quote:Op maandag 21 juni 2010 17:52 schreef Deceit het volgende:
[..]
als je jaloers bent en je wilt dat ik naar jou toe kom dan hoef je t alleen maar te zeggen hoor
MOet Yomanda dan niet eerst dood?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:44 schreef Xiance het volgende:
ik BEN het licht!
ik ben Yomanda in herboren vorm!
Fair enough.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb anders al een tijdje niks van haar gehoord
kan geregeld worden...quote:
nou die wil ik ook niet voor het raam hebben hangenquote:Op maandag 21 juni 2010 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Kunnen de gordijnen ook weer aan de muur, in plaats van dat ze ze om heeft hangen.
Nee, die moeten over de kistquote:Op maandag 21 juni 2010 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Kunnen de gordijnen ook weer aan de muur, in plaats van dat ze ze om heeft hangen.
dacht het dus nietquote:Op maandag 21 juni 2010 18:23 schreef creno het volgende:
psst, het is een cover maar dit wordt de eerste single van [homo]:
Maar heb je nou een date met iemand die je nog nooit eerder hebt ontmoet? En dan ook meteen met geplande overnachting?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:41 schreef Deceit het volgende:
''maar het slaapt niet gemakkelijk in dat bed''
ik: ik vind het best, als ik maar naast jou lig
''dan is het helemaal goed''
oh ik ben zo slecht![]()
gewoon een sexdate dusquote:Op maandag 21 juni 2010 18:41 schreef Deceit het volgende:
oh ik ben zo slecht![]()
hij had hem zaterdag al ontmoetquote:Op maandag 21 juni 2010 18:44 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Maar heb je nou een date met iemand die je nog nooit eerder hebt ontmoet? En dan ook meteen met geplande overnachting?
Gewoon een seksdate dus.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij had hem zaterdag al ontmoet
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:41 schreef Deceit het volgende:
oh ik ben zo slecht![]()
Dat moet iedereen voor zich weten toch?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:49 schreef Great.Expectations het volgende:
Niet dat er iets mis is met een seksdate.
ik zie het Ang3l al helemaal doen.quote:
bedankt he!quote:Op maandag 21 juni 2010 18:46 schreef Great.Expectations het volgende:
Wat een k- oh... wacht...
Goed plan Deceit! Geweldig! Leuk voor je! Ik bedoel, wat kan er in vredesnaam nou misgaan! Geniet ervan!
let us aaaaall holllddd haaaannnnddsssssssquote:
Ik vind dat je je nogal opdringt... maar da's mijn persoonlijke mening... ik heb ook wel eens buiten de stad gedate maar dan ga ik er toch niet standaard vanuit dat ik daar kan slapenquote:Op maandag 21 juni 2010 18:53 schreef Deceit het volgende:
en het is niet gewoon een seksdate, heb geen zin om helemaal naar utrecht te gaan om vervolgens weer 's avonds te reizen.
vertel! de oude deceit?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik voorspel dat er morgen iemand verliefd is
dan maak je snel kromme meningenquote:Op maandag 21 juni 2010 18:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dat je je nogal opdringt... maar da's mijn persoonlijke mening... ik heb ook wel eens buiten de stad gedate maar dan ga ik er toch niet standaard vanuit dat ik daar kan slapen
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:57 schreef creno het volgende:
ik heb zac en zijn broer als achtergrond.
achja zolang je maar plezier hebtquote:Op maandag 21 juni 2010 18:53 schreef Deceit het volgende:
en het is niet gewoon een seksdate, heb geen zin om helemaal naar utrecht te gaan om vervolgens weer 's avonds te reizen.
Want je hebt jezelf niet bij hem uitgenodigd maar een hotelletje geboekt?quote:
nee want ik heb gezegd of ik ben er rond 6 uur, of als je wil dan 9 uur en kan ik dan evt blijven slapen!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Want je hebt jezelf niet bij hem uitgenodigd maar een hotelletje geboekt?
Dan nodig je jezelf toch uit... maar goed... have funquote:Op maandag 21 juni 2010 19:01 schreef Deceit het volgende:
[..]
nee want ik heb gezegd of ik ben er rond 6 uur, of als je wil dan 9 uur en kan ik dan evt blijven slapen!
Dat klopt.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat moet iedereen voor zich weten toch?
ja maar jij hebt t over opdringen maar das totaal niet het gevalquote:Op maandag 21 juni 2010 19:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan nodig je jezelf toch uit... maar goed... have fun
we love youquote:Op maandag 21 juni 2010 19:04 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja maar jij hebt t over opdringen maar das totaal niet het geval
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:05 schreef Xiance het volgende:
[..]
we love you
heb lekkere sex, en vertel dan morgen maar hoe verliefd je bent mein hertzielein!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |