http://www.google.nl/search?q=VSN&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-aquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:30 schreef Potloodvis het volgende:
VSN is het trouwens zie ik op het shirt.
Omdat ik lef ben en mijn fiets kapot is :quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb je ermee gedaan en waarom denk je dat ik mijn fiets zonder versnellingen aan jou zal uitlenen?!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:35 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ga Mozy zo klappen als ik hem zie.
Kom dan, pussy.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:35 schreef WillFerrell het volgende:
Maar hij heeft geluk dat ik nu mij ga klaarmaken voor het circus dat het Franse elftal heet.
Geen idee, ik ben beide keren niet door de proefperiode gekomen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:34 schreef reetveter het volgende:
Wat kan je eigenlijk als je bij die vsn zit dan
Ik ken het. Vooral 's Nachts terug fietsen is een grote probleem.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat ik lef ben en mijn fiets kapot is :![]()
Nee ik heb niks met mijn fiets gedaan... gaat vanzelf he
Hield jij van bloemen ja?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:35 schreef reetveter het volgende:
Ik google mijn naam NOOIT meer
Wie overlijden er in januari 2068?
Kim Ramjiawan woensdag 05 januari 2068. Marcella Bakker woensdag 05 januari 2068. Joey E------ woensdag 05 januari 2068
jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ken het. Vooral 's Nachts terug fietsen is een grote probleem.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat ik lef ben en mijn fiets kapot is :![]()
Nee ik heb niks met mijn fiets gedaan... gaat vanzelf he
Ik heb Z-A laten winnen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:41 schreef Potloodvis het volgende:
Ik wil betten op de wedstrijd van Frankrijk, maar ik durf niet.
hahaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:46 schreef Potloodvis het volgende:
Krijg wel net te horen dat ik donderdag mijn ex krijg te zien.
Niets leuks aan, mijn vriend heeft een relatie met een vriendin daarvan. Heeft hij gezegd dat het wel gezellig is als zijn vriendin ook met de vriendinnen komt kijken, daar zit zij ook bij. Wat een dolksteek.quote:
90 minuten lang awkward momentsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Niets leuks aan, mijn vriend heeft een relatie met een vriendin daarvan. Heeft hij gezegd dat het wel gezellig is als zijn vriendin ook met de vriendinnen komt kijken, daar zit zij ook bij. Wat een dolksteek.
Ah naaiend voor jou.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Niets leuks aan, mijn vriend heeft een relatie met een vriendin daarvan. Heeft hij gezegd dat het wel gezellig is als zijn vriendin ook met de vriendinnen komt kijken, daar zit zij ook bij. Wat een dolksteek.
Ik heb hem ook gezegd om de volgende keer iets verder te denken dan alleen hij en zijn vriendin.quote:
Jawel jonge dat is fucking mooiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, kun je niet alles zeggen wat je wilt.
Ik ben wel nog lief voor haar hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jawel jonge dat is fucking mooi. Zij zal waarschijnlijk toch niks zeggen
. En als ze iets wil hebben wat voor jou neus ligt wacht ze net zo lang tot jij naar de plee bent
Het gaat toch niet goed jongequote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben wel nog lief voor haar hoor.
die lijst die niet gaat spelenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:54 schreef reetveter het volgende:
Patrice Evra is een van de slachtoffers rondom de chaos die aanvaller Nicolas Anelka heeft veroorzaakt. Frankrijk speelt vanmiddag met een gewijzigde ploeg in de laatste groepswedstrijd tegen Zuid-Afrika, en wil met de wijzigingen de aangetaste eer herstellen.
De reden voor Raymond Domenech om Evra op de reservebank te zetten is de belangrijke rol die de verdediger van Manchester United heeft gehad bij de staking van de spelers na de rel rondom Anelka.
Ook Sidney Govou, Eric Abidal en Florent Malouda beginnen de wedstrijd tegen Zuid-Afrika op de bank. Jérémy Toulalan kan door een schorsing niet meespelen tegen de Zuid-Afrikanen, die net zoals de Fransen hun eer willen redden.
Beide landen hebben nog een kleine kans om de volgende ronde te bereiken.
AIAIAIAIAIAI
Waarom niet? Ik heb geen ruzie met haar hoor, maar ik vind het gewoon erg snel om elkaar nu alweer van zo dichtbij te zien.quote:
Omdat wet van exen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb geen ruzie met haar hoor, maar ik vind het gewoon erg snel om elkaar nu alweer van zo dichtbij te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |