quote:Op maandag 21 juni 2010 17:52 schreef Deceit het volgende:
[..]
als je jaloers bent en je wilt dat ik naar jou toe kom dan hoef je t alleen maar te zeggen hoor
MOet Yomanda dan niet eerst dood?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:44 schreef Xiance het volgende:
ik BEN het licht!
ik ben Yomanda in herboren vorm!
Fair enough.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb anders al een tijdje niks van haar gehoord
kan geregeld worden...quote:
nou die wil ik ook niet voor het raam hebben hangenquote:Op maandag 21 juni 2010 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Kunnen de gordijnen ook weer aan de muur, in plaats van dat ze ze om heeft hangen.
Nee, die moeten over de kistquote:Op maandag 21 juni 2010 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Kunnen de gordijnen ook weer aan de muur, in plaats van dat ze ze om heeft hangen.
dacht het dus nietquote:Op maandag 21 juni 2010 18:23 schreef creno het volgende:
psst, het is een cover maar dit wordt de eerste single van [homo]:
Maar heb je nou een date met iemand die je nog nooit eerder hebt ontmoet? En dan ook meteen met geplande overnachting?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:41 schreef Deceit het volgende:
''maar het slaapt niet gemakkelijk in dat bed''
ik: ik vind het best, als ik maar naast jou lig
''dan is het helemaal goed''
oh ik ben zo slecht![]()
gewoon een sexdate dusquote:Op maandag 21 juni 2010 18:41 schreef Deceit het volgende:
oh ik ben zo slecht![]()
hij had hem zaterdag al ontmoetquote:Op maandag 21 juni 2010 18:44 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Maar heb je nou een date met iemand die je nog nooit eerder hebt ontmoet? En dan ook meteen met geplande overnachting?
Gewoon een seksdate dus.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij had hem zaterdag al ontmoet
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:41 schreef Deceit het volgende:
oh ik ben zo slecht![]()
Dat moet iedereen voor zich weten toch?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:49 schreef Great.Expectations het volgende:
Niet dat er iets mis is met een seksdate.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |