Ik vind die schoenen ook vies lelijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NEE, DAN HAD JE EEN MONGOOL GEWEEST. JE MIST DAN ALLEEN HET NEKTASJE EN HET PETJE.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit kan ik beamen.
Be-amen ja. Voordat daar weer grapjes over komen.
Dat is wel echt tactisch. Ze moeten het alleen snappen, want mondelinge afspraken mogen niet gemaakt worden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Is wel eens gebeurd volgens mij. in 98 ofzoiets, gewoon 95% balbezit
.
Dan zullen ze het waarschijnlijk niet doen, want je gehoor op het spel zetten gaat een beetje te fur.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat ze dan in opspraak zouden komen en uitgevuvuzelat zouden worden.
Ik zit hier met Lipton Icetea, doe even niet meer verklappen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. We komen net binnen. Waarschijnlijk is ie nu in de keuken voor bier.
quote:
Ik wil Lipton Green Tea.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zit hier met Lipton Icetea, doe even niet meer verklappen.
jij zei "te fur"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan zullen ze het waarschijnlijk niet doen, want je gehoor op het spel zetten gaat een beetje te fur.
HAHAHAHAHAquote:
Die moet naar de cel om dat die de punani van Miley op z'n site had gezet. Of bedoel je die niet?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:38 schreef wolvendagen het volgende:
Kan iemand mij updaten wat er met Perez is gebeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |