Kijk haar flirten met elke boi dan. Ik wil ook een chick zijn op het internet.quote:
Helemaal niet. Ik vind jullie gewoon lief.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kijk haar flirten met elke boi dan. Ik wil ook een chick zijn op het internet.
IK OOK, MODELLENBUREAU DIT DAT. AMSTERDAM.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:23 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb zo'n zin in donderdag hè. Eindelijk weer pronken met mijn voetbalshirt van vroeger.
Ik heb een trui waarmee johan cruijff vroeger nog speeldequote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:23 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb zo'n zin in donderdag hè. Eindelijk weer pronken met mijn voetbalshirt van vroeger.
Amsterdam.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK OOK, MODELLENBUREAU DIT DAT. AMSTERDAM.
Mag ik jouw fiets?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fietsen op een fiets zonder versnellingen, ik flikker nog een keer over de kop.
Wat heb je ermee gedaan en waarom denk je dat ik mijn fiets zonder versnellingen aan jou zal uitlenen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mag ik jouw fiets?Bij mij zit namelijk het stuur los, ketting kan er bij elke bobbel afvliegen, gaten in zadel, geen versnellingen ook maar fietst soepel en achtervelg loopt aan op het slot waardoor ooit het wiel doormidden zal breken
![]()
Bordeauxrood
Ik een oranje voetbalshirt van NVS met als sponsor Masita. Alle herinneringen en zo die ik daaraan heb.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb een trui waarmee johan cruijff vroeger nog speelde. Zoeen compleet oranje met links alleen een leeuw op de borst.
Gaat het lukken denk je?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK OOK, MODELLENBUREAU DIT DAT. AMSTERDAM.
Terugtraprem.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik een oranje voetbalshirt van NVS met als sponsor Masita. Alle herinneringen en zo die ik daaraan heb.
Die is wel tof. Ik maak even een foto van de mijne, anders geloof je het natuurlijk weer niet dat ik proef heb gedraaid bij NVS.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze dus.
En een neppert zonder strepen op de mouwen.
Niet alleen op internet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kijk haar flirten met elke boi dan. Ik wil ook een chick zijn op het internet.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die is wel tof. Ik maak even een foto van de mijne, anders geloof je het natuurlijk weer niet dat ik proef heb gedraaid bij NVS.
Goed proef gedraaid.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:30 schreef Potloodvis het volgende:
VSN is het trouwens zie ik op het shirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |