moest het googlen, ken het niet. Zeker van voor mijn tijd..quote:Op maandag 21 juni 2010 20:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lijken een beetje op de magic twisty
voor zijn haar, als ie aan het sporten is.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:58 schreef creno het volgende:
[..]
ik vraag me toch wel af, waarom zit er een stiekje om zijn pols ?
bonniequote:Op maandag 21 juni 2010 20:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moest het googlen, ken het niet. Zeker van voor mijn tijd..ja maar daar lijkt het zeker op...
Bonnie?!! LOLz zit nu wel aan een wijntje maar dat is meer om mijn kuiten te verdoven..quote:Op maandag 21 juni 2010 21:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bonnie![]()
die kent iedereen toch wel
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:04 schreef creno het volgende:
en nog 2 om het af te leren:
[ afbeelding ]cockteaser, ik zie geen reet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
o, hier zie ik het wel.quote:
en dan, en dan ?quote:
geen idee,quote:Op maandag 21 juni 2010 21:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Bonnie?!! LOLz zit nu wel aan een wijntje maar dat is meer om mijn kuiten te verdoven..![]()
nee, echt niet. ik ken dat niet. uit welk jaar is dat?
Blijkbaar is een goed uiterlijk geen garantie voor een gelukkig levenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:05 schreef mike_hunt het volgende:
Erg he, van Tom Nicon.. las het net.. echt raar dat modellen zelfmoord plegen... zo zonde..
caliente!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef creno het volgende:
[..]
http://4.bp.blogspot.com/(...)eff-tomsik-nude4.jpg
nee, popje... dat is over een maand. over twee weken zit ik in Nederlandquote:Op maandag 21 juni 2010 21:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan gaat ie eindelijk de avond vierdaagse lopen
Nee, maar de reden ook. Zijn vriendin had het uitgemaakt.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Blijkbaar is een goed uiterlijk geen garantie voor een gelukkig leven
ja, had van de het weekend een tweedaagse gelopen...quote:Op maandag 21 juni 2010 21:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan gaat ie eindelijk de avond vierdaagse lopen
Verliefde mensen doen soms rare dingen..quote:Op maandag 21 juni 2010 21:10 schreef mike_hunt het volgende:
Nee, maar de reden ook. Zijn vriendin had het uitgemaakt.
geile mensen ook... geloof, they do...quote:Op maandag 21 juni 2010 21:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Verliefde mensen doen soms rare dingen..
Vinger gekneusd en ik smelt zowat, maar verder wel goed.quote:
vind je vast niet erg al die feestjesquote:Op maandag 21 juni 2010 21:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, popje... dat is over een maand. over twee weken zit ik in NederlandAl die 'afscheidsfeestjes' hier die ze geven..... tis gewoon een excuus om te drinken voor ze..
dus voor bereidingen gaan goed?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, had van de het weekend een tweedaagse gelopen...
hier een stukje...
Het was zwaar, écht zwaar! omdat het vooral off road was. Maar heel leuk! Leuke mensen ontmoet. Het was een andere divisie. Heb vrienden voor het leven gemaakt. Ze vinden me grappig. (ik had niet eens mijn A-grappen gemaakt.) Ik weet niet wat ze daarmee bedoelen, maar goed. Het zal wel o.a. zijn omdat ik ze een liedje liet horen. ‘Hoofd, schouders, knieeen, teen, knieeen, teen. Xal strax wel uitleggen waarom.
Het was twee dagen lang wandelen/kamperen. (alhoewel ik het ook wel zonder kamperen wilde doen. elke dag ongeveer 25 miles wandelen. had zondag geen poten meer over. Gelukkig geen blaren, vanwege nieuwe wandelschoenen. Ze zijn hideous, maar goed het gaat om het gemak. Het kutte was, ik had de dag ervoor mijn knie een beetje verdraaid en dat voelde ik heel goed op dag twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |