Herbert Dijkstra heeft dan ook de culturele expertise van een garnalenboer met een abonnement op National Geographic. Te genant als die zijn "kennis" weer es aan het spuien is.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:43 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind het altijd prachtig zoals Ducrot vrijwel iedere keer niet tactvol Dijkstra zijn cultuurpraat volledig negeert en daarna gelijk over een heel ander onderwerp begint
wysiwyg , als ze dat nog niet eens kunnen..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:26 schreef Tornadovis het volgende:
Boeiend, als het 2 brave mannetjes waren die alles precies wisten, was er ook geen drol aan
Nesjionel Djieowat? Je denkt toch niet dat ze dat hebben in de binnenlanden van Drente?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:59 schreef Ringo het volgende:
[..]
Herbert Dijkstra heeft dan ook de culturele expertise van een garnalenboer met een abonnement op National Geographic. Te genant als die zijn "kennis" weer es aan het spuien is.
Hoogstaande conversatiequote:Op zondag 18 juli 2010 13:57 schreef jakkop het volgende:
Dijkstra: "vroeger, toen je nog getraind was...dat ben je trouwens nu ook nog"
Ducrot: "ik wou al zeggen, ik ging al in de aanval"
Ducrot "maar inderdaad, vroeger, toen was ik jonger."
op weg naar Mordorquote:Op zondag 18 juli 2010 14:45 schreef KoningKlabanus het volgende:
Overal zitten de trollen in spelonken om de wielrenners de energie uit hun benen te zuigen.
We mogen god op onze blote knieėn danken dat Mart geen etappes meer doet. Die weet ongeveer net zoveel van wielrennen als mijn groenteboer, en die kijkt nooit.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:59 schreef Modus het volgende:
Voorheen deed Mart nog wel eens een 'grote' etappe toch, samen met Maarten? Dat was altijd wel aardig. Ducrot is af en toe ook wat oubollig en hij heeft het idd nog steeds te vaak over het nieuwe wielrennen maar toch is hij wel om aan te horen. Dijkstra mag meteen vertrekken, daar zullen weinig kijkers rouwig om zijn denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |