Dat sowiesoquote:Op maandag 21 juni 2010 16:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
reikt die verder dan de slettenflat ?![]()
![]()
maar volgens mij is alleen Eindhoven hun werkterreinquote:Op maandag 21 juni 2010 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat sowiesoWitte dame, luciferplein etc. Allemaal Trudo.
ook goed voor de geruchten machinequote:Op maandag 21 juni 2010 16:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik date nooit omdat ik 't te eng vind.
Ziekelijk he?
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mag ik je vanaaf bellen om mij te helpen bij een pc probleem ?
cola ookquote:Op maandag 21 juni 2010 16:27 schreef TheVulture het volgende:
Crystal Clear werkt prima tegen de misselijkheid
Bij mij coca colaquote:Op maandag 21 juni 2010 16:27 schreef TheVulture het volgende:
dat durf ik dus niet te drinken, bang dat het ontzettend vieze zoete zooi isquote:Op maandag 21 juni 2010 16:27 schreef TheVulture het volgende:
Het is beter dan cola... zit geen suiker in!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat durf ik dus niet te drinken, bang dat het ontzettend vieze zoete zooi is
Maar de kruiden in coca cola zijn medicinaalquote:Op maandag 21 juni 2010 16:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is beter dan cola... zit geen suiker in!
ik hoop het niet, want dan is PC dus echt ziekquote:Op maandag 21 juni 2010 16:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
ja hoor, moet ik eerdaags een huisbezoek af komen leggen?
wel Aspartaam?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is beter dan cola... zit geen suiker in!
goed, bel me na half tien maar even, dan ben ik weer thuisquote:Op maandag 21 juni 2010 16:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik hoop het niet, want dan is PC dus echt ziek
dan lig ik normaal al te pitten op de bank voor de tvquote:Op maandag 21 juni 2010 16:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
goed, bel me na half tien maar even, dan ben ik weer thuis
Wat een mooie versiequote:Op maandag 21 juni 2010 16:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
ja hoor, moet ik eerdaags een huisbezoek af komen leggen?
Dat is ook weer zoquote:
hij start in Windows geen programma's meer op, komt even zandloper en dan nietsquote:Op maandag 21 juni 2010 16:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
goed, bel me na half tien maar even, dan ben ik weer thuis
ik denk dat je een groter probleem hebt dan simpelweg veilige modus..quote:Op maandag 21 juni 2010 16:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij start in Windows geen programma's meer op, komt even zandloper en dan niets
reset ik hem dan kan ik dus wel weer gewoon aanmelden en kom ik ook weer gewoon op bureaublad maar is het weer hetzelfde laken een pak
zal straks eerst eens kijken of ik wel in veilige modes kan komen en b.v. daar wel email kan starten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |