dat heet nu toch Club Air/Rain ?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:44 schreef Ang3l het volgende:
Voor al uw helpdeskproblelen: Xiance!
Veel te druk voor een boyband
Hij regelt de IT wwel
Probeer eens wat interessantsquote:Op maandag 21 juni 2010 16:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
doe ik bijna als een spion moeite om een foto te maken en te posten van mijn kattenfluisteraar reageert er NIEMAND, dat was dan ook de laatste keer dat ik in opdracht foto's maak
volgens mij zeiden de meeste hier, doe maar nietquote:Op maandag 21 juni 2010 16:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
doe ik bijna als een spion moeite om een foto te maken en te posten van mijn kattenfluisteraar reageert er NIEMAND, dat was dan ook de laatste keer dat ik in opdracht foto's maak
liefje.. wij willen MANNEN zien... geen kleuters...quote:Op maandag 21 juni 2010 16:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
IT als in ICTquote:
Ja wat een kansen krijgt die Fallaquote:
Und?quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
Hoe laat word ik gebeld?quote:
Dan krijg ik net mijn laatste zetpil... ideaalquote:
lekker oppervlakkig en stereotype hequote:Op maandag 21 juni 2010 17:00 schreef Xiance het volgende:
nouja.. eigenlijk ben ik de enige die mannen wil zien.. de rest kijkt graga naar 25jarige jochies die zwaar getrimt en geknipt zijn
ahhh the glory of life!
Ja misschien is ie verstandelijk beperkt en komt ie gewoon lief poesjes aaien. Is die jongen er ook weer even uit.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:04 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik wilde het niet vragen....![]()
(maar wel weten....)
jeeej heb je eindelijk een foto gemaakt..quote:Op maandag 21 juni 2010 16:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn poezenstalker was er weer, ik heb geprobeert er een foto van te maken, hij is onduidelijk, maar hij zit intussen echt al bijna tegen mijn voordeur aan
[ afbeelding ]
nog even en ik heb hem binnen, zal ik hem wat te drinken aanbieden![]()
nee dat is echt een grapje
gewoon niks doen en hem lekker zijn gang laten gaan.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:09 schreef Deceit het volgende:
[..]
jeeej heb je eindelijk een foto gemaakt..
ik zou da jong aanspreken! somethings wrong with that kid
ik hoef echt niet elke keer zo'n jong in me voortuin te hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon niks doen en hem lekker zijn gang laten gaan.
veel plezier met het soppen kijkenquote:Op maandag 21 juni 2010 17:12 schreef Deceit het volgende:
mijn planning gemaakt.. ik ga naar zijn woning in utrecht en daar filmpies kijken.. perfecte date als je hangover kapot bent
O ja, dat verzoek kwam van jouquote:Op maandag 21 juni 2010 17:09 schreef Deceit het volgende:
[..]
jeeej heb je eindelijk een foto gemaakt..
ik zou da jong aanspreken! somethings wrong with that kid
hij staat dan ook niet bij jou in de tuinquote:Op maandag 21 juni 2010 17:13 schreef Deceit het volgende:
[..]
ik hoef echt niet elke keer zo'n jong in me voortuin te hebben
gonna get some ass!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
veel plezier met het soppen kijken
jahoorquote:Op maandag 21 juni 2010 17:15 schreef Deceit het volgende:
oehhhhhh deceit heeft een date, zijn jullie niet blij voor me?
Jij vindt de film geen ideale date maar je gaat wel gelijk bij iemand thuis zitten?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:12 schreef Deceit het volgende:
mijn planning gemaakt.. ik ga naar zijn woning in utrecht en daar filmpies kijken.. perfecte date als je hangover kapot bent
er was er 1tje die dat zei en dat was el mismo,quote:Op maandag 21 juni 2010 16:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij zeiden de meeste hier, doe maar niet
ja das gemoedelijker, want dan mag ik roken.. in een bios nietquote:Op maandag 21 juni 2010 17:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij vindt de film geen ideale date maar je gaat wel gelijk bij iemand thuis zitten?
Ik zou dus nooit bij iemand op de bank gaan zitten tijdens een eerste date... je weet nog helemaal niet wat voor vlees je in de kuip hebt... ik spreek altijd op neutraal terrein af...quote:Op maandag 21 juni 2010 17:17 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja das gemoedelijker, want dan mag ik roken.. in een bios niet
Hoe DOE je dat toch steeds?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:15 schreef Deceit het volgende:
oehhhhhh deceit heeft een date, zijn jullie niet blij voor me?
Dan ga je er vanuit dat het een internetdate of blinddate is dus?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou dus nooit bij iemand op de bank gaan zitten tijdens een eerste date... je weet nog helemaal niet wat voor vlees je in de kuip hebt... ik spreek altijd op neutraal terrein af...
auchquote:Op maandag 21 juni 2010 17:22 schreef wonderer het volgende:
Tijdens het bed opmaken gisteravond deed ik mijn handen iets te hoog. Er hing een draaiende ventilator aan het plafond...
geen ideequote:Op maandag 21 juni 2010 17:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jahoor![]()
[verplichtereactie]
Pics, links?
[/verplichtereactie]
Ik deed dat altijd met een boerderij en dan een paard, maar die zat tegenover de basisschoolquote:Op maandag 21 juni 2010 17:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
jawel hij is gewoon goed bij, erg intiligent zelfs volgens mij, zoals ik al eerder zei, een beetje een nerd, het gekke is hij woont helemaal aan de andere kant van het dorp, iedere dag na school, basischool komt hij vanuit zijn school, helemaal aan de andere kant van het dorp, naar mijn huis poesjes aaien om dan vervolgens terug naar huis te rijden, helemaal aan de andere kant van het dorp, hij woont tegenover zijn school.
ze hebben thuis ook een poes, maar die luisterd niet zo goed.
Ja ik heb met hem gepraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |