen net binnen. Waarschijnlijk is ie nu in de keuken voor bier.
quote:
Ik wil Lipton Green Tea.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zit hier met Lipton Icetea, doe even niet meer verklappen.
jij zei "te fur"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan zullen ze het waarschijnlijk niet doen, want je gehoor op het spel zetten gaat een beetje te fur.
HAHAHAHAHAquote:
Die moet naar de cel om dat die de punani van Miley op z'n site had gezet. Of bedoel je die niet?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:38 schreef wolvendagen het volgende:
Kan iemand mij updaten wat er met Perez is gebeurd?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die moet naar de cel om dat die de punani van Miley op z'n site had gezet. Of bedoel je die niet?
elelboogquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:38 schreef wolvendagen het volgende:
Kan iemand mij updaten wat er met Perez is gebeurd?
Perez Hilton?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die moet naar de cel om dat die de punani van Miley op z'n site had gezet. Of bedoel je die niet?
Ben je voor Frankrijk dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zal er geen minuut minder door slapen.
quote:
Ohja dat is waar ook. Was ik vergeten.quote:
Je kan Frans en Nederlands tegelijk zijn inderdaad. Kijk maar naar Frans Bauer of Frans Duijts.quote:
Frans, Duits en Nederlands? Zeg wollah.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan Frans en Nederlands tegelijk zijn inderdaad. Kijk maar naar Frans Bauer of Frans Duijts.
Perfecte samenvatting.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:43 schreef wise het volgende:
toch mooi.
Onterecht door naar het wk door een handsbal van een sterspeler.
Vervolgens deze speler niet opstellen
ontzettend slecht voetballen
ruzie in de tent
na 30 min 2-0 achter tegen ZAF.
Naar huis
heerlijk
Net alsof het met Henry in de basisopstelling beter zou gaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:43 schreef wise het volgende:
toch mooi.
Onterecht door naar het wk door een handsbal van een sterspeler.
Vervolgens deze speler niet opstellen
ontzettend slecht voetballen
ruzie in de tent
na 30 min 2-0 achter tegen ZAF.
Naar huis
heerlijk
Leg hem even uit voor de kijkers thuis.quote:
iig beter dan met cissequote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof het met Henry in de basisopstelling beter zou gaan.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kijk eens naar Bob zijn grapje, dan snapte je waarom ik die 3 nationaliteiten noemde.
Ik kwam net binnenvallen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Leg hem even uit voor de kijkers thuis.
indd, wie die fuck is dat.quote:
Halve Fransen die denken humor te hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kijk eens naar Bob zijn grapje, dan snapte je waarom ik die 3 nationaliteiten noemde.
waar is benzema dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Anelka en Henry zijn versleten en Cisse heeft geen wedstrijdritme.
Prepare for the shitstorm, hang in there buddy.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:48 schreef Potloodvis het volgende:
Oh shit, daar begint het gezeur. Ex op MSN praten, alles. Ik houd jullie up-to-date.
Interessant.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:48 schreef Potloodvis het volgende:
Oh shit, daar begint het gezeur. Ex op MSN praten, alles. Ik houd jullie up-to-date.
Maakt niet uit, je quote de post waar de grap al in staat.quote:
Die is niet meegegaan, dus die hoef ik ook niet te noemen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:48 schreef wise het volgende:
[..]
waar is benzema dan?![]()
ik zie liever henry in de spits ipv al die andere giganten (op benzema na dan:) )
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:48 schreef Potloodvis het volgende:
niet met je lul op je toetsenbord slaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
fwehj;asdff;vnas;dof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |