ja, gaat wat beter met knie. Kon vandaag uiteraard niet hardlopen en was dus maar wezen trainen. Ik denk dat ik 'em een beetje heb overbelast. als ik eenmaal blijf lopen gaat het wel, maar als ik een tijdje stil zit dan voel ik 'em weer.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vinger gekneusd en ik smelt zowat, maar verder wel goed.
Hoe is het met je knie?
Nee, dat nietquote:Op maandag 21 juni 2010 21:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vind je vast niet erg al die feestjes
Ben je besodemieterd!, met je spandoek.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus voor bereidingen gaan goed?
dan kunnen we het spandoek alvast gaan afstoffen
Hand omhoog steken terwijl ik onder een ventilator stondquote:Op maandag 21 juni 2010 21:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, gaat wat beter met knie. Kon vandaag uiteraard niet hardlopen en was dus maar wezen trainen. Ik denk dat ik 'em een beetje heb overbelast. als ik eenmaal blijf lopen gaat het wel, maar als ik een tijdje stil zit dan voel ik 'em weer.
vinger gekneusd? hoe heb je dat geflikt? ja, tis hier echt heet, maar ik klaag niet. Kan ik weer halfnaakt over straat.
ouch!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hand omhoog steken terwijl ik onder een ventilator stond
Overbelast hem nou niet, dan kun je niet meelopen...
Geen idee hoe het precies zit ik loop nooit zoveelquote:Op maandag 21 juni 2010 21:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben je besodemieterd!, met je spandoek.![]()
![]()
ja, ik weet niet of ik goed ben voorbereid. Ze zeggen dat je 400 km in je benen moet hebben om de Nijmeegse goed te lopen. Maar ik hoor ook van anderen op he forum dat ze helemaal niet hebben getraind én toch hebben ze het uitgelopen.
Zal wel een state of mind zijn... laten we het hopen.
dan open jij toch het topicquote:Wie gaat er hier nog meer de Nijmeegse lopen? Xie hier helemaal geen aparte topic voor. Leeft het niet in Nederland?
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!quote:
Naar de bus zeker.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[quote]Geen idee hoe het precies zit ik loop nooit zoveel![]()
quote:dan open jij toch het topic
doe jij mee met de fok-WK-pool ? en hoeveelste sta je ?quote:
Er zitten wel meerquote:
en van het station naar schoolquote:
die horen niet in het looptopic thuisquote:[..]
Goed idee! OPen ik meteen een topic over wat je kan doen met dooie vliegjes.
Nee ik heb maar 4 wedstrijden ingevuld.. .de rest was ik vergetenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:43 schreef creno het volgende:
[..]
doe jij mee met de fok-WK-pool ? en hoeveelste sta je ?
moet van de fifa/dokterquote:Op maandag 21 juni 2010 21:44 schreef mike_hunt het volgende:
aansteller, met zijn prop in zijn mond. maar hij is wel![]()
nou wat let je?quote:o.k. it's official... i needz to get laid..
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:47 schreef creno het volgende:
bij een vorig EK of WK, dat weet ik niet meer, moest Spanje spelen tegen Nederland. Dus ik vraag na een tijdje de wedstrijd te hebben gezien, wanneer Ronaldo nou mee ging spelen.
Yup, morgen weer een spuitquote:Op maandag 21 juni 2010 21:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ouch!Ben erg visueel ingesteld... dacht even aan afgehakte vingers..
![]()
Nee, ik ga nu niet meer lopen tot Nijmeegse. alleen het loopje naar de glasbak Trouwens, heb nog genoeg te doen. regelen and shit.
hoe gaat het met T? Morgen weer filmpje?
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik heb maar 4 wedstrijden ingevuld.. .de rest was ik vergeten
Fabregas is trouwens ook
Maar die zit nog op de bank
Ik word er niet eens meer opgewonden vanquote:Op maandag 21 juni 2010 21:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
now that is a hot bitch! heb je die campagne gezien van Armani?
![]()
Iedereen vind hem hier een tool....nou, ik niet..![]()
ik sta op 693.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik heb maar 4 wedstrijden ingevuld.. .de rest was ik vergeten
Fabregas is trouwens ook
Maar die zit nog op de bank
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
now that is a hot bitch! heb je die campagne gezien van Armani?
![]()
Iedereen vind hem hier een tool....nou, ik niet..![]()
echt niet? ze doen ook aan hordeslopen. Is in feite ook lopen..quote:Op maandag 21 juni 2010 21:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[quote]
die horen niet in het looptopic thuis
Heb je weer een batch besteld via Internet?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yup, morgen weer een spuitMaar weinig te melden, krijg wel overal (meer) haar maar het is nog niet echt goed te zien.
Ja, maar zoooo knap vind ik hem niet, maar vind hem erg hot... Heb dat wel met anderen die echt knap zijn (commercieel knap). te mooi...dan hoeft dat ook niet meer voor mij..quote:Op maandag 21 juni 2010 21:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik word er niet eens meer opgewonden van
omdat het een grappige foto is, nog een keer.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:59 schreef creno het volgende:
http://www.fifa.com/worldcup/photo/photolist.html#1253589
grappig
\quote:
Yep, 10 mls deze keer dus daar kan ik wel even op vooruit. Gratis spuiten erbij ook nog, goeie service!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb je weer een batch besteld via Internet?
Ben echt benieuwd in Oktober... Gaat nog wel door, he?![]()
enter from behind.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:54 schreef creno het volgende:
[..]
omdat het een grappige foto is, nog een keer.
Niks voor jou, blonde highlights?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
enter from behind.![]()
wat een raar kapsel, dat geblondeerde.
voor de fun.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
\
693?![]()
ben je een voetbalfan of doe je het alleen voor de poen, die pool?
quote:
lopen ook wel een paar geblondeerde negers rond daarquote:Op maandag 21 juni 2010 21:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
enter from behind.![]()
wat een raar kapsel, dat geblondeerde.
begrijp het enigszins wel, bedrijven betalen vele miljoenen om de boel te mogen sponsoren en dan komt bavaria even met een verkapte reclame.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:02 schreef mike_hunt het volgende:
o, btw what een raar verhaal van die Dutch dress.Hopelijk laten ze het voorkomen. NEt of Fifa boven de wet staat. corrupt zooitje..
zo, dat waren mijn two cents..
dan word je straks helemaal doodgegooid met reclamesquote:Op maandag 21 juni 2010 22:08 schreef creno het volgende:
eigenlijk hoort voetbal op een commerciële zender, zoveel reclame als er in zo'n wedstrijd zit.
waar haal je dat nou weer vandaan dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:10 schreef mike_hunt het volgende:
o.k. Dit op het forum.. ... lijkt me niet echt gemakkelijk![]()
anyone done it? the gym is the hottest place for me, men and women wearing light clothing, sweating, balls and tits bouncing...then the locker room to cap it off...i'd love going in there with a plug and working out discretely...anyone tried it?
en dan één van de replies...![]()
Wow Ramon. Great ideas. I cant wait to try them out. I go very excited thinking about your ideas as I read your post. Thanks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |