Of de schuld van een rotondequote:Op maandag 21 juni 2010 10:44 schreef lurf_doctor het volgende:
'Allemaal de schuld van de oortjes'
Herbert anders wel!quote:Op zondag 4 juli 2010 14:00 schreef Jac0bus het volgende:
Stoempen heel even gehoord na de start, verder nog geen echte bingodag.
echt wel, de halve kaart is staat er al op.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:00 schreef Jac0bus het volgende:
Stoempen heel even gehoord na de start, verder nog geen echte bingodag.
hahaa het erge is dat ik ze allemaal nog ken ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:20 schreef DeeBee het volgende:
Voor random bazelquotes gebaseerd op uitspraken van dit duo:
Op de kant!
Geniaal.![]()
Verder is Herbert een beetje ergerlijk soms en blijft Ducrot iets te lang bij z'n stokpaardjes hangen... Maar vergeleken met Jeroen Grueter is dit duo een verademing.
En hoevaak we vandaag wel niet hebben gehoord dat Ducrot niet eens meer wist wanneer hij voor het laatst een langzaam/pratend peloton heeft gezienquote:Op zondag 4 juli 2010 19:37 schreef flyguy het volgende:
Het nieuwe wielrennen kwam vandaag natuurlijk ook uitgebreid weer aanbod.
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:50 schreef aesop het volgende:
"Mathias Frank...de Thomas Gesink van Zwitserland"
Andersom toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:48 schreef HerbertThePervert het volgende:
Toen Herbert mongolenwaaier zei vond Maarten dat niet zo leuk.
Ja, Ducrot begon erover dankzij Herbert, maar volgens mij wilde hij het zelf er ook niet over hebben?quote:
De Christophe en de smid-anekdote uit 1920 ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:32 schreef HerbertThePervert het volgende:
De uitspraak van Freire kwam natuurlijk weer even aan bod vandaag.
quote:"We zijn de dwangarbeiders van de weg. Heroiek is de bakermat van onze sport."
Verstandig hoor, zo zonder helmquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:53 schreef Remzz het volgende:
Onze vriend doet wat voorwerk
http://nos.nl/video/170050-herbert-dijkstra-verkent-kasseien.html
Ja, bij de eindsprint in Reims ook wel 2 of 3 keer. Zegt ie dat alles op een elastiek is getrokken door de rotondes, net op dat moment komt alles vooraan bij elkaar, en zie je dat ze naar elkaar gaan zitten kijken wie er als eerste aan gaatquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:04 schreef luckass het volgende:
Vandaag kwam de combinatie peleton / elastiek weer voorbij
Ja iddquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:28 schreef Mercurial het volgende:
Het wordt bijna irritant hoevaak Maarten een van de woorden: modern of nieuw wielrennen in de mond neemt
Bijna?quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:28 schreef Mercurial het volgende:
Het wordt bijna irritant hoevaak Maarten een van de woorden: modern of nieuw wielrennen in de mond neemt
Dat van net is een act. Vroeger was er wel wat wrevel, maar tegenwoordig respecteren ze elkaar en zijn het beste kameraden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:55 schreef Ringo het volgende:
Zeg, kunnen die twee elkaar eigenlijk uitstaan?
Ik kreeg er ook rare gedachtes bijquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:07 schreef Ereinion het volgende:
Zonet begon Ducrot erover dat alle Spanjaarden een extra liter bloed hebben. Ik ben bang dat hij nog gelijk heeft ook
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:23 schreef jakkop het volgende:
"Moerenhout is zo'n breed inzetbare renner, hij kan goed sprinten om mee te beginnen. Hij kan ook goed berg oprijden, werd 24e in de Vuelta."
(10 seconden later, Boogerd zat overduidelijk niet op te letten)
"Maar het enige wattie niet kan is sprinten, hahaha, zelfs ik rijd hem er nog uit, hahaha, dat zegt wat jongens, hahaha"
met een flinke bijdrage van mij tijdens vorige Tours en Wk'squote:Op maandag 21 juni 2010 10:55 schreef TheKC het volgende:
http://nl.wikiquote.org/wiki/Maarten_Ducrot
Nee maar wat Dijkstra uitkraamde... de eerste minuut heeft Gesink slechte benen en een minuut later zit hij er fris bij.quote:
Hij had denk ik het idee dat het een historische gebeurtenis kon zijn die van passend commentaar voor het nageslacht moest worden voorzien.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee maar wat Dijkstra uitkraamde... de eerste minuut heeft Gesink slechte benen en een minuut later zit hij er fris bij.
Idd, dat vond ik ook wat overdreven. Op de Ramaz volgens mij bungelde Gesink steeds wat achteraan. Totdat het minder steil werd, toen kwam hij terug. Ik had ook even het idee dat hij niet goed genoeg was hoor. Tot het moment dat ie aanvielquote:Op maandag 12 juli 2010 10:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee maar wat Dijkstra uitkraamde... de eerste minuut heeft Gesink slechte benen en een minuut later zit hij er fris bij.
Tsja, kun je nagaan hoe slecht het commentaar is, als er niemand bij zit om die 2 minkukels te verbeteren.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:01 schreef danos het volgende:
Het is toch schaamteloos hoe Bogey constant Ducrot moet verbeteren (Lovkvist vs Breschl, Sastre erbij, etc. etc etc etc.) en dat Ducrot hem gewoon nog niet geloofd
Dijkstra zou als volger van het wielrennen moeten weten dat Gesink er altijd "aanhangt".quote:Op maandag 12 juli 2010 11:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Idd, dat vond ik ook wat overdreven. Op de Ramaz volgens mij bungelde Gesink steeds wat achteraan. Totdat het minder steil werd, toen kwam hij terug. Ik had ook even het idee dat hij niet goed genoeg was hoor. Tot het moment dat ie aanviel
Dat is toch ook niet echt waar... Ik heb Gesink anders vaak genoeg juist het tegenovergestelde zien doen, enigszins dom op kop van een favorietengroep de hele klim leiden.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:54 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dijkstra zou als volger van het wielrennen moeten weten dat Gesink er altijd "aanhangt".
Gesink rijdt naar mijn inziens juist altijd in de kop van 'n groepje als het even kan.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:54 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dijkstra zou als volger van het wielrennen moeten weten dat Gesink er altijd "aanhangt".
Dat moment was echt episch!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:25 schreef wimderon het volgende:
Die reactie van Herbert bij de demarrage van Gesink![]()
En dan met 3 man Sanchez niet kunnen identificeren die er naartoe rijdt, waarna Ducrot nog zegt dat het niemand anders dan Perez kan zijn van Euskaltel
Dat was hemeltergend inderdaad. Nadat Chavanel was gelost zat hij de hele tijd berekeningen te doen van het kaliber 'als het zo blijft, dan wordt Hesjedal tweede op zoveel seconden, bla bla bla', alsof ze op die slotklim met 40 man naar de finish zouden rijden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat moment was echt episch!
Ik stond ongeveer te schreeuwen in de kamer: 'Niemand anders dan Perez?! Hij heeft verdomme een gouden helm op, al 2 jaar lang, dat is SamSan dwazen!'
Ik vind momenteel vooral Dijkstra ergerlijk: dat speculeren de hele tijd is gewoon té dom...'ja, nou als Gesink nu wegrijdt...'
Ja, 'als...' het zo makkelijk was.
Heerlijk!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:39 schreef Tornadovis het volgende:
'Dat is een afdaling.. Moeder, ga asjeblieft aardappels schillen of wat ook...'
(Over de afdaling van de Madeleine vandaag)
Prachtig tochquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Er wordt een kasteelachtig gebouw uitgebreid in beeld gebracht door de helikopter.
Maarten: "Alweer een kasteel? Blijft dit nou zo?"
Herbert: "Ik kan je vertellen, dit blijft zo tot Gap. Je komt ze hier overal tegen"
Maarten"Ja, als je elke uitgebouwde boerderij al een kasteel noemt..."
-stilte-
Herbert: "Hebben ze zoiets dan ook in Zaltbommel?"
Herbet respecteert Maarten vanwege zijn wielren-kennisquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat van net is een act. Vroeger was er wel wat wrevel, maar tegenwoordig respecteren ze elkaar en zijn het beste kameraden.
Een beetje ja, maar ik zou ze toch echt missen als ze er nu mee zouden stoppen!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Het is je nog niet opgevallen dat het cynisme er van af druipt?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:31 schreef Felagund het volgende:
Ducrot : "Dan moet je net zo lang bezig zijn met wielrennen als wij om de renners meteen te kunnen herkennen."
Leuke bannerquote:
"het was een eerlijke sprint, het was een eerlijke sprint"quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:50 schreef Montov het volgende:
Dijkstra kon wel begrip opbrengen voor een kopstoot-uitdelende Renshaw, omdat hij werd 'ingesloten'.
Ik had hem wel eens willen horen als het tegen Freire zou zijn geweest...
No shit Sherlock.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:54 schreef Ill-Skillz het volgende:
Renshaw is dus wel mooi uit de tour gezet om die kopstoot.
http://www.wielerupdate.n(...)ten-wegens-kopstoot/
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:00 schreef Steffie het volgende:
LOL @ Dijkstra
Verhaaltje over moeilijk slaap kunnen vatten eindigt zo:
Dijkstra: Er zijn ook renners die maar weinig slaap nodig hebben, bijvoorbeeld Lance Armstrong.
Dijkstra: Die is om 1 uur 's nachts nog wakker.
Dijkstra: Als de vogeltjes al lang niet meer twitteren, Lance nog wel.
Ik lees nooit terug. Daar ben ik te lui voor.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
No shit Sherlock.
Dat is hier al heel veel besproken.
http://nos.nl/video/172282-tour-samenvatting-etappe-11.htmlquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:34 schreef ASroma het volgende:
[..]
"het was een eerlijke sprint, het was een eerlijke sprint"
Maar wie moet dan het VVV boekje voorlezenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:56 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik krijg elk jaar een grotere hekel aan Herbert. Wat een ongelooflijke faalkip is het toch.
Ducrot is wel ok, al wordt ik erg moe van zijn SM pijn lijden verhaaltjes die hij elk jaar vrijwel elke dag weer ophangt. Maar hij heeft daarnaast ook genoeg leuke uitspraken.
Met Boogert erbij is het iets beter, al is het maar om het feit dat Herbie dan minder aan het woord komt. omdat ie maar 33% ipv 50% moet invullen.
Mijn grote wens is al jaren een uitzending met 1 vlaming en 1 nederlander als commentatoren
De belgen zijn namelijk ook niet alles.
Nou vertrouw me, Dijkstra als commentator bij het schaatsen is ook echt niet alles. Daar worden ook heel veel fouten gemaakt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:46 schreef aesop het volgende:
Grappig hoe meningen kunnen verschillen. Ik ben dolblij met Ducrot. Ik was vroeger enorm liefhebber van Mart en Jean en hun eeuwige vliegen afvangen. En ook Jean maakte enorme fouten. Ik kan me nog een etappe herinneren naar ik meen Bordeaux, waarin het uidraaide op een massaspurt. Jean presteerde het om op 10 km voor de finish te missen dat een vluchter werd teruggepakt en meende dat de spurt van het peleton voor plek 2 ging, maar niets was minder waar.
Na het vertrek van Jean werd het allengs minder. Dijkstra en Mart liep nooit lekker, Rooks was geen prater en zeer monotoon, net als Breukink, en pas sinds de entree van Ducrot klopt het plaatje weer. Met Dijkstra heb ik nog steeds weinig, dat blijft een schaatser, maar als duo werkt het.
Spijker op de kop! Tis jammer dat hij zichzelf toch ziet als een soort apostel of filosoof, die een nieuw tijdsbeeld ziet, met enorm veel hineininterpretieren, wat vaak aantoonbaar nieuwe wijn in oude kruiken is. Maar toch wel grappig ja.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:28 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik vind Maarten vaak wel grappig met zijn opmerkingen, al word ik vaak moe van zijn terugkerende stokpaardjes zoals het nieuwe wielrennen.
Ik zou me ook doodergeren aan Herbert.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:17 schreef Blobje het volgende:
Maarten vindt zichzelf het allerbelangrijkste tijdens elke etappe. Arrogant mannetje met zijn stoere verhaaltjes en betweterig gedrag. Herbert is wel ok, alleen let hij vaak niet op.
Herbert Dijkstra heeft dan ook de culturele expertise van een garnalenboer met een abonnement op National Geographic. Te genant als die zijn "kennis" weer es aan het spuien is.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:43 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind het altijd prachtig zoals Ducrot vrijwel iedere keer niet tactvol Dijkstra zijn cultuurpraat volledig negeert en daarna gelijk over een heel ander onderwerp begint
wysiwyg , als ze dat nog niet eens kunnen..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:26 schreef Tornadovis het volgende:
Boeiend, als het 2 brave mannetjes waren die alles precies wisten, was er ook geen drol aan
Nesjionel Djieowat? Je denkt toch niet dat ze dat hebben in de binnenlanden van Drente?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:59 schreef Ringo het volgende:
[..]
Herbert Dijkstra heeft dan ook de culturele expertise van een garnalenboer met een abonnement op National Geographic. Te genant als die zijn "kennis" weer es aan het spuien is.
Hoogstaande conversatiequote:Op zondag 18 juli 2010 13:57 schreef jakkop het volgende:
Dijkstra: "vroeger, toen je nog getraind was...dat ben je trouwens nu ook nog"
Ducrot: "ik wou al zeggen, ik ging al in de aanval"
Ducrot "maar inderdaad, vroeger, toen was ik jonger."
op weg naar Mordorquote:Op zondag 18 juli 2010 14:45 schreef KoningKlabanus het volgende:
Overal zitten de trollen in spelonken om de wielrenners de energie uit hun benen te zuigen.
We mogen god op onze blote knieën danken dat Mart geen etappes meer doet. Die weet ongeveer net zoveel van wielrennen als mijn groenteboer, en die kijkt nooit.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:59 schreef Modus het volgende:
Voorheen deed Mart nog wel eens een 'grote' etappe toch, samen met Maarten? Dat was altijd wel aardig. Ducrot is af en toe ook wat oubollig en hij heeft het idd nog steeds te vaak over het nieuwe wielrennen maar toch is hij wel om aan te horen. Dijkstra mag meteen vertrekken, daar zullen weinig kijkers rouwig om zijn denk ik.
Dan heb je de laatste 8km zeker mooie uitspraken gemist!quote:Op zondag 18 juli 2010 17:39 schreef sjeeledrees het volgende:
tja, vandaag weer 25 km gemist omdat ik in slaap ben gevallen. Commentaar was weer hoogstaand, ik zou gewoon kijkvragen gaan introdueren dan wordt er nog iets nuttigs besproken.
Ik begin me ook steeds meer te ergeren eraan, hoewel ik Gesink supporter. Toch maar de Belg inschakelen, als zal daar het wel VDB2 hosanna zijn. Erger dan dit zal het wel niet zijn.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:03 schreef ElYefe het volgende:
Ik vond dit ook weer zoiets knulligs
Herbert:"Ik wil weten waar Gesink zit. Ik wil met die motor naar voren. Hij rijdt daar boven in beeld en rijdt niet in de voorste groep"
Maarten: "Maar dan weten we het toch?!"
Herbert: "Ja, da's waar.."
Om gek van te worden ja.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:03 schreef ElYefe het volgende:
Ik vond dit ook weer zoiets knulligs
Herbert:"Ik wil weten waar Gesink zit. Ik wil met die motor naar voren. Hij rijdt daar boven in beeld en rijdt niet in de voorste groep"
Maarten: "Maar dan weten we het toch?!"
Herbert: "Ja, da's waar.."
Eens, en eerlijk is eerlijk, ik ben zelf ook voortdurend bezig met hoe Gesink rijdt, waar ie zit, of ie terugkomt etc.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:03 schreef KoosVogels het volgende:
Ze maken veel fouten, maar daar kan ik altijd wel om lachen. Als zij het niet weten, dan weet ik het meestal zelf wel. En ik vind Herbert en Maarten als duo gewoon goed werken. Zit vaak met een glimlach voor de buis.
Op België hebben ze het ook veel over VDB. Nog een goede reden om op België te kijken, dan krijg ik tenminste een hekel aan belgische renners, niet aan de nederlandsequote:Op zondag 18 juli 2010 20:57 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Om gek van te worden ja.
'Deze kopgroep vooruit is goed voor Gesink'
'Waar zit Gesink?'
'Gesink zit mooi voorin het peloton'
'Zie daar Gesink zitten'
'Gesink lijkt het moeilijk te hebben'
'Gesink trapt nog mooi licht'
'Dit is een gunstige situatie voor Gesink'
Je zou inderdaad bijna een hekel aan hem krijgen.
Ik ook. Vanmiddag ook, met twee anderen schreeuwen dat ze Gesink in beeld moeten brengenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:14 schreef aesop het volgende:
[..]
Eens, en eerlijk is eerlijk, ik ben zelf ook voortdurend bezig met hoe Gesink rijdt, waar ie zit, of ie terugkomt etc.
En hij is nog eens 1.97 ook.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:19 schreef RedFever007 het volgende:
"De lange Van Summeren, 1,93 [...]"
Daar was iebedankt Ducrot
Gps wil wel eens afwijken en de spandoeken hangen wel eens verkeerd.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:59 schreef Modus het volgende:
Het valt wel op dat de afstandmelder in het scherm niet altijd gelijk loopt met de voorste renner, die rijdt dan onder het 20 km doek door ofzo en dan staat er nog 19,3 km te rijden in beeld.
Dat kan goed, maar laat ik voorzichtig de aanname doen dat Maarten niet beter geinformeerd is dan die afstandsmelder.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:59 schreef Modus het volgende:
Het valt wel op dat de afstandmelder in het scherm niet altijd gelijk loopt met de voorste renner, die rijdt dan onder het 20 km doek door ofzo en dan staat er nog 19,3 km te rijden in beeld.
Dan zijn de putten in het wegdek zeker niet meegerekendquote:Op maandag 19 juli 2010 19:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gps wil wel eens afwijken en de spandoeken hangen wel eens verkeerd.
En bij wedstrijden in België wil de werkelijke afstand wel eens afwijken, met als hoogtepunt de RVV in 2003 of 2004 die 28 km langer was dan het rondeboek aangaf.
Dat is inderdaad zo erg soms. "Dit stuk hebben wij vannochtend gereden samen Herbert, en na die rotonde daar ga je meteen het dorp uit en omhoog!"quote:Op maandag 19 juli 2010 18:05 schreef Captain_Zappa het volgende:
'Dan hier naar rechts en dan gaat het echt beginnen !'
10 km later
'Dan hier naar rechts en dan gaat het echt beginnen !'
Wat heb je er nou aan als ze volgend jaar nog praten over je top tien klassering, waarmee je geen enkele prijs hebt verdiend, behalve dat je extra in de gaten wordt gehouden door de overige teams met klassementsrenners?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:45 schreef Wombcat het volgende:
Over de prestaties van Cunego in deze Tour praat volgend jaar niemand meer. Als Gesink top 10 rijdt, hebben ze het daar volgend jaar nog steeds over.
Top 10 in de tour is véél belangrijker dan zoals Cunego meegaan in ontsnappingen en het steeds niet afmaken.
Ducrot heeft opvallend weinig verstand van wielrennen voor een ex-wielrenner.
Wie houdt je dan voor de gek? Die anderen hebben vandaag (en eerder deze week toen die ook 5 seconden moest laten) ook al gezien dat hij (nog) geen absolute top is. Eigenlijk houdt hij dan dus alleen zichzelf voor de gek, maar werkt zoiets uberhaupt wel bij zo'n nuchter iemand? * Steffie thinks not.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:57 schreef aesop het volgende:
Het is mentaal zo belangrijk om te laten zien dat je top 10 kunt rijden zonder inzinking. dat neem je mee naar volgend jaar. En laten we wel wezen, Gesink zit er behoorlijk doorheen. ALs ie nou top was had ie het ook vast wel geprobeerd, maar de topvorm is er nooit geweest, misschien door de hardheid van de koers.
Woont Ducrot nog thuis dan? Dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:58 schreef TheTransporter het volgende:
Ducrot: "Ik mag er niet meer over beginnen van m'n moeder, maar ik word er toch zo akelig boos van!"
* Over het feit dat wielrenners zo slecht betaald krijgen. (edit: en het hele circus er om heen bakken met geld binnenhaalt)
Daarom won hij ook zoveel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:38 schreef TheTransporter het volgende:
Over het slechte weer op de Tourmalet:
Dijkstra: "Ideaal om, nu er door de mist toch maar 10 meter zicht is, even lekker aan een auto te gaan hangen. Geen mens die het ziet!"
Ducrot: "Dat haal je toch niet in je hoofd om zoiets te doen?!"
Dijkstra: "Nou, ik heb het jou zien doen."
Ducrot: "Ja, daarom was ik ook wielrenner."
[ afbeelding ]
Dat zijn dus die stukken berg die zijn opgelost in het bergriviertje dat nu in het dal stroomt.....quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:42 schreef TheTransporter het volgende:
Ducrot: "Er komen echt stukken berg naar beneden joh. Moet je kijken hoe bruin dat water is. [...]"
* Over 'n stromend riviertje in 't laagland... *zucht.
Volkomen terecht.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:37 schreef Montov het volgende:
Dijkstra was helemaal in zijn nopjes toen hij de fout met de kastelen ontdekte en hij begon van alles te vertellen qua romeinse en gotische bouwstijlen en de werelderfgoedlijst van UNESCO in 1939. Ducrot en Boogerd interesseerde het geen biet maar konden niet tussen de trotse Dijkstra komen. Begint Ducrot daarna te vertellen dat het kasteel in 1939 op de werelderfgoedlijst is gekomen, en wordt Dijkstra boos omdat Ducrot weer eens niet zit op te letten wanneer hij zijn kastelenverhalen vertelt.
Heerlijk moment.
UNESCO werelderfgoedlijst 1939? Dat kan niet eens. UNESCO is een organisatie van de Verenigde Naties (UN) en die is pas na de Tweede Wereldoorlog opgericht.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:37 schreef Montov het volgende:
Dijkstra was helemaal in zijn nopjes toen hij de fout met de kastelen ontdekte en hij begon van alles te vertellen qua romeinse en gotische bouwstijlen en de werelderfgoedlijst van UNESCO in 1939. Ducrot en Boogerd interesseerde het geen biet maar konden niet tussen de trotse Dijkstra komen. Begint Ducrot daarna te vertellen dat het kasteel in 1939 op de werelderfgoedlijst is gekomen, en wordt Dijkstra boos omdat Ducrot weer eens niet zit op te letten wanneer hij zijn kastelenverhalen vertelt.
Heerlijk moment.
En dat verhaal van die kinderfiets, die die renner van Saxo had gebruikt om af te dalenquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:37 schreef Montov het volgende:
Heerlijk moment.
Bretagne inderdaad.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:50 schreef Perico het volgende:
Dijkstra dacht dat het dorpje van Asterix en Obelix in de buurt van Bordeaux lag. Da's echt faliekant fout.
Dijkstra zei het volgens mij. Ducrot had het wel over een Frans erfgoed.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
UNESCO werelderfgoedlijst 1939? Dat kan niet eens. UNESCO is een organisatie van de Verenigde Naties (UN) en die is pas na de Tweede Wereldoorlog opgericht.
Met agglomeratie erbij klopt dat wel ongeveer.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bretagne inderdaad.
Hij zegt net ook dat Bordeaux 800.000 inwoners heeft
Dan hoop ik dat ze voortaan consequent zijn en het ook hebben over Rotterdam met 2.000.000 inwoners.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:01 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Met agglomeratie erbij klopt dat wel ongeveer.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:27 schreef danos het volgende:
laat die herbert nu eens zijn muil houden, die verpest weer die hele tijdrit. Op naar de belg maar weer.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:44 schreef Montov het volgende:
[..]
Weet je al wie plaats 6 heeft in het klassement?
Hilarisch inderdaad, alsof ie dronken was. En Schleck was nog 24 volgens Herbert.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:38 schreef luckass het volgende:
Schleck en Contador schelen maar 1 jaar.
Oh nee, ik heb het over een andere renner.
Ze zullen daar echter wel een stuk slechter en kleiner beeld hebben op hun monitor.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:50 schreef Aalbers het volgende:
Het is goed voor mijn ego dat ik de laatste tijd renners sneller zie dan de heren commentators
Desalniettemin geniet ik van hun commentaar.
Ze hebben tegenwoordig gewoon een flatscreen staan daar.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze zullen daar echter wel een stuk slechter en kleiner beeld hebben op hun monitor.
OK, maar misschien kleiner en met meer lichtinval.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:03 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig gewoon een flatscreen staan daar.
Yep..ze zijn aan het comazuipenquote:Op zondag 25 juli 2010 16:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Dames en heren, mocht u straks een rare rituitslag horen, dan komt dat omdat mijn collega Ducrot te veel champagne heeft achterover geslagen..."
"of mocht ik dat niet zeggen"quote:Op zondag 25 juli 2010 16:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Dames en heren, mocht u straks een rare rituitslag horen, dan komt dat omdat mijn collega Ducrot te veel champagne heeft achterover geslagen..."
Het was idd een prachtmoment, vooral omdat Herbert Maarten ervan beschuldigde de info "Op te lezen". Alsof hij dat allemaal wel weet en het niet letterlijk in het routeboek staatquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:37 schreef Montov het volgende:
Heerlijk moment.
En het mijnwerkersgezicht van die lange van Summeren?quote:Op zondag 25 juli 2010 16:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Doen, even laten weten wat ze terugschrijvenquote:Op zondag 25 juli 2010 16:32 schreef flyguy het volgende:
Volgens mij is dat verhaal over de vader van Voeckler dit jaar helemaal niet aan de orde geweest... Gemiste kans. Ik ga ze nu via de nos nog wel even een berichtje sturen
Mijnwerkersgezicht is over Ullrich en volgens mij is die van Smeets.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En het mijnwerkersgezicht van die lange van Summeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |