Thanksquote:Op maandag 21 juni 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deceit heeft een date
TMM heeft de poezenstalker op de foto gezet
Angel wordt het nieuwe gezicht van de reclamecampagne van de Trudo
Vulture is ziek
Vlarp heeft een 2e gesprek voor de sollicitatie
El Mismo, Erik en Angel vormen een boyband
Yuri wordt manager van die band
Xiance doet het licht
Mis ik nog iets?
Alsof de Vengaboys kunnen zingenquote:
dan moet je ff teruglezenquote:Op maandag 21 juni 2010 17:41 schreef Deceit het volgende:
kunnen jullie dan echt zingen
eerst zien dan gelovenquote:Op maandag 21 juni 2010 17:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb mijn looks.. dan hoef je dus niet te kunnen zingen
Ik heb TheVoice dus eigenlijk zijn wij een perfect duoquote:Op maandag 21 juni 2010 17:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nu niet op mijn bestquote:
wat yuri zegtquote:Op maandag 21 juni 2010 17:44 schreef TheVulture het volgende:
Ja doei... jij neukt alleen maar groupies..quote:Op maandag 21 juni 2010 17:47 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik heb TheVoice dus eigenlijk zijn wij een perfect duo
Ook als het niet leuk is?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:48 schreef Deceit het volgende:
ik heb andere plannen...
de date...
ik ga rond 8 a 9 uur pas naar utrecht en blijf er ook slapen
ja doe ik morgen, tijdens het werk, want dan heb ik tijdquote:Op maandag 21 juni 2010 17:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan moet je ff teruglezen
kan jij?![]()
Ach ja... wat kan het mij ook bommenquote:
and more for me want jij bent al bezet!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja doei... jij neukt alleen maar groupies..
als je jaloers bent en je wilt dat ik naar jou toe kom dan hoef je t alleen maar te zeggen hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 17:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ja... wat kan het mij ook bommen
gaat het zo makkelijk bij jou?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:52 schreef Deceit het volgende:
[..]
als je jaloers bent en je wilt dat ik naar jou toe kom dan hoef je t alleen maar te zeggen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |