Onzin. Ik ga ook nog steeds prima met m'n ex om.quote:
Dadelijk de wedstrijd wie het langst links kan rijden zonder door de wouten van de snelweg af te worden geplukt.quote:
Je gaat scheuren?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dadelijk de wedstrijd wie het langst links kan rijden zonder door de wouten van de snelweg af te worden geplukt.
Niet eensquote:
Die zijn dan ook wel achterlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet eensMaar gister werden er 2 van de weg afgeveegd omdat ze links bleven rijden.
Jij bent volwassen. Pv niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onzin. Ik ga ook nog steeds prima met m'n ex om.
Nou dat zou ik niet kunnen als hij me zoiets geflikt heeft als in jouw situatie, dan maar kinderachtig.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onzin. Ik ga ook nog steeds prima met m'n ex om.
En wtf die total 90's had ik toen ik 12 was.quote:
Ik had het over mijn eerste ex.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou dat zou ik niet kunnen als hij me zoiets geflikt heeft als in jouw situatie, dan maar kinderachtig.
Over de schoenen durfde ik al niets te zeggen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En wtf die total 90's had ik toen ik 12 was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |