ja, gaat wat beter met knie. Kon vandaag uiteraard niet hardlopen en was dus maar wezen trainen. Ik denk dat ik 'em een beetje heb overbelast. als ik eenmaal blijf lopen gaat het wel, maar als ik een tijdje stil zit dan voel ik 'em weer.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vinger gekneusd en ik smelt zowat, maar verder wel goed.
Hoe is het met je knie?
Nee, dat nietquote:Op maandag 21 juni 2010 21:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vind je vast niet erg al die feestjes
Ben je besodemieterd!, met je spandoek.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus voor bereidingen gaan goed?
dan kunnen we het spandoek alvast gaan afstoffen
Hand omhoog steken terwijl ik onder een ventilator stondquote:Op maandag 21 juni 2010 21:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, gaat wat beter met knie. Kon vandaag uiteraard niet hardlopen en was dus maar wezen trainen. Ik denk dat ik 'em een beetje heb overbelast. als ik eenmaal blijf lopen gaat het wel, maar als ik een tijdje stil zit dan voel ik 'em weer.
vinger gekneusd? hoe heb je dat geflikt? ja, tis hier echt heet, maar ik klaag niet. Kan ik weer halfnaakt over straat.
ouch!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hand omhoog steken terwijl ik onder een ventilator stond
Overbelast hem nou niet, dan kun je niet meelopen...
Geen idee hoe het precies zit ik loop nooit zoveelquote:Op maandag 21 juni 2010 21:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben je besodemieterd!, met je spandoek.![]()
![]()
ja, ik weet niet of ik goed ben voorbereid. Ze zeggen dat je 400 km in je benen moet hebben om de Nijmeegse goed te lopen. Maar ik hoor ook van anderen op he forum dat ze helemaal niet hebben getraind én toch hebben ze het uitgelopen.
Zal wel een state of mind zijn... laten we het hopen.
dan open jij toch het topicquote:Wie gaat er hier nog meer de Nijmeegse lopen? Xie hier helemaal geen aparte topic voor. Leeft het niet in Nederland?
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!quote:
Naar de bus zeker.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[quote]Geen idee hoe het precies zit ik loop nooit zoveel![]()
quote:dan open jij toch het topic
doe jij mee met de fok-WK-pool ? en hoeveelste sta je ?quote:
Er zitten wel meerquote:
en van het station naar schoolquote:
die horen niet in het looptopic thuisquote:[..]
Goed idee! OPen ik meteen een topic over wat je kan doen met dooie vliegjes.
Nee ik heb maar 4 wedstrijden ingevuld.. .de rest was ik vergetenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:43 schreef creno het volgende:
[..]
doe jij mee met de fok-WK-pool ? en hoeveelste sta je ?
moet van de fifa/dokterquote:Op maandag 21 juni 2010 21:44 schreef mike_hunt het volgende:
aansteller, met zijn prop in zijn mond. maar hij is wel![]()
nou wat let je?quote:o.k. it's official... i needz to get laid..
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:47 schreef creno het volgende:
bij een vorig EK of WK, dat weet ik niet meer, moest Spanje spelen tegen Nederland. Dus ik vraag na een tijdje de wedstrijd te hebben gezien, wanneer Ronaldo nou mee ging spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |