"het was een eerlijke sprint, het was een eerlijke sprint"quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:50 schreef Montov het volgende:
Dijkstra kon wel begrip opbrengen voor een kopstoot-uitdelende Renshaw, omdat hij werd 'ingesloten'.
Ik had hem wel eens willen horen als het tegen Freire zou zijn geweest...
No shit Sherlock.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:54 schreef Ill-Skillz het volgende:
Renshaw is dus wel mooi uit de tour gezet om die kopstoot.
http://www.wielerupdate.n(...)ten-wegens-kopstoot/
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:00 schreef Steffie het volgende:
LOL @ Dijkstra
Verhaaltje over moeilijk slaap kunnen vatten eindigt zo:
Dijkstra: Er zijn ook renners die maar weinig slaap nodig hebben, bijvoorbeeld Lance Armstrong.
Dijkstra: Die is om 1 uur 's nachts nog wakker.
Dijkstra: Als de vogeltjes al lang niet meer twitteren, Lance nog wel.
Ik lees nooit terug. Daar ben ik te lui voor.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
No shit Sherlock.
Dat is hier al heel veel besproken.
http://nos.nl/video/172282-tour-samenvatting-etappe-11.htmlquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:34 schreef ASroma het volgende:
[..]
"het was een eerlijke sprint, het was een eerlijke sprint"
Maar wie moet dan het VVV boekje voorlezenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:56 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik krijg elk jaar een grotere hekel aan Herbert. Wat een ongelooflijke faalkip is het toch.
Ducrot is wel ok, al wordt ik erg moe van zijn SM pijn lijden verhaaltjes die hij elk jaar vrijwel elke dag weer ophangt. Maar hij heeft daarnaast ook genoeg leuke uitspraken.
Met Boogert erbij is het iets beter, al is het maar om het feit dat Herbie dan minder aan het woord komt. omdat ie maar 33% ipv 50% moet invullen.
Mijn grote wens is al jaren een uitzending met 1 vlaming en 1 nederlander als commentatoren
De belgen zijn namelijk ook niet alles.
Nou vertrouw me, Dijkstra als commentator bij het schaatsen is ook echt niet alles. Daar worden ook heel veel fouten gemaakt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:46 schreef aesop het volgende:
Grappig hoe meningen kunnen verschillen. Ik ben dolblij met Ducrot. Ik was vroeger enorm liefhebber van Mart en Jean en hun eeuwige vliegen afvangen. En ook Jean maakte enorme fouten. Ik kan me nog een etappe herinneren naar ik meen Bordeaux, waarin het uidraaide op een massaspurt. Jean presteerde het om op 10 km voor de finish te missen dat een vluchter werd teruggepakt en meende dat de spurt van het peleton voor plek 2 ging, maar niets was minder waar.
Na het vertrek van Jean werd het allengs minder. Dijkstra en Mart liep nooit lekker, Rooks was geen prater en zeer monotoon, net als Breukink, en pas sinds de entree van Ducrot klopt het plaatje weer. Met Dijkstra heb ik nog steeds weinig, dat blijft een schaatser, maar als duo werkt het.
Spijker op de kop! Tis jammer dat hij zichzelf toch ziet als een soort apostel of filosoof, die een nieuw tijdsbeeld ziet, met enorm veel hineininterpretieren, wat vaak aantoonbaar nieuwe wijn in oude kruiken is. Maar toch wel grappig ja.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:28 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik vind Maarten vaak wel grappig met zijn opmerkingen, al word ik vaak moe van zijn terugkerende stokpaardjes zoals het nieuwe wielrennen.
Ik zou me ook doodergeren aan Herbert.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:17 schreef Blobje het volgende:
Maarten vindt zichzelf het allerbelangrijkste tijdens elke etappe. Arrogant mannetje met zijn stoere verhaaltjes en betweterig gedrag. Herbert is wel ok, alleen let hij vaak niet op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |