Ja dan sowieso... maar ook als je elkaar misschien maar even heel snel hebt gezien ofzo...quote:Op maandag 21 juni 2010 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat het een internetdate of blinddate is dus?
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:22 schreef wonderer het volgende:
Tijdens het bed opmaken gisteravond deed ik mijn handen iets te hoog. Er hing een draaiende ventilator aan het plafond...
ja maar ik heb m toch al gezien, afgelopen zaterdag mee zitten kletsen en zoenen enzoquote:Op maandag 21 juni 2010 17:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou dus nooit bij iemand op de bank gaan zitten tijdens een eerste date... je weet nog helemaal niet wat voor vlees je in de kuip hebt... ik spreek altijd op neutraal terrein af...
misschien wil ie wel een hostiequote:Op maandag 21 juni 2010 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik deed dat altijd met een boerderij en dan een paard, maar die zat tegenover de basisschool
ZIjn er geen poezen dichter in de buurt? Raar kind
Oh in dat geval moet er inderdaad gewoon keihard geneukt worden nuquote:Op maandag 21 juni 2010 17:25 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja maar ik heb m toch al gezien, afgelopen zaterdag mee zitten kletsen en zoenen enzo
Om z'n zingen? Nou hebben we het net vanochtend gehad over "Als je niets aardigs weet te zeggen, zeg dan niets"quote:Op maandag 21 juni 2010 17:24 schreef creno het volgende:
@ theamam, ik moest lachen !
quote:@ de boybandleden, als jullie een tv-optreden willen ? ik ken iemand bij OUTTV
naam ?quote:
Ik krijg nare gevoelensquote:
neh, maar ik vind dates ongemakkelijk, en op huiselijk terrein en een film is het gewoon relaxer!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh in dat geval moet er inderdaad gewoon keihard geneukt worden nu
Ik ken nog wel iemand die graag zwemlessen geeftquote:Op maandag 21 juni 2010 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg nare gevoelens
Dat ligt aan mij he? Zeg dat het aan mij ligt!
dat word gewoon keiharde neuqsexquote:Op maandag 21 juni 2010 17:25 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja maar ik heb m toch al gezien, afgelopen zaterdag mee zitten kletsen en zoenen enzo
Het blijft een date he... en op neutraal terrein zit ik in ieder geval altijd wel wat relaxter... valt het tegen kun je zonder je opgelaten te voelen naar huis....quote:Op maandag 21 juni 2010 17:27 schreef Deceit het volgende:
[..]
neh, maar ik vind dates ongemakkelijk, en op huiselijk terrein en een film is het gewoon relaxer!
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om z'n zingen? Nou hebben we het net vanochtend gehad over "Als je niets aardigs weet te zeggen, zeg dan niets"![]()
[..]Nou, we zitten gebakken hoor!
Regel ik bij BDF wel wat achtergronddansers.
Misschien duetje met Djumbo of Chipz.
En laten we Abraxas een remix verzorgen!
ja maar bij onbekenden of die je ff hebt ontmoet dan zou ik ook niet naar een huis gaan.. maar dit was al gezellig zaterdag dus dat ik me opgelaten ga voelen zal wel nietquote:Op maandag 21 juni 2010 17:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het blijft een date he... en op neutraal terrein zit ik in ieder geval altijd wel wat relaxter... valt het tegen kun je zonder je opgelaten te voelen naar huis....
Deceit heeft een datequote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deceit heeft een date
TMM heeft de poezenstalker op de foto gezet
Angel wordt het nieuwe gezicht van de reclamecampagne van de Trudo
Vulture is ziek
Vlarp heeft een 2e gesprek voor de sollicitatie
El Mismo, Erik en Angel vormen een boyband
Yuri wordt manager van die band
Xiance doet het licht
Mis ik nog iets?
koopzequote:Op maandag 21 juni 2010 17:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik lees het wel als ik terugkom van boodschappen doen
wat resteerd en dan voor Mieke ?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deceit heeft een date
TMM heeft de poezenstalker op de foto gezet
Angel wordt het nieuwe gezicht van de reclamecampagne van de Trudo
Vulture is ziek
Vlarp heeft een 2e gesprek voor de sollicitatie
El Mismo, Erik en Angel vormen een boyband
Yuri wordt manager van die band
Xiance doet het licht
Mis ik nog iets?
Forum Opties | |
---|---|