quote:
Sportschoenen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En wtf die total 90's had ik toen ik 12 was.
Dan nog.quote:
Woonkamerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is dat nu de woonkamer of je eigen kamer?
Ik had ze ook toen ik 14 was. Maar ze waren fijn dus kocht ik ze nog een keer.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan nog.Ik had die toen ik twaalf was, ik heb ze nog liggen, maat 36.
![]()
Het was geen blunder, het was een heel reële aanname op basis van je postgedrag. Maar fijn dat dan dan niet waar is.quote:
Dan hebben jullie nog wel een relaxede woonkamer tochquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Woonkamer
[..]
Ik had ze ook toen ik 14 was. Maar ze waren fijn dus kocht ik ze nog een keer.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:27 schreef WillFerrell het volgende:
HAHAHAHA ik ga hier kapot om Frankrijk.![]()
![]()
Zeker weten. 3 banken derbij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan hebben jullie nog wel een relaxede woonkamer toch?
Postgedrag, kom op zeg.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was geen blunder, het was een heel reële aanname op basis van je postgedrag. Maar fijn dat dan dan niet waar is.
Doe anders even laat reageren, en ik weet dat zei dat vind.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Leg haar even de woorden in de mond.
Mijn trots is in 10 minuten tijd toch wel flink gekrompen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:29 schreef Allure_ het volgende:
Zo, frankrijk is echt FURY. Moet je die hoofden zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |