Mwa Allure vertrouw ik wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja en een geboortedatum. Maar aangezien je dat al niet kan vertrouwen.
Muil houwe.quote:
Eensch.quote:
Chuck_Norris natuurlijk. De faler.quote:
Jawel.quote:
Denken dat alles wat ik doe, om jou draait. Kom nou.quote:
Héquote:
Gelukkig gaan negro's goed samen met Frankrijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel.Het stikt hier van de indo's in deze SC.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel.Het stikt hier van de indo's in deze SC.
Ja jonge met je lelijke Aziaat in je UI waar eerst het mooie snoetje van Camilla te bewonderen was.quote:
Ik niet? GODVERDOMME!quote:
En mijn speciaal voor hem bewerkte rozenkrans.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja jonge met je lelijke Aziaat in je UI waar eerst het mooie snoetje van Camilla te bewonderen was.
De wereld draait om mij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denken dat alles wat ik doe, om jou draait. Kom nou.
Deze elegante Fransman heeft je back.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:07 schreef Allure_ het volgende:
INDO INVASION. TR want ik voel me bedreigd in mijn natuurlijke habitat.
Wat doe je haten? Die Indo's zaten er al toen jij binnen kwam wandelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:07 schreef Allure_ het volgende:
Ik mag All gewoon graag.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom altijd alleen kusjes voor meisjes? Net alsof de rest hier geen liefde nodig heeft.
Nee, hij draait om z'n as.quote:
Tijden veranderenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja jonge met je lelijke Aziaat in je UI waar eerst het mooie snoetje van Camilla te bewonderen was.
wat wat wat wat? Je komt op een plek waar je indo's in het wild ziet en dan durf je alsnog een TR te plaatsen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:07 schreef Allure_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |