Dan heb je de laatste 8km zeker mooie uitspraken gemist!quote:Op zondag 18 juli 2010 17:39 schreef sjeeledrees het volgende:
tja, vandaag weer 25 km gemist omdat ik in slaap ben gevallen. Commentaar was weer hoogstaand, ik zou gewoon kijkvragen gaan introdueren dan wordt er nog iets nuttigs besproken.
Ik begin me ook steeds meer te ergeren eraan, hoewel ik Gesink supporter. Toch maar de Belg inschakelen, als zal daar het wel VDB2 hosanna zijn. Erger dan dit zal het wel niet zijn.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:03 schreef ElYefe het volgende:
Ik vond dit ook weer zoiets knulligs
Herbert:"Ik wil weten waar Gesink zit. Ik wil met die motor naar voren. Hij rijdt daar boven in beeld en rijdt niet in de voorste groep"
Maarten: "Maar dan weten we het toch?!"
Herbert: "Ja, da's waar.."
Om gek van te worden ja.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:03 schreef ElYefe het volgende:
Ik vond dit ook weer zoiets knulligs
Herbert:"Ik wil weten waar Gesink zit. Ik wil met die motor naar voren. Hij rijdt daar boven in beeld en rijdt niet in de voorste groep"
Maarten: "Maar dan weten we het toch?!"
Herbert: "Ja, da's waar.."
Eens, en eerlijk is eerlijk, ik ben zelf ook voortdurend bezig met hoe Gesink rijdt, waar ie zit, of ie terugkomt etc.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:03 schreef KoosVogels het volgende:
Ze maken veel fouten, maar daar kan ik altijd wel om lachen. Als zij het niet weten, dan weet ik het meestal zelf wel. En ik vind Herbert en Maarten als duo gewoon goed werken. Zit vaak met een glimlach voor de buis.
Op België hebben ze het ook veel over VDB. Nog een goede reden om op België te kijken, dan krijg ik tenminste een hekel aan belgische renners, niet aan de nederlandsequote:Op zondag 18 juli 2010 20:57 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Om gek van te worden ja.
'Deze kopgroep vooruit is goed voor Gesink'
'Waar zit Gesink?'
'Gesink zit mooi voorin het peloton'
'Zie daar Gesink zitten'
'Gesink lijkt het moeilijk te hebben'
'Gesink trapt nog mooi licht'
'Dit is een gunstige situatie voor Gesink'
Je zou inderdaad bijna een hekel aan hem krijgen.
Ik ook. Vanmiddag ook, met twee anderen schreeuwen dat ze Gesink in beeld moeten brengenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:14 schreef aesop het volgende:
[..]
Eens, en eerlijk is eerlijk, ik ben zelf ook voortdurend bezig met hoe Gesink rijdt, waar ie zit, of ie terugkomt etc.
En hij is nog eens 1.97 ook.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:19 schreef RedFever007 het volgende:
"De lange Van Summeren, 1,93 [...]"
Daar was iebedankt Ducrot
Gps wil wel eens afwijken en de spandoeken hangen wel eens verkeerd.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:59 schreef Modus het volgende:
Het valt wel op dat de afstandmelder in het scherm niet altijd gelijk loopt met de voorste renner, die rijdt dan onder het 20 km doek door ofzo en dan staat er nog 19,3 km te rijden in beeld.
Dat kan goed, maar laat ik voorzichtig de aanname doen dat Maarten niet beter geinformeerd is dan die afstandsmelder.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:59 schreef Modus het volgende:
Het valt wel op dat de afstandmelder in het scherm niet altijd gelijk loopt met de voorste renner, die rijdt dan onder het 20 km doek door ofzo en dan staat er nog 19,3 km te rijden in beeld.
Dan zijn de putten in het wegdek zeker niet meegerekendquote:Op maandag 19 juli 2010 19:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gps wil wel eens afwijken en de spandoeken hangen wel eens verkeerd.
En bij wedstrijden in België wil de werkelijke afstand wel eens afwijken, met als hoogtepunt de RVV in 2003 of 2004 die 28 km langer was dan het rondeboek aangaf.
Dat is inderdaad zo erg soms. "Dit stuk hebben wij vannochtend gereden samen Herbert, en na die rotonde daar ga je meteen het dorp uit en omhoog!"quote:Op maandag 19 juli 2010 18:05 schreef Captain_Zappa het volgende:
'Dan hier naar rechts en dan gaat het echt beginnen !'
10 km later
'Dan hier naar rechts en dan gaat het echt beginnen !'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |