Mwa Allure vertrouw ik wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja en een geboortedatum. Maar aangezien je dat al niet kan vertrouwen.
Muil houwe.quote:
Eensch.quote:
Chuck_Norris natuurlijk. De faler.quote:
Jawel.quote:
Denken dat alles wat ik doe, om jou draait. Kom nou.quote:
Héquote:
Gelukkig gaan negro's goed samen met Frankrijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel.Het stikt hier van de indo's in deze SC.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel.Het stikt hier van de indo's in deze SC.
Ja jonge met je lelijke Aziaat in je UI waar eerst het mooie snoetje van Camilla te bewonderen was.quote:
Ik niet? GODVERDOMME!quote:
En mijn speciaal voor hem bewerkte rozenkrans.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja jonge met je lelijke Aziaat in je UI waar eerst het mooie snoetje van Camilla te bewonderen was.
De wereld draait om mij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denken dat alles wat ik doe, om jou draait. Kom nou.
Deze elegante Fransman heeft je back.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:07 schreef Allure_ het volgende:
INDO INVASION. TR want ik voel me bedreigd in mijn natuurlijke habitat.
Wat doe je haten? Die Indo's zaten er al toen jij binnen kwam wandelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:07 schreef Allure_ het volgende:
Ik mag All gewoon graag.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom altijd alleen kusjes voor meisjes? Net alsof de rest hier geen liefde nodig heeft.
Nee, hij draait om z'n as.quote:
Tijden veranderenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja jonge met je lelijke Aziaat in je UI waar eerst het mooie snoetje van Camilla te bewonderen was.
wat wat wat wat? Je komt op een plek waar je indo's in het wild ziet en dan durf je alsnog een TR te plaatsen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:07 schreef Allure_ het volgende:
Hij staat nog in de lijst hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En mijn speciaal voor hem bewerkte rozenkrans.
quote:
Haha, ik moest voor het eerst lachen om een grapje van jouquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
wat wat wat wat? Je komt op een plek waar je indo's in het wild ziet en dan durf je alsnog een TR te plaatsen?
Ik alleen mezelf. En WD ook een beetje.quote:
De wereld noemt mij ook wel zijn as. Als ik hem in de kroeg tegenkom hoor ik altijd gelijk al. Hee daar heb je mijn as weer!!! Ja dan ga i knatuurlijk van 'Hahah, ja dat ben ikquote:
I'm inquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, ik moest voor het eerst lachen om een grapje van jou.
inb4 het was geen grapje.
Yeah.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:09 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHA mn ipod op repeat. Gaat ie nu scrobbelen voor Last.fm. 484 keer Usher, ik moet nooit meer in slaap vallen met 1 nummer op.
Je moet verder kijken dan je neus lang is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik alleen mezelf. En WD ook een beetje.
Kutwijven zijn jullie.quote:
Rook je zoveel?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
De wereld noemt mij ook wel zijn as. Als ik hem in de kroeg tegenkom hoor ik altijd gelijk al. Hee daar heb je mijn as weer!!! Ja dan ga i knatuurlijk van 'Hahah, ja dat ben ik'. Lache vent jonge, die wereld.
Vind je dat fijn ja?quote:
Aardbinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Aardbin![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan noemen ze mijn grapjes slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik vind het fijn dat jij mijn topics centraal zetquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Aardbin![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je grapje van net was +1, nu maak je weer een -4. Beetje jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zet liever jou centraalquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat jij mijn topics centraal zet.
[..]
Kijk haar flirten met elke boi dan. Ik wil ook een chick zijn op het internet.quote:
Helemaal niet. Ik vind jullie gewoon lief.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kijk haar flirten met elke boi dan. Ik wil ook een chick zijn op het internet.
IK OOK, MODELLENBUREAU DIT DAT. AMSTERDAM.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:23 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb zo'n zin in donderdag hè. Eindelijk weer pronken met mijn voetbalshirt van vroeger.
Ik heb een trui waarmee johan cruijff vroeger nog speeldequote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:23 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb zo'n zin in donderdag hè. Eindelijk weer pronken met mijn voetbalshirt van vroeger.
Amsterdam.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK OOK, MODELLENBUREAU DIT DAT. AMSTERDAM.
Mag ik jouw fiets?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fietsen op een fiets zonder versnellingen, ik flikker nog een keer over de kop.
Wat heb je ermee gedaan en waarom denk je dat ik mijn fiets zonder versnellingen aan jou zal uitlenen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mag ik jouw fiets?Bij mij zit namelijk het stuur los, ketting kan er bij elke bobbel afvliegen, gaten in zadel, geen versnellingen ook maar fietst soepel en achtervelg loopt aan op het slot waardoor ooit het wiel doormidden zal breken
![]()
Bordeauxrood
Ik een oranje voetbalshirt van NVS met als sponsor Masita. Alle herinneringen en zo die ik daaraan heb.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb een trui waarmee johan cruijff vroeger nog speelde. Zoeen compleet oranje met links alleen een leeuw op de borst.
Gaat het lukken denk je?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK OOK, MODELLENBUREAU DIT DAT. AMSTERDAM.
Terugtraprem.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik een oranje voetbalshirt van NVS met als sponsor Masita. Alle herinneringen en zo die ik daaraan heb.
Die is wel tof. Ik maak even een foto van de mijne, anders geloof je het natuurlijk weer niet dat ik proef heb gedraaid bij NVS.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze dus.
En een neppert zonder strepen op de mouwen.
Niet alleen op internet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kijk haar flirten met elke boi dan. Ik wil ook een chick zijn op het internet.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die is wel tof. Ik maak even een foto van de mijne, anders geloof je het natuurlijk weer niet dat ik proef heb gedraaid bij NVS.
Goed proef gedraaid.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:30 schreef Potloodvis het volgende:
VSN is het trouwens zie ik op het shirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |