Of de schuld van een rotondequote:Op maandag 21 juni 2010 10:44 schreef lurf_doctor het volgende:
'Allemaal de schuld van de oortjes'
Herbert anders wel!quote:Op zondag 4 juli 2010 14:00 schreef Jac0bus het volgende:
Stoempen heel even gehoord na de start, verder nog geen echte bingodag.
echt wel, de halve kaart is staat er al op.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:00 schreef Jac0bus het volgende:
Stoempen heel even gehoord na de start, verder nog geen echte bingodag.
hahaa het erge is dat ik ze allemaal nog ken ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:20 schreef DeeBee het volgende:
Voor random bazelquotes gebaseerd op uitspraken van dit duo:
Op de kant!
Geniaal.![]()
Verder is Herbert een beetje ergerlijk soms en blijft Ducrot iets te lang bij z'n stokpaardjes hangen... Maar vergeleken met Jeroen Grueter is dit duo een verademing.
En hoevaak we vandaag wel niet hebben gehoord dat Ducrot niet eens meer wist wanneer hij voor het laatst een langzaam/pratend peloton heeft gezienquote:Op zondag 4 juli 2010 19:37 schreef flyguy het volgende:
Het nieuwe wielrennen kwam vandaag natuurlijk ook uitgebreid weer aanbod.
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:50 schreef aesop het volgende:
"Mathias Frank...de Thomas Gesink van Zwitserland"
Andersom toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:48 schreef HerbertThePervert het volgende:
Toen Herbert mongolenwaaier zei vond Maarten dat niet zo leuk.
Ja, Ducrot begon erover dankzij Herbert, maar volgens mij wilde hij het zelf er ook niet over hebben?quote:
De Christophe en de smid-anekdote uit 1920 ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:32 schreef HerbertThePervert het volgende:
De uitspraak van Freire kwam natuurlijk weer even aan bod vandaag.
quote:"We zijn de dwangarbeiders van de weg. Heroiek is de bakermat van onze sport."
Verstandig hoor, zo zonder helmquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:53 schreef Remzz het volgende:
Onze vriend doet wat voorwerk
http://nos.nl/video/170050-herbert-dijkstra-verkent-kasseien.html
Ja, bij de eindsprint in Reims ook wel 2 of 3 keer. Zegt ie dat alles op een elastiek is getrokken door de rotondes, net op dat moment komt alles vooraan bij elkaar, en zie je dat ze naar elkaar gaan zitten kijken wie er als eerste aan gaatquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:04 schreef luckass het volgende:
Vandaag kwam de combinatie peleton / elastiek weer voorbij
Ja iddquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:28 schreef Mercurial het volgende:
Het wordt bijna irritant hoevaak Maarten een van de woorden: modern of nieuw wielrennen in de mond neemt
Bijna?quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:28 schreef Mercurial het volgende:
Het wordt bijna irritant hoevaak Maarten een van de woorden: modern of nieuw wielrennen in de mond neemt
Dat van net is een act. Vroeger was er wel wat wrevel, maar tegenwoordig respecteren ze elkaar en zijn het beste kameraden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:55 schreef Ringo het volgende:
Zeg, kunnen die twee elkaar eigenlijk uitstaan?
Ik kreeg er ook rare gedachtes bijquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:07 schreef Ereinion het volgende:
Zonet begon Ducrot erover dat alle Spanjaarden een extra liter bloed hebben. Ik ben bang dat hij nog gelijk heeft ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |