dat heet nu toch Club Air/Rain ?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:44 schreef Ang3l het volgende:
Voor al uw helpdeskproblelen: Xiance!
Veel te druk voor een boyband
Hij regelt de IT wwel
Probeer eens wat interessantsquote:Op maandag 21 juni 2010 16:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
doe ik bijna als een spion moeite om een foto te maken en te posten van mijn kattenfluisteraar reageert er NIEMAND, dat was dan ook de laatste keer dat ik in opdracht foto's maak
volgens mij zeiden de meeste hier, doe maar nietquote:Op maandag 21 juni 2010 16:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
doe ik bijna als een spion moeite om een foto te maken en te posten van mijn kattenfluisteraar reageert er NIEMAND, dat was dan ook de laatste keer dat ik in opdracht foto's maak
liefje.. wij willen MANNEN zien... geen kleuters...quote:Op maandag 21 juni 2010 16:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
IT als in ICTquote:
Ja wat een kansen krijgt die Fallaquote:
Und?quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
Hoe laat word ik gebeld?quote:
Dan krijg ik net mijn laatste zetpil... ideaalquote:
lekker oppervlakkig en stereotype hequote:Op maandag 21 juni 2010 17:00 schreef Xiance het volgende:
nouja.. eigenlijk ben ik de enige die mannen wil zien.. de rest kijkt graga naar 25jarige jochies die zwaar getrimt en geknipt zijn
ahhh the glory of life!
Ja misschien is ie verstandelijk beperkt en komt ie gewoon lief poesjes aaien. Is die jongen er ook weer even uit.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:04 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik wilde het niet vragen....![]()
(maar wel weten....)
jeeej heb je eindelijk een foto gemaakt..quote:Op maandag 21 juni 2010 16:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn poezenstalker was er weer, ik heb geprobeert er een foto van te maken, hij is onduidelijk, maar hij zit intussen echt al bijna tegen mijn voordeur aan
[ afbeelding ]
nog even en ik heb hem binnen, zal ik hem wat te drinken aanbieden![]()
nee dat is echt een grapje
gewoon niks doen en hem lekker zijn gang laten gaan.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:09 schreef Deceit het volgende:
[..]
jeeej heb je eindelijk een foto gemaakt..
ik zou da jong aanspreken! somethings wrong with that kid
ik hoef echt niet elke keer zo'n jong in me voortuin te hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon niks doen en hem lekker zijn gang laten gaan.
veel plezier met het soppen kijkenquote:Op maandag 21 juni 2010 17:12 schreef Deceit het volgende:
mijn planning gemaakt.. ik ga naar zijn woning in utrecht en daar filmpies kijken.. perfecte date als je hangover kapot bent
O ja, dat verzoek kwam van jouquote:Op maandag 21 juni 2010 17:09 schreef Deceit het volgende:
[..]
jeeej heb je eindelijk een foto gemaakt..
ik zou da jong aanspreken! somethings wrong with that kid
hij staat dan ook niet bij jou in de tuinquote:Op maandag 21 juni 2010 17:13 schreef Deceit het volgende:
[..]
ik hoef echt niet elke keer zo'n jong in me voortuin te hebben
gonna get some ass!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
veel plezier met het soppen kijken
jahoorquote:Op maandag 21 juni 2010 17:15 schreef Deceit het volgende:
oehhhhhh deceit heeft een date, zijn jullie niet blij voor me?
Jij vindt de film geen ideale date maar je gaat wel gelijk bij iemand thuis zitten?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:12 schreef Deceit het volgende:
mijn planning gemaakt.. ik ga naar zijn woning in utrecht en daar filmpies kijken.. perfecte date als je hangover kapot bent
er was er 1tje die dat zei en dat was el mismo,quote:Op maandag 21 juni 2010 16:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij zeiden de meeste hier, doe maar niet
ja das gemoedelijker, want dan mag ik roken.. in een bios nietquote:Op maandag 21 juni 2010 17:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij vindt de film geen ideale date maar je gaat wel gelijk bij iemand thuis zitten?
Ik zou dus nooit bij iemand op de bank gaan zitten tijdens een eerste date... je weet nog helemaal niet wat voor vlees je in de kuip hebt... ik spreek altijd op neutraal terrein af...quote:Op maandag 21 juni 2010 17:17 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja das gemoedelijker, want dan mag ik roken.. in een bios niet
Hoe DOE je dat toch steeds?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:15 schreef Deceit het volgende:
oehhhhhh deceit heeft een date, zijn jullie niet blij voor me?
Dan ga je er vanuit dat het een internetdate of blinddate is dus?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou dus nooit bij iemand op de bank gaan zitten tijdens een eerste date... je weet nog helemaal niet wat voor vlees je in de kuip hebt... ik spreek altijd op neutraal terrein af...
auchquote:Op maandag 21 juni 2010 17:22 schreef wonderer het volgende:
Tijdens het bed opmaken gisteravond deed ik mijn handen iets te hoog. Er hing een draaiende ventilator aan het plafond...
geen ideequote:Op maandag 21 juni 2010 17:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jahoor![]()
[verplichtereactie]
Pics, links?
[/verplichtereactie]
Ik deed dat altijd met een boerderij en dan een paard, maar die zat tegenover de basisschoolquote:Op maandag 21 juni 2010 17:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
jawel hij is gewoon goed bij, erg intiligent zelfs volgens mij, zoals ik al eerder zei, een beetje een nerd, het gekke is hij woont helemaal aan de andere kant van het dorp, iedere dag na school, basischool komt hij vanuit zijn school, helemaal aan de andere kant van het dorp, naar mijn huis poesjes aaien om dan vervolgens terug naar huis te rijden, helemaal aan de andere kant van het dorp, hij woont tegenover zijn school.
ze hebben thuis ook een poes, maar die luisterd niet zo goed.
Ja ik heb met hem gepraat.
Ja dan sowieso... maar ook als je elkaar misschien maar even heel snel hebt gezien ofzo...quote:Op maandag 21 juni 2010 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat het een internetdate of blinddate is dus?
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:22 schreef wonderer het volgende:
Tijdens het bed opmaken gisteravond deed ik mijn handen iets te hoog. Er hing een draaiende ventilator aan het plafond...
ja maar ik heb m toch al gezien, afgelopen zaterdag mee zitten kletsen en zoenen enzoquote:Op maandag 21 juni 2010 17:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou dus nooit bij iemand op de bank gaan zitten tijdens een eerste date... je weet nog helemaal niet wat voor vlees je in de kuip hebt... ik spreek altijd op neutraal terrein af...
misschien wil ie wel een hostiequote:Op maandag 21 juni 2010 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik deed dat altijd met een boerderij en dan een paard, maar die zat tegenover de basisschool
ZIjn er geen poezen dichter in de buurt? Raar kind
Oh in dat geval moet er inderdaad gewoon keihard geneukt worden nuquote:Op maandag 21 juni 2010 17:25 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja maar ik heb m toch al gezien, afgelopen zaterdag mee zitten kletsen en zoenen enzo
Om z'n zingen? Nou hebben we het net vanochtend gehad over "Als je niets aardigs weet te zeggen, zeg dan niets"quote:Op maandag 21 juni 2010 17:24 schreef creno het volgende:
@ theamam, ik moest lachen !
quote:@ de boybandleden, als jullie een tv-optreden willen ? ik ken iemand bij OUTTV
naam ?quote:
Ik krijg nare gevoelensquote:
neh, maar ik vind dates ongemakkelijk, en op huiselijk terrein en een film is het gewoon relaxer!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh in dat geval moet er inderdaad gewoon keihard geneukt worden nu
Ik ken nog wel iemand die graag zwemlessen geeftquote:Op maandag 21 juni 2010 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg nare gevoelens
Dat ligt aan mij he? Zeg dat het aan mij ligt!
dat word gewoon keiharde neuqsexquote:Op maandag 21 juni 2010 17:25 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja maar ik heb m toch al gezien, afgelopen zaterdag mee zitten kletsen en zoenen enzo
Het blijft een date he... en op neutraal terrein zit ik in ieder geval altijd wel wat relaxter... valt het tegen kun je zonder je opgelaten te voelen naar huis....quote:Op maandag 21 juni 2010 17:27 schreef Deceit het volgende:
[..]
neh, maar ik vind dates ongemakkelijk, en op huiselijk terrein en een film is het gewoon relaxer!
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om z'n zingen? Nou hebben we het net vanochtend gehad over "Als je niets aardigs weet te zeggen, zeg dan niets"![]()
[..]Nou, we zitten gebakken hoor!
Regel ik bij BDF wel wat achtergronddansers.
Misschien duetje met Djumbo of Chipz.
En laten we Abraxas een remix verzorgen!
ja maar bij onbekenden of die je ff hebt ontmoet dan zou ik ook niet naar een huis gaan.. maar dit was al gezellig zaterdag dus dat ik me opgelaten ga voelen zal wel nietquote:Op maandag 21 juni 2010 17:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het blijft een date he... en op neutraal terrein zit ik in ieder geval altijd wel wat relaxter... valt het tegen kun je zonder je opgelaten te voelen naar huis....
Deceit heeft een datequote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deceit heeft een date
TMM heeft de poezenstalker op de foto gezet
Angel wordt het nieuwe gezicht van de reclamecampagne van de Trudo
Vulture is ziek
Vlarp heeft een 2e gesprek voor de sollicitatie
El Mismo, Erik en Angel vormen een boyband
Yuri wordt manager van die band
Xiance doet het licht
Mis ik nog iets?
koopzequote:Op maandag 21 juni 2010 17:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik lees het wel als ik terugkom van boodschappen doen
wat resteerd en dan voor Mieke ?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deceit heeft een date
Vulture is ziek
Xiance doet het licht
Mis ik nog iets?
Thanksquote:Op maandag 21 juni 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deceit heeft een date
Vulture is ziek
Xiance doet het licht
Mis ik nog iets?
Alsof de Vengaboys kunnen zingenquote:
dan moet je ff teruglezenquote:Op maandag 21 juni 2010 17:41 schreef Deceit het volgende:
kunnen jullie dan echt zingen
eerst zien dan gelovenquote:Op maandag 21 juni 2010 17:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb mijn looks.. dan hoef je dus niet te kunnen zingen
Ik heb TheVoice dus eigenlijk zijn wij een perfect duoquote:Op maandag 21 juni 2010 17:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nu niet op mijn bestquote:
wat yuri zegtquote:Op maandag 21 juni 2010 17:44 schreef TheVulture het volgende:
Ja doei... jij neukt alleen maar groupies..quote:Op maandag 21 juni 2010 17:47 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik heb TheVoice dus eigenlijk zijn wij een perfect duo
Ook als het niet leuk is?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:48 schreef Deceit het volgende:
ik heb andere plannen...
de date...
ik ga rond 8 a 9 uur pas naar utrecht en blijf er ook slapen
ja doe ik morgen, tijdens het werk, want dan heb ik tijdquote:Op maandag 21 juni 2010 17:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan moet je ff teruglezen
kan jij?![]()
Ach ja... wat kan het mij ook bommenquote:
and more for me want jij bent al bezet!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja doei... jij neukt alleen maar groupies..
als je jaloers bent en je wilt dat ik naar jou toe kom dan hoef je t alleen maar te zeggen hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 17:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ja... wat kan het mij ook bommen
gaat het zo makkelijk bij jou?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:52 schreef Deceit het volgende:
[..]
als je jaloers bent en je wilt dat ik naar jou toe kom dan hoef je t alleen maar te zeggen hoor
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:52 schreef Deceit het volgende:
[..]
als je jaloers bent en je wilt dat ik naar jou toe kom dan hoef je t alleen maar te zeggen hoor
MOet Yomanda dan niet eerst dood?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:44 schreef Xiance het volgende:
ik BEN het licht!
ik ben Yomanda in herboren vorm!
Fair enough.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb anders al een tijdje niks van haar gehoord
kan geregeld worden...quote:
nou die wil ik ook niet voor het raam hebben hangenquote:Op maandag 21 juni 2010 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Kunnen de gordijnen ook weer aan de muur, in plaats van dat ze ze om heeft hangen.
Nee, die moeten over de kistquote:Op maandag 21 juni 2010 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Kunnen de gordijnen ook weer aan de muur, in plaats van dat ze ze om heeft hangen.
dacht het dus nietquote:Op maandag 21 juni 2010 18:23 schreef creno het volgende:
psst, het is een cover maar dit wordt de eerste single van [homo]:
Maar heb je nou een date met iemand die je nog nooit eerder hebt ontmoet? En dan ook meteen met geplande overnachting?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:41 schreef Deceit het volgende:
''maar het slaapt niet gemakkelijk in dat bed''
ik: ik vind het best, als ik maar naast jou lig
''dan is het helemaal goed''
oh ik ben zo slecht![]()
gewoon een sexdate dusquote:Op maandag 21 juni 2010 18:41 schreef Deceit het volgende:
oh ik ben zo slecht![]()
hij had hem zaterdag al ontmoetquote:Op maandag 21 juni 2010 18:44 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Maar heb je nou een date met iemand die je nog nooit eerder hebt ontmoet? En dan ook meteen met geplande overnachting?
Gewoon een seksdate dus.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij had hem zaterdag al ontmoet
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:41 schreef Deceit het volgende:
oh ik ben zo slecht![]()
Dat moet iedereen voor zich weten toch?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:49 schreef Great.Expectations het volgende:
Niet dat er iets mis is met een seksdate.
ik zie het Ang3l al helemaal doen.quote:
bedankt he!quote:Op maandag 21 juni 2010 18:46 schreef Great.Expectations het volgende:
Wat een k- oh... wacht...
Goed plan Deceit! Geweldig! Leuk voor je! Ik bedoel, wat kan er in vredesnaam nou misgaan! Geniet ervan!
let us aaaaall holllddd haaaannnnddsssssssquote:
Ik vind dat je je nogal opdringt... maar da's mijn persoonlijke mening... ik heb ook wel eens buiten de stad gedate maar dan ga ik er toch niet standaard vanuit dat ik daar kan slapenquote:Op maandag 21 juni 2010 18:53 schreef Deceit het volgende:
en het is niet gewoon een seksdate, heb geen zin om helemaal naar utrecht te gaan om vervolgens weer 's avonds te reizen.
vertel! de oude deceit?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik voorspel dat er morgen iemand verliefd is
dan maak je snel kromme meningenquote:Op maandag 21 juni 2010 18:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dat je je nogal opdringt... maar da's mijn persoonlijke mening... ik heb ook wel eens buiten de stad gedate maar dan ga ik er toch niet standaard vanuit dat ik daar kan slapen
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:57 schreef creno het volgende:
ik heb zac en zijn broer als achtergrond.
achja zolang je maar plezier hebtquote:Op maandag 21 juni 2010 18:53 schreef Deceit het volgende:
en het is niet gewoon een seksdate, heb geen zin om helemaal naar utrecht te gaan om vervolgens weer 's avonds te reizen.
Want je hebt jezelf niet bij hem uitgenodigd maar een hotelletje geboekt?quote:
nee want ik heb gezegd of ik ben er rond 6 uur, of als je wil dan 9 uur en kan ik dan evt blijven slapen!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Want je hebt jezelf niet bij hem uitgenodigd maar een hotelletje geboekt?
Dan nodig je jezelf toch uit... maar goed... have funquote:Op maandag 21 juni 2010 19:01 schreef Deceit het volgende:
[..]
nee want ik heb gezegd of ik ben er rond 6 uur, of als je wil dan 9 uur en kan ik dan evt blijven slapen!
Dat klopt.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat moet iedereen voor zich weten toch?
ja maar jij hebt t over opdringen maar das totaal niet het gevalquote:Op maandag 21 juni 2010 19:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan nodig je jezelf toch uit... maar goed... have fun
we love youquote:Op maandag 21 juni 2010 19:04 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja maar jij hebt t over opdringen maar das totaal niet het geval
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:05 schreef Xiance het volgende:
[..]
we love you
heb lekkere sex, en vertel dan morgen maar hoe verliefd je bent mein hertzielein!
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik geef je wel een keuringsrapport na vrijdagavondquote:
toen was ik zelf nog kleinquote:Op maandag 21 juni 2010 19:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Xiance, ken jij Nijmegenaren die in de jaren negentig in Nijmegen uitgingen in de homoscene?
Moet je ff een topic terug, of 2.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ik geef je wel een keuringsrapport na vrijdagavond
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ik geef je wel een keuringsrapport na vrijdagavond
Hij zal vannacht wel zingen... maar dat bedoelde je zeker niet?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je ff een topic terug, of 2.
Staan allerlei auditie filmpjes
Waar blijft de jouwe?
Ja voor het zingen de kerk uitgaan zekerquote:Op maandag 21 juni 2010 19:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zal vannacht wel zingen... maar dat bedoelde je zeker niet?
Researchquote:Op maandag 21 juni 2010 19:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
toen was ik zelf nog klein
wiezo shatz?
quote:
stelletje homo's daarquote:Op maandag 21 juni 2010 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Had de COC gemaild maar krijg geen antwoord
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:18 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Als ik mijn eten binnen kan houden na het zien van de foto's....
'navond
volgens mij heeft nijmegen nooit echt een denderende gayscene gehad...quote:Op maandag 21 juni 2010 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
ResearchHad de COC gemaild maar krijg geen antwoord
Volgens mij ook niet, maar ik wil het toch graag even onderzoeken voor het geval dat ik wat mis.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
volgens mij heeft nijmegen nooit echt een denderende gayscene gehad...
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
was toen ooit zo'n vent bij jerry springer die kots verzamelde ofzo
ik haal mijn vlammen wel steevast uit nijmegenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet, maar ik wil het toch graag even onderzoeken voor het geval dat ik wat mis.
Zijn ze daarom zo snel opgebrand?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik haal mijn vlammen wel steevast uit nijmegen
Arthur kan wel iemand met een zachte G gebruikenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik haal mijn vlammen wel steevast uit nijmegen
en een harde L?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Arthur kan wel iemand met een zachte G gebruiken![]()
ik heb een zachte G...quote:Op maandag 21 juni 2010 19:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Arthur kan wel iemand met een zachte G gebruiken![]()
Dat hoeft niet per se, hij is topquote:
LET US ALLL HOOOOLD HAAAAANDSquote:
Arthur.quote:
geeft niks...quote:
Behalve dat je in '93 nog iets te jong voor hem wasquote:Op maandag 21 juni 2010 19:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
geeft niks...
laat arthur mijn liefde voelen, en al het negatieve zal verdwijnen..
de goddelijken staan mij toe arthur te helpen!
dat is de foto die ik als achtergrond heb, maar ik kon de grote versie niet meer vinden.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Doe dan de grote versie. En meer op http://justbeautifulmen.b(...)ro-heat-up-maui.html
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:44 schreef Xiance het volgende:
enfin.. ik ga er vandoor!
healings geven in tiel
je kan de boyband nog altijd spirituele begeleiding gevenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:44 schreef Xiance het volgende:
enfin.. ik ga er vandoor!
healings geven in tiel
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je kan de boyband nog altijd spirituele begeleiding geven
ziek?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben weer twee rilaanvallen en een oververhitting verder
er komt een [homo] Boybandquote:Op maandag 21 juni 2010 20:44 schreef mike_hunt het volgende:
Godsklere jongens, heb zeker 8 topics gemist.![]()
kan iemand mij invullen?
SSDD?
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Nu op het veld te zien....
[ afbeelding ]
Die ogen![]()
![]()
hmmm wie is dat?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Nu op het veld te zien....
[ afbeelding ]
Die ogen![]()
![]()
Jaquote:
ach jezus... zijn jullie niet 10 jaar te laat?quote:
Jesus Navasquote:
Goed afgetraind lijfquote:
beterschapquote:
ik wil wel een van zijn 12 apostellen zijnquote:
dankjequote:
Heb em ff gegoogled... tweede gedachte vind ik hem toch niet zo lekker. Alhoewel die blue wells van hem....aiiiiiiiiiiiii..quote:
nee hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 20:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ach jezus... zijn jullie niet 10 jaar te laat?
quote:
Man hier smelt je toch vanquote:Op maandag 21 juni 2010 20:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb em ff gegoogled... tweede gedachte vind ik hem toch niet zo lekker. Alhoewel die blue wells van hem....aiiiiiiiiiiiii..
Graag gedaanquote:Op maandag 21 juni 2010 20:53 schreef Vlarp het volgende:
Ik bedoede dus die voetballer die TV postte
ja, had het ook meegekregen van Spanje... hoe dat kan? Alle grote clubs hadden verloren.. Duitsland, Spanje etc..quote:Op maandag 21 juni 2010 20:48 schreef Yurithemaster het volgende:
denk dat mismo nu iets blijer voor de tv zit
no shit, hips?!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:53 schreef Vlarp het volgende:
Ik bedoede dus die voetballer die TV postte
lijken een beetje op de magic twistyquote:Op maandag 21 juni 2010 20:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, had het ook meegekregen van Spanje... hoe dat kan? Alle grote clubs hadden verloren.. Duitsland, Spanje etc..![]()
Ik heb trouwens een beessie opgestuurd gekregen.wat een onding.. zijn niet leuk zoals de welpies..
ja, ben toch niet zo picky.. doe mij maar eentje..quote:Op maandag 21 juni 2010 20:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Man hier smelt je toch van
[ afbeelding ]
hmm netjes!quote:
ik vraag me toch wel af, waarom zit er een stiekje om zijn pols ?quote:
moest het googlen, ken het niet. Zeker van voor mijn tijd..quote:Op maandag 21 juni 2010 20:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lijken een beetje op de magic twisty
voor zijn haar, als ie aan het sporten is.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:58 schreef creno het volgende:
[..]
ik vraag me toch wel af, waarom zit er een stiekje om zijn pols ?
bonniequote:Op maandag 21 juni 2010 20:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moest het googlen, ken het niet. Zeker van voor mijn tijd..ja maar daar lijkt het zeker op...
Bonnie?!! LOLz zit nu wel aan een wijntje maar dat is meer om mijn kuiten te verdoven..quote:Op maandag 21 juni 2010 21:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bonnie![]()
die kent iedereen toch wel
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:04 schreef creno het volgende:
en nog 2 om het af te leren:
[ afbeelding ]cockteaser, ik zie geen reet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
o, hier zie ik het wel.quote:
en dan, en dan ?quote:
geen idee,quote:Op maandag 21 juni 2010 21:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Bonnie?!! LOLz zit nu wel aan een wijntje maar dat is meer om mijn kuiten te verdoven..![]()
nee, echt niet. ik ken dat niet. uit welk jaar is dat?
Blijkbaar is een goed uiterlijk geen garantie voor een gelukkig levenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:05 schreef mike_hunt het volgende:
Erg he, van Tom Nicon.. las het net.. echt raar dat modellen zelfmoord plegen... zo zonde..
caliente!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef creno het volgende:
[..]
http://4.bp.blogspot.com/(...)eff-tomsik-nude4.jpg
nee, popje... dat is over een maand. over twee weken zit ik in Nederlandquote:Op maandag 21 juni 2010 21:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan gaat ie eindelijk de avond vierdaagse lopen
Nee, maar de reden ook. Zijn vriendin had het uitgemaakt.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Blijkbaar is een goed uiterlijk geen garantie voor een gelukkig leven
ja, had van de het weekend een tweedaagse gelopen...quote:Op maandag 21 juni 2010 21:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan gaat ie eindelijk de avond vierdaagse lopen
Verliefde mensen doen soms rare dingen..quote:Op maandag 21 juni 2010 21:10 schreef mike_hunt het volgende:
Nee, maar de reden ook. Zijn vriendin had het uitgemaakt.
geile mensen ook... geloof, they do...quote:Op maandag 21 juni 2010 21:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Verliefde mensen doen soms rare dingen..
Vinger gekneusd en ik smelt zowat, maar verder wel goed.quote:
vind je vast niet erg al die feestjesquote:Op maandag 21 juni 2010 21:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, popje... dat is over een maand. over twee weken zit ik in NederlandAl die 'afscheidsfeestjes' hier die ze geven..... tis gewoon een excuus om te drinken voor ze..
dus voor bereidingen gaan goed?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, had van de het weekend een tweedaagse gelopen...
hier een stukje...
Het was zwaar, écht zwaar! omdat het vooral off road was. Maar heel leuk! Leuke mensen ontmoet. Het was een andere divisie. Heb vrienden voor het leven gemaakt. Ze vinden me grappig. (ik had niet eens mijn A-grappen gemaakt.) Ik weet niet wat ze daarmee bedoelen, maar goed. Het zal wel o.a. zijn omdat ik ze een liedje liet horen. ‘Hoofd, schouders, knieeen, teen, knieeen, teen. Xal strax wel uitleggen waarom.
Het was twee dagen lang wandelen/kamperen. (alhoewel ik het ook wel zonder kamperen wilde doen. elke dag ongeveer 25 miles wandelen. had zondag geen poten meer over. Gelukkig geen blaren, vanwege nieuwe wandelschoenen. Ze zijn hideous, maar goed het gaat om het gemak. Het kutte was, ik had de dag ervoor mijn knie een beetje verdraaid en dat voelde ik heel goed op dag twee.
ja, gaat wat beter met knie. Kon vandaag uiteraard niet hardlopen en was dus maar wezen trainen. Ik denk dat ik 'em een beetje heb overbelast. als ik eenmaal blijf lopen gaat het wel, maar als ik een tijdje stil zit dan voel ik 'em weer.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vinger gekneusd en ik smelt zowat, maar verder wel goed.
Hoe is het met je knie?
Nee, dat nietquote:Op maandag 21 juni 2010 21:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vind je vast niet erg al die feestjes
Ben je besodemieterd!, met je spandoek.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus voor bereidingen gaan goed?
dan kunnen we het spandoek alvast gaan afstoffen
Hand omhoog steken terwijl ik onder een ventilator stondquote:Op maandag 21 juni 2010 21:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, gaat wat beter met knie. Kon vandaag uiteraard niet hardlopen en was dus maar wezen trainen. Ik denk dat ik 'em een beetje heb overbelast. als ik eenmaal blijf lopen gaat het wel, maar als ik een tijdje stil zit dan voel ik 'em weer.
vinger gekneusd? hoe heb je dat geflikt? ja, tis hier echt heet, maar ik klaag niet. Kan ik weer halfnaakt over straat.
ouch!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hand omhoog steken terwijl ik onder een ventilator stond
Overbelast hem nou niet, dan kun je niet meelopen...
Geen idee hoe het precies zit ik loop nooit zoveelquote:Op maandag 21 juni 2010 21:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben je besodemieterd!, met je spandoek.![]()
![]()
ja, ik weet niet of ik goed ben voorbereid. Ze zeggen dat je 400 km in je benen moet hebben om de Nijmeegse goed te lopen. Maar ik hoor ook van anderen op he forum dat ze helemaal niet hebben getraind én toch hebben ze het uitgelopen.
Zal wel een state of mind zijn... laten we het hopen.
dan open jij toch het topicquote:Wie gaat er hier nog meer de Nijmeegse lopen? Xie hier helemaal geen aparte topic voor. Leeft het niet in Nederland?
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!quote:
Naar de bus zeker.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[quote]Geen idee hoe het precies zit ik loop nooit zoveel![]()
quote:dan open jij toch het topic
doe jij mee met de fok-WK-pool ? en hoeveelste sta je ?quote:
Er zitten wel meerquote:
en van het station naar schoolquote:
die horen niet in het looptopic thuisquote:[..]
Goed idee! OPen ik meteen een topic over wat je kan doen met dooie vliegjes.
Nee ik heb maar 4 wedstrijden ingevuld.. .de rest was ik vergetenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:43 schreef creno het volgende:
[..]
doe jij mee met de fok-WK-pool ? en hoeveelste sta je ?
moet van de fifa/dokterquote:Op maandag 21 juni 2010 21:44 schreef mike_hunt het volgende:
aansteller, met zijn prop in zijn mond. maar hij is wel![]()
nou wat let je?quote:o.k. it's official... i needz to get laid..
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:47 schreef creno het volgende:
bij een vorig EK of WK, dat weet ik niet meer, moest Spanje spelen tegen Nederland. Dus ik vraag na een tijdje de wedstrijd te hebben gezien, wanneer Ronaldo nou mee ging spelen.
Yup, morgen weer een spuitquote:Op maandag 21 juni 2010 21:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ouch!Ben erg visueel ingesteld... dacht even aan afgehakte vingers..
![]()
Nee, ik ga nu niet meer lopen tot Nijmeegse. alleen het loopje naar de glasbak Trouwens, heb nog genoeg te doen. regelen and shit.
hoe gaat het met T? Morgen weer filmpje?
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik heb maar 4 wedstrijden ingevuld.. .de rest was ik vergeten
Fabregas is trouwens ook
Maar die zit nog op de bank
Ik word er niet eens meer opgewonden vanquote:Op maandag 21 juni 2010 21:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
now that is a hot bitch! heb je die campagne gezien van Armani?
![]()
Iedereen vind hem hier een tool....nou, ik niet..![]()
ik sta op 693.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik heb maar 4 wedstrijden ingevuld.. .de rest was ik vergeten
Fabregas is trouwens ook
Maar die zit nog op de bank
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
now that is a hot bitch! heb je die campagne gezien van Armani?
![]()
Iedereen vind hem hier een tool....nou, ik niet..![]()
echt niet? ze doen ook aan hordeslopen. Is in feite ook lopen..quote:Op maandag 21 juni 2010 21:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[quote]
die horen niet in het looptopic thuis
Heb je weer een batch besteld via Internet?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yup, morgen weer een spuitMaar weinig te melden, krijg wel overal (meer) haar maar het is nog niet echt goed te zien.
Ja, maar zoooo knap vind ik hem niet, maar vind hem erg hot... Heb dat wel met anderen die echt knap zijn (commercieel knap). te mooi...dan hoeft dat ook niet meer voor mij..quote:Op maandag 21 juni 2010 21:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik word er niet eens meer opgewonden van
omdat het een grappige foto is, nog een keer.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:59 schreef creno het volgende:
http://www.fifa.com/worldcup/photo/photolist.html#1253589
grappig
\quote:
Yep, 10 mls deze keer dus daar kan ik wel even op vooruit. Gratis spuiten erbij ook nog, goeie service!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb je weer een batch besteld via Internet?
Ben echt benieuwd in Oktober... Gaat nog wel door, he?![]()
enter from behind.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:54 schreef creno het volgende:
[..]
omdat het een grappige foto is, nog een keer.
Niks voor jou, blonde highlights?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
enter from behind.![]()
wat een raar kapsel, dat geblondeerde.
voor de fun.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
\
693?![]()
ben je een voetbalfan of doe je het alleen voor de poen, die pool?
quote:
lopen ook wel een paar geblondeerde negers rond daarquote:Op maandag 21 juni 2010 21:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
enter from behind.![]()
wat een raar kapsel, dat geblondeerde.
begrijp het enigszins wel, bedrijven betalen vele miljoenen om de boel te mogen sponsoren en dan komt bavaria even met een verkapte reclame.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:02 schreef mike_hunt het volgende:
o, btw what een raar verhaal van die Dutch dress.Hopelijk laten ze het voorkomen. NEt of Fifa boven de wet staat. corrupt zooitje..
zo, dat waren mijn two cents..
dan word je straks helemaal doodgegooid met reclamesquote:Op maandag 21 juni 2010 22:08 schreef creno het volgende:
eigenlijk hoort voetbal op een commerciële zender, zoveel reclame als er in zo'n wedstrijd zit.
waar haal je dat nou weer vandaan dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:10 schreef mike_hunt het volgende:
o.k. Dit op het forum.. ... lijkt me niet echt gemakkelijk![]()
anyone done it? the gym is the hottest place for me, men and women wearing light clothing, sweating, balls and tits bouncing...then the locker room to cap it off...i'd love going in there with a plug and working out discretely...anyone tried it?
en dan één van de replies...![]()
Wow Ramon. Great ideas. I cant wait to try them out. I go very excited thinking about your ideas as I read your post. Thanks
kep het half half gevolgd.. maar als ik het goed begrepen heb, worden de meisjes niet vervolgd als ze niet door Bavaria waren ingehuurd...quote:Op maandag 21 juni 2010 22:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
begrijp het enigszins wel, bedrijven betalen vele miljoenen om de boel te mogen sponsoren en dan komt bavaria even met een verkapte reclame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |