Nu? Nee.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:30 schreef Mozy het volgende:
Tevens, als Zuid-Afrika nu wint, zijn ze dan door of niet?
Ik kijk voetbal. Goed trouwens dat je weet dat 'zei' dat vind.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Doe anders even laat reageren, en ik weet dat zei dat vind.
quote:
Gelukkig ben je sexy, dan mag 't.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Woonkamer
[..]
Ik had ze ook toen ik 14 was. Maar ze waren fijn dus kocht ik ze nog een keer.
Je had moeten opletten, dan wist je dat ik mij gedraag sinds een paar dagen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde de inhoud van je posts, maar verwoorde het een beetje apart.
Anders nog steeds want ze zijn fijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gelukkig ben je sexy, dan mag 't.
Die wordt beneden al bekeken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je moet die andere wedstrijd kijken. Blunders, goals, gevechten, stervende mensen, alles.
NEE, DAN HAD JE EEN MONGOOL GEWEEST. JE MIST DAN ALLEEN HET NEKTASJE EN HET PETJE.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Anders nog steeds want ze zijn fijn.
Dit kan ik beamen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je had moeten opletten, dan wist je dat ik mij gedraag sinds een paar dagen.
Dan doe je dat. Hoor je geschreeuw?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die wordt beneden al bekeken.Ik zou mn andere tv moeten pakken.
nos.nl/wk2010/livequote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die wordt beneden al bekeken.Ik zou mn andere tv moeten pakken.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef Potloodvis het volgende:
Hoe slim zijn Mexico en Uruguay als ze de bal op de middenstip leggen en gewoon niemand hem aanraakt, dan zijn ze allebei door.
Solarbeam.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit kan ik beamen.
Be-amen ja. Voordat daar weer grapjes over komen.
Is wel eens gebeurd volgens mijquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef Potloodvis het volgende:
Hoe slim zijn Mexico en Uruguay als ze de bal op de middenstip leggen en gewoon niemand hem aanraakt, dan zijn ze allebei door.
Nee. We komen net binnen. Waarschijnlijk is ie nu in de keuken voor bier.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan doe je dat. Hoor je geschreeuw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |