quote:Op maandag 21 juni 2010 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Nu op het veld te zien....
[ afbeelding ]
Die ogen![]()
![]()
hmmm wie is dat?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Nu op het veld te zien....
[ afbeelding ]
Die ogen![]()
![]()
Jaquote:
ach jezus... zijn jullie niet 10 jaar te laat?quote:
Jesus Navasquote:
Goed afgetraind lijfquote:
beterschapquote:
ik wil wel een van zijn 12 apostellen zijnquote:
dankjequote:
Heb em ff gegoogled... tweede gedachte vind ik hem toch niet zo lekker. Alhoewel die blue wells van hem....aiiiiiiiiiiiii..quote:
nee hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 20:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ach jezus... zijn jullie niet 10 jaar te laat?
quote:
Man hier smelt je toch vanquote:Op maandag 21 juni 2010 20:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb em ff gegoogled... tweede gedachte vind ik hem toch niet zo lekker. Alhoewel die blue wells van hem....aiiiiiiiiiiiii..
Graag gedaanquote:Op maandag 21 juni 2010 20:53 schreef Vlarp het volgende:
Ik bedoede dus die voetballer die TV postte
ja, had het ook meegekregen van Spanje... hoe dat kan? Alle grote clubs hadden verloren.. Duitsland, Spanje etc..quote:Op maandag 21 juni 2010 20:48 schreef Yurithemaster het volgende:
denk dat mismo nu iets blijer voor de tv zit
no shit, hips?!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:53 schreef Vlarp het volgende:
Ik bedoede dus die voetballer die TV postte
lijken een beetje op de magic twistyquote:Op maandag 21 juni 2010 20:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, had het ook meegekregen van Spanje... hoe dat kan? Alle grote clubs hadden verloren.. Duitsland, Spanje etc..![]()
Ik heb trouwens een beessie opgestuurd gekregen.wat een onding.. zijn niet leuk zoals de welpies..
ja, ben toch niet zo picky.. doe mij maar eentje..quote:Op maandag 21 juni 2010 20:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Man hier smelt je toch van
[ afbeelding ]
hmm netjes!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |