quote:Op zondag 11 juli 2010 15:23 schreef jakkop het volgende:
"Moerenhout is zo'n breed inzetbare renner, hij kan goed sprinten om mee te beginnen. Hij kan ook goed berg oprijden, werd 24e in de Vuelta."
(10 seconden later, Boogerd zat overduidelijk niet op te letten)
"Maar het enige wattie niet kan is sprinten, hahaha, zelfs ik rijd hem er nog uit, hahaha, dat zegt wat jongens, hahaha"
met een flinke bijdrage van mij tijdens vorige Tours en Wk'squote:Op maandag 21 juni 2010 10:55 schreef TheKC het volgende:
http://nl.wikiquote.org/wiki/Maarten_Ducrot
Nee maar wat Dijkstra uitkraamde... de eerste minuut heeft Gesink slechte benen en een minuut later zit hij er fris bij.quote:
Hij had denk ik het idee dat het een historische gebeurtenis kon zijn die van passend commentaar voor het nageslacht moest worden voorzien.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee maar wat Dijkstra uitkraamde... de eerste minuut heeft Gesink slechte benen en een minuut later zit hij er fris bij.
Idd, dat vond ik ook wat overdreven. Op de Ramaz volgens mij bungelde Gesink steeds wat achteraan. Totdat het minder steil werd, toen kwam hij terug. Ik had ook even het idee dat hij niet goed genoeg was hoor. Tot het moment dat ie aanvielquote:Op maandag 12 juli 2010 10:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee maar wat Dijkstra uitkraamde... de eerste minuut heeft Gesink slechte benen en een minuut later zit hij er fris bij.
Tsja, kun je nagaan hoe slecht het commentaar is, als er niemand bij zit om die 2 minkukels te verbeteren.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:01 schreef danos het volgende:
Het is toch schaamteloos hoe Bogey constant Ducrot moet verbeteren (Lovkvist vs Breschl, Sastre erbij, etc. etc etc etc.) en dat Ducrot hem gewoon nog niet geloofd
Dijkstra zou als volger van het wielrennen moeten weten dat Gesink er altijd "aanhangt".quote:Op maandag 12 juli 2010 11:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Idd, dat vond ik ook wat overdreven. Op de Ramaz volgens mij bungelde Gesink steeds wat achteraan. Totdat het minder steil werd, toen kwam hij terug. Ik had ook even het idee dat hij niet goed genoeg was hoor. Tot het moment dat ie aanviel
Dat is toch ook niet echt waar... Ik heb Gesink anders vaak genoeg juist het tegenovergestelde zien doen, enigszins dom op kop van een favorietengroep de hele klim leiden.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:54 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dijkstra zou als volger van het wielrennen moeten weten dat Gesink er altijd "aanhangt".
Gesink rijdt naar mijn inziens juist altijd in de kop van 'n groepje als het even kan.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:54 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dijkstra zou als volger van het wielrennen moeten weten dat Gesink er altijd "aanhangt".
Dat moment was echt episch!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:25 schreef wimderon het volgende:
Die reactie van Herbert bij de demarrage van Gesink![]()
En dan met 3 man Sanchez niet kunnen identificeren die er naartoe rijdt, waarna Ducrot nog zegt dat het niemand anders dan Perez kan zijn van Euskaltel
Dat was hemeltergend inderdaad. Nadat Chavanel was gelost zat hij de hele tijd berekeningen te doen van het kaliber 'als het zo blijft, dan wordt Hesjedal tweede op zoveel seconden, bla bla bla', alsof ze op die slotklim met 40 man naar de finish zouden rijden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat moment was echt episch!
Ik stond ongeveer te schreeuwen in de kamer: 'Niemand anders dan Perez?! Hij heeft verdomme een gouden helm op, al 2 jaar lang, dat is SamSan dwazen!'
Ik vind momenteel vooral Dijkstra ergerlijk: dat speculeren de hele tijd is gewoon té dom...'ja, nou als Gesink nu wegrijdt...'
Ja, 'als...' het zo makkelijk was.
Heerlijk!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:39 schreef Tornadovis het volgende:
'Dat is een afdaling.. Moeder, ga asjeblieft aardappels schillen of wat ook...'
(Over de afdaling van de Madeleine vandaag)
Prachtig tochquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Er wordt een kasteelachtig gebouw uitgebreid in beeld gebracht door de helikopter.
Maarten: "Alweer een kasteel? Blijft dit nou zo?"
Herbert: "Ik kan je vertellen, dit blijft zo tot Gap. Je komt ze hier overal tegen"
Maarten"Ja, als je elke uitgebouwde boerderij al een kasteel noemt..."
-stilte-
Herbert: "Hebben ze zoiets dan ook in Zaltbommel?"
Herbet respecteert Maarten vanwege zijn wielren-kennisquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat van net is een act. Vroeger was er wel wat wrevel, maar tegenwoordig respecteren ze elkaar en zijn het beste kameraden.
Een beetje ja, maar ik zou ze toch echt missen als ze er nu mee zouden stoppen!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Het is je nog niet opgevallen dat het cynisme er van af druipt?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:31 schreef Felagund het volgende:
Ducrot : "Dan moet je net zo lang bezig zijn met wielrennen als wij om de renners meteen te kunnen herkennen."
Leuke bannerquote:
"het was een eerlijke sprint, het was een eerlijke sprint"quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:50 schreef Montov het volgende:
Dijkstra kon wel begrip opbrengen voor een kopstoot-uitdelende Renshaw, omdat hij werd 'ingesloten'.
Ik had hem wel eens willen horen als het tegen Freire zou zijn geweest...
No shit Sherlock.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:54 schreef Ill-Skillz het volgende:
Renshaw is dus wel mooi uit de tour gezet om die kopstoot.
http://www.wielerupdate.n(...)ten-wegens-kopstoot/
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:00 schreef Steffie het volgende:
LOL @ Dijkstra
Verhaaltje over moeilijk slaap kunnen vatten eindigt zo:
Dijkstra: Er zijn ook renners die maar weinig slaap nodig hebben, bijvoorbeeld Lance Armstrong.
Dijkstra: Die is om 1 uur 's nachts nog wakker.
Dijkstra: Als de vogeltjes al lang niet meer twitteren, Lance nog wel.
Ik lees nooit terug. Daar ben ik te lui voor.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
No shit Sherlock.
Dat is hier al heel veel besproken.
http://nos.nl/video/172282-tour-samenvatting-etappe-11.htmlquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:34 schreef ASroma het volgende:
[..]
"het was een eerlijke sprint, het was een eerlijke sprint"
Maar wie moet dan het VVV boekje voorlezenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:56 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik krijg elk jaar een grotere hekel aan Herbert. Wat een ongelooflijke faalkip is het toch.
Ducrot is wel ok, al wordt ik erg moe van zijn SM pijn lijden verhaaltjes die hij elk jaar vrijwel elke dag weer ophangt. Maar hij heeft daarnaast ook genoeg leuke uitspraken.
Met Boogert erbij is het iets beter, al is het maar om het feit dat Herbie dan minder aan het woord komt. omdat ie maar 33% ipv 50% moet invullen.
Mijn grote wens is al jaren een uitzending met 1 vlaming en 1 nederlander als commentatoren
De belgen zijn namelijk ook niet alles.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |