zo voel je je nu iig welquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In real-life ben ik een oude man van 45
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Na een blik in Tassies FoBo, vrees ik toch echt dat jij het niet overleefd had.
veel belangrijker, te klein voor de detailsquote:
nacht begint net ja! Ik bij ook meer dan genoeg bier achter de kiezenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moet even bijkomenzware nacht gehad je weet
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moet even bijkomenzware nacht gehad je weet
Ik heb teveel gedronken in korte tijd! Das ook overkill.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
nacht begint net ja! Ik bij ook meer dan genoeg bier achter de kiezen
Zal ik even langskomen danquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef friekin_ het volgende:
Wat een kut TT, tlk. Ik ben niet boos, enkel teleurgesteld
Misschien had ik dat echt niet overleefd!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Bende daar nog steeds niet van bijgekomen?
Wat hebben ze met je gedaan joh?!
Dat zou TMI zijn. Geloof me.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel erg veel drank gegevenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, echt niet!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Misschien had ik dat echt niet overleefd!
Neem wel een handdoek mee.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zal ik even langskomen dan
ja, je kreeg er een zware kop vanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heel erg veel drank gegeven
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heel erg veel drank gegeven
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat alles?
[..]
Ik kan wel wat hebben hoor. Of moet het topic dan naar KPD
?
quote:
Of toch wel ik weet het niet als het op overleven aankomt is Argo goed, zelfs 2 dates heb ik overleefd. Terwijl ik zou bang als wat was. En helemaal gedesoriënteerd natuurlijk. Na 10 minuten over de kermis te hebben gelopen ging ik de eerste date alweer terug naar huis. Ik vond het toch maar niks! De tweede heb ik het veel langer uitgehouden. Misschien heeft Argo toch overleving krachten!quote:
Pas geleden?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Of toch wel ik weet het niet als het op overleven aankomt is Argo goed, zelfs 2 dates heb ik overleefd. Terwijl ik zou bang als wat was. En helemaal gedesoriënteerd natuurlijk. Na 10 minuten over de kermis te hebben gelopen ging ik de eerste date alweer terug naar huis. Ik vond het toch maar niks! De tweede heb ik het veel langer uitgehouden. Misschien heeft Argo toch overleving krachten!
Want al die vreselijke schoolreisjes heb ik ook overleefd
Tetten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:09 schreef Tassiepassie het volgende:
Was best moeilijk om pics te selecteren zonder ongepaste zichtbare lichaamsdelen trouwens
quote:
Die dates ? Eentje was op het oktober feest en eentje was toen Clash of the titans pas draaide. Die schoolreisjes zijn lang geleden want voor de laatste 5 of 6 heb ik me ziek gemeld.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee die zijn voor mijn privécollectie
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee die zijn voor mijn privécollectie
Slechte auto's, ik ga voor de Duitsers en Italiaanse auto's. Mijn huidige auto is een echte Itacquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik rij al jaren Fransoos, en ben van plan dat nog jaren vol te houden.
en voor degene die op de pics staan natuurlijkquote:
Waren er dan borrel nootjes ?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:13 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
en voor degene die op de pics staan natuurlijk![]()
@Argo: je had eerder ergens anders in gebeten lieve schat
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:13 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
en voor degene die op de pics staan natuurlijk![]()
quote:@Argo: je had eerder ergens anders in gebeten lieve schat
DUS IK HEB DE BORRELNOOTJES GEMIST!! DIT VERGEEF IK JULLIE DUS NOOIT HEH!! TLK!!!!!!!!!!!! JE HEBT NIET GEZEGD DAT ER BORRELNOOTJES WAREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:
Je shift of caps hangen vast...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:17 schreef Argo het volgende:
[..]
DUS IK HEB DE BORRELNOOTJES GEMIST!! DIT VERGEEF IK JULLIE DUS NOOIT HEH!! TLK!!!!!!!!!!!! JE HEBT NIET GEZEGD DAT ER BORRELNOOTJES WAREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CAPSLOCK for cruise control natuurlijk ben ik van streek dat ik gisteravond de borrelnootjes heb gemist. Vandaar de capslock! (het was dus opzettelijk)quote:
Er waren ook borrelnootjes in de kantine, en bitterballen, en frikandelstukjes, en hamburgersquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:21 schreef Argo het volgende:
[..]
CAPSLOCK for cruise control natuurlijk ben ik van streek dat ik gisteravond de borrelnootjes heb gemist. Vandaar de capslock! (het was dus opzettelijk)
Ja maar dat maakt mij niet uit, want daar was ik niet voor uitgenodigd. Dus daar maak je me niet meer van streek door! Helaas meneer helaas.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:23 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Er waren ook borrelnootjes in de kantine, en bitterballen, en frikandelstukjes, en hamburgers
We hadden ook Pringles en tijgernoten en brie en van die aderkaas en bier en veul wijn en malibu enzoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:21 schreef Argo het volgende:
[..]
CAPSLOCK for cruise control natuurlijk ben ik van streek dat ik gisteravond de borrelnootjes heb gemist. Vandaar de capslock! (het was dus opzettelijk)
Ook een mislukte poging bier heb ik hier ook! Nee het gaat me toch echt om de borrelnootjes!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
We hadden ook Pringles en tijgernoten en brie en van die aderkaas en bier en veul wijn en malibu enzo
ben wel slechte gastvrouw....ben heulemaal vergeten de snacks te bakkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
We hadden ook Pringles en tijgernoten en brie en van die aderkaas en bier en veul wijn en malibu enzo
Kijk als jullie de snacks gebakken hadden, dan was ik nog meer van streek. Gelukkig heb ik dat dan niet gemist dat verzacht de pijn!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ben wel slechte gastvrouw....ben heulemaal vergeten de snacks te bakken![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad en ik vond hem niet bijzonder
Dat is dan wel een koopje !quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor zijn prijs is het goed spul. 9 euro de fles.
Geniale filmquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Lompe. Da doede toch nie!
Die snacks he, zaten daar ook kipnuggets bij?
dacht t wel ja, weet niet eens zekerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Lompe. Da doede toch nie!
Die snacks he, zaten daar ook kipnuggets bij?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is dan wel een koopje !![]()
Ik dacht dat hij rond de 15 euro zat
Ja in Duitsland is dat spul goedkoper.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij de Real in Pruuse haal ik hem voor 9. Kost geen drol, smaakt prima.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja in Duitsland is dat spul goedkoper.Ik heb ook zin in whisky maar dat is geen goed idee
ik zit aan de koffiequote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja in Duitsland is dat spul goedkoper.Ik heb ook zin in whisky maar dat is geen goed idee
Eén glaasje kan geen kwaad hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Morgen wil ik me weer goed voelen
quote:[..]
Ik aan de ranja
Ik drink door de weeks vaak ranja bazen spul is dat!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[..]
Ik aan de ranja
Op stap drink je toch wel biertjes he !quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik drink door de weeks vaak ranja bazen spul is dat!
Water hierquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[..]
Ik aan de ranja
Ja ik drink thuis even eerst eentje of 2 dan kom ik met de fiets naar cafe de bloem! En dan drink ik er daar ook nog wel wat. Heb er in iedergeval zin in en moet nog effkes een Alibi verzinnen!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Op stap drink je toch wel biertjes he !
Zeg dat je gewoon op stap gaatquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ik drink thuis even eerst eentje of 2 dan kom ik met de fiets naar cafe de bloem! En dan drink ik er daar ook nog wel wat. Heb er in iedergeval zin in en moet nog effkes een Alibi verzinnen!
Hmm kan ook ja, en dan vragen hun alleen ? En dan zeg ik jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zeg dat je gewoon op stap gaat
Mieke belde me een half uur geleden op of ik meeging naar Bloemquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zeg dat je gewoon op stap gaat
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:03 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Mieke belde me een half uur geleden op of ik meeging naar Bloem![]()
Ik zeg mens dan moet je me te ff bij mekaar rapen en daar uitstrooien
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]Kon je niet beter zeggen: "Zou je hem niet eerst in de ogen gaan kijken" ?
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hij is er niet bij vandaag dus ik neem aan dat ze morgen pas gaat kijken
Middagdutje? Ik heb 4 uur gepitquote:Op zondag 20 juni 2010 00:15 schreef Tassiepassie het volgende:
nu ga je natuurlijk krijgen dat ik door mijn middag-avond dutje compleet over de moeheid heen ben nu
Ik ben anders wel moe maar mijn lichaam weigert om te slapen.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:15 schreef Tassiepassie het volgende:
nu ga je natuurlijk krijgen dat ik door mijn middag-avond dutje compleet over de moeheid heen ben nu
OMGquote:Op zondag 20 juni 2010 00:03 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Mieke belde me een half uur geleden op of ik meeging naar Bloem![]()
Ik zeg mens dan moet je me te ff bij mekaar rapen en daar uitstrooien
Okequote:Op zondag 20 juni 2010 00:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm kan ook ja, en dan vragen hun alleen ? En dan zeg ik jaKijk jullie weten wie Argo is. Maar mijn ouders hoeven dat nog niet te weten denk ik. Dat ik een verlegen mannetje ben die het slecht doet bij de vrouwen!
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, je zou ze de kost moeten geven. Vaak zat kom ik de stad alweer uitgerold, en dan zie ik nog hordes volk die kant op gaan.
Misschien moet je eens met eckte bazen uit gaan.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, je zou ze de kost moeten geven. Vaak zat kom ik de stad alweer uitgerold, en dan zie ik nog hordes volk die kant op gaan.
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Misschien moet je eens met eckte bazen uit gaan.
Mag ik mee ?quote:Op zondag 20 juni 2010 00:54 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Mja, gewoon elke keer tot 4 uru blijven hangen.
Recap. 4 uur toen Mies je naar bed droeg. Half 6 toen ik en TLK klaar waren met lachen. En ik stond vanmorgen om kwart over tien je afwas te doenquote:Op zondag 20 juni 2010 01:13 schreef Tassiepassie het volgende:
Hoelaat was het vanochtend eigenlijk toen we naar bed gingen ?
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Recap. 4 uur toen Mies je naar bed droeg. Half 6 toen ik en TLK klaar waren met lachen. En ik stond vanmorgen om kwart over tien je afwas te doen
dat naar bed dragen heb ik niet meer gemerkt.....jullie heb ik wel horen lachen want heb nog meegelachen en dingen geschreeuwd geloof ikquote:Op zondag 20 juni 2010 01:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Recap. 4 uur toen Mies je naar bed droeg. Half 6 toen ik en TLK klaar waren met lachen. En ik stond vanmorgen om kwart over tien je afwas te doen
Technisch gezien sleurde hij je.. en toen liep je nog tegen dingen aan toen je naar de badkamer gingquote:Op zondag 20 juni 2010 01:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat naar bed dragen heb ik niet meer gemerkt.....jullie heb ik wel horen lachen want heb nog meegelachen en dingen geschreeuwd geloof iken normaal wil ik niet eens dat mijn gasten iets doen qua helpen
Pff en ik dacht dat iemand van de fok staff 500 k per jaar verdiend. En chauffeurs en limo's heeft!quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Pff en ik dacht dat iemand van de fok staff 500 k per jaar verdiend. En chauffeurs en limo's heeft!
Ok ik denk dat ik echt dood gegaan was, helemaal dood!quote:Op zondag 20 juni 2010 01:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Technisch gezien sleurde hij je.. en toen liep je nog tegen dingen aan toen je naar de badkamer ging
En we hebben geschreeuwd ja. Ik voornamelijk: "Oh Kevin, hij is veel groter dan ik verwacht had"
jaaaaaaa!!!!!! flashback......toen schreeuwde ik dat hij m erin moest steken hequote:Op zondag 20 juni 2010 01:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Technisch gezien sleurde hij je.. en toen liep je nog tegen dingen aan toen je naar de badkamer ging
En we hebben geschreeuwd ja. Ik voornamelijk: "Oh Kevin, hij is veel groter dan ik verwacht had"
quote:
Dan is het goed, maar mocht je ooit noordelijker gaan verhuizen dan gaan we samen chickies hosselen dan leer ik je wel een paar dingen!quote:Op zondag 20 juni 2010 01:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over. De secundaire arbeidsvoorwaarden zijn echter meer dan uitstekend![]()
.
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan is het goed, maar mocht je ooit noordelijker gaan verhuizen dan gaan we samen chickies hosselen dan leer ik je wel een paar dingen!
Ah gvd ik bedoelde zuidelijker. Sorry mijn topografie ligt door de war van iets te veel bier! Ik bedoelde zuidelijker!quote:Op zondag 20 juni 2010 01:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik? Nog noordelijker? No fuckin' way dat ik naar Venray of Nijmegen ga
.
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Ah gvd ik bedoelde zuidelijker. Sorry mijn topografie ligt door de war van iets te veel bier! Ik bedoelde zuidelijker!
Maar maar ik heb teveel gedronken in korte tijd!quote:Op zondag 20 juni 2010 01:30 schreef MPG het volgende:
[..]
.
En dan ben ik degene die een halve fles whisky op heeft.
Ja. En ik gilde: "hihi, dat kietelt."quote:Op zondag 20 juni 2010 01:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
jaaaaaaa!!!!!! flashback......toen schreeuwde ik dat hij m erin moest steken he
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar maar ik heb teveel gedronken in korte tijd!
Kelopt daarom ga ik nu naar bed!quote:
Had hij dan eentje van donsveertjes ?quote:Op zondag 20 juni 2010 01:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. En ik gilde: "hihi, dat kietelt."
Nee, scherpe nagels.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Kelopt daarom ga ik nu naar bed!
[..]
Had hij dan eentje van donsveertjes ?
en pff was ik echt gegaan was ik denk ik nooit meer als dezelfde persoon terug gekomen!
ja idd je sprak jezelf tegen binnen 1 minuutjequote:Op zondag 20 juni 2010 01:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. En ik gilde: "hihi, dat kietelt."
truste!quote:
quote:[..]
en pff was ik echt gegaan was ik denk ik nooit meer als dezelfde persoon terug gekomen!
understatementquote:Op zondag 20 juni 2010 01:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Kelopt daarom ga ik nu naar bed!
[..]
En ik heb ook nog het huis bij elkaar gekreuntquote:Op zondag 20 juni 2010 01:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja idd je sprak jezelf tegen binnen 1 minuutje
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En ik heb ook nog het huis bij elkaar gekreunt
Die opmerking van tlk.. "Moet toch eerst even mijn schoenen uitdoen.. "
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Had je gewaarschuwd.
Vooral ook het hoofd van Tas vanmorgen
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Had je gewaarschuwd.
Vooral ook het hoofd van Tas vanmorgen
We hebben een winnaar.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
was allang blij dat dat er nog op zat
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:46 schreef friekin_ het volgende:
Ik was ook dood. En dan ook nog zo'n ^&$$%^)*(()()@($*(&%@!$(*(*(*&%((%*&@ CAMERA!
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Fotos zijn meer waard dan duizend woorden
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Fotos zijn meer waard dan duizend woorden
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
"Een stijve lul is gemaakt om mee te pompen"
ik bescherm je tetten welquote:Op zondag 20 juni 2010 01:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
"Een stijve lul is gemaakt om mee te pompen"
daarom post ik die ook niet dus nog steeds bescherm ik zequote:Op zondag 20 juni 2010 01:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Helaas deed je dat bij de foto er voor niet.
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
daarom post ik die ook niet dus nog steeds bescherm ik ze
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
* friekin_ schopt je naar KPD : maatje meer
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik neem het je het niet kwalijk hoor.
geloof je me nietquote:Op zondag 20 juni 2010 02:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
De piemel van de hond valt niet onder tetten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want?quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:17 schreef Tassiepassie het volgende:
tetten!!!!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*fap*
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:17 schreef Tassiepassie het volgende:
tetten!!!!
[ afbeelding ]Ze zijn nog lekkerder om tegenaan te liggen, kwam ik vannacht achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ze zijn nog lekkerder om tegenaan te liggen, kwam ik vannacht achter
En daarbij. Die Amerikaanse mannen, kunnen die nou beter beffen, of is het gelijk aan Nederlanders? Zijn ze groter geschapen? Smaakt het sperma meer naar de mayo van de Mc? DETAILS VROUWKE, DETAILS!quote:Op zondag 20 juni 2010 02:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Want?
Wat heb jij nog voor sloten uitgebaggerd? Piemels gezogen? Wanneer ben jij voor het laatst nu eens echt duchtig goed uitgewoond en volgeblaft? En hoe voel je je daarbij? Heb je last van soa's, jeuk of een brandend gevoel bij het plassen? Heb je wel eens een neger gehad? Zou je nat worden van Wesley Sneijder, of ben je meer een Edgar Davids sopper?
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En daarbij. Die Amerikaanse mannen, kunnen die nou beter beffen, of is het gelijk aan Nederlanders? Zijn ze groter geschapen? Smaakt het sperma meer naar de mayo van de Mc? DETAILS VROUWKE, DETAILS!
Geen, geen, te lang geleden, kut, nee, nee en geen van beide.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Want?
Wat heb jij nog voor sloten uitgebaggerd? Piemels gezogen? Wanneer ben jij voor het laatst nu eens echt duchtig goed uitgewoond en volgeblaft? En hoe voel je je daarbij? Heb je last van soa's, jeuk of een brandend gevoel bij het plassen? Heb je wel eens een neger gehad? Zou je nat worden van Wesley Sneijder, of ben je meer een Edgar Davids sopper?
Wat een spraakwaterval ben jij. Of valt de helft weg door de verbinding daaro?quote:Op zondag 20 juni 2010 02:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Geen, geen, te lang geleden, kut, nee, nee en geen van beide.
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Geen, geen, te lang geleden, kut, nee, nee en geen van beide.
Ik zou het niet weten.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En daarbij. Die Amerikaanse mannen, kunnen die nou beter beffen, of is het gelijk aan Nederlanders? Zijn ze groter geschapen? Smaakt het sperma meer naar de mayo van de Mc? DETAILS VROUWKE, DETAILS!
Weert is goedkoper. En ik gil niet zo hilarisch. Mits dronken, in bed bij het beest genaamd The_Legend_Killer.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Das kort maar krachtig. anyhoe. Moet ik naar Amerika afreizen, of kan ik me die moeite beter besparen?
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Weert is goedkoper. En ik gil niet zo hilarisch. Mits dronken, in bed bij het beest genaamd The_Legend_Killer.
Ik ben hier natuurlijk niet voor de Limburgse mannen.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Das kort maar krachtig. anyhoe. Moet ik naar Amerika afreizen, of kan ik me die moeite beter besparen?
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ben hier natuurlijk niet voor de Limburgse mannen.Dat kan in Nederland altijd nog.
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Then Weert it is. Mits nieuwe auto. En das al snel.
jij wilt friekje hequote:Op zondag 20 juni 2010 02:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Then Weert it is. Mits nieuwe auto. En das al snel.
Er is gewoon niks te vertellen, da's het probleem nou juist.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat een spraakwaterval ben jij. Of valt de helft weg door de verbinding daaro?
heeft Will Smith een lange pielemuis?quote:Op zondag 20 juni 2010 02:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Er is gewoon niks te vertellen, da's het probleem nou juist.
Will Smith is gelukkig niet de enige leuke man in Philly. Wel de enige celebrity, tenzij je Rocky meetelt.
Dat moet je Jada vragen.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
heeft Will Smith een lange pielemuis?
jaquote:
quote:jeweettog dat je dan eerst bij mij door de keuring moet he!
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Er is gewoon niks te vertellen, da's het probleem nou juist.
dirty talkquote:Op zondag 20 juni 2010 02:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Geen wonder dat je kut dan al lang geen actie meer gezien heeft. Met geen verhalen/vermaak krijg je geen vent in je bed.
Ik weet niet of verhalen over andere mannen nou de beste tactiek zijn.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Geen wonder dat je kut dan al lang geen actie meer gezien heeft. Met geen verhalen/vermaak krijg je geen vent in je bed.
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik weet niet of verhalen over andere mannen nou de beste tactiek zijn.
alleen wat je met ze wil doenquote:Op zondag 20 juni 2010 02:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Er komt sowieso maar bar weinig uit je. Waarom zit je op een forum als je toch niets te melden hebt?quote:Op zondag 20 juni 2010 02:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
quote:
met de man die je t nest wil inkrijgen en botergeil wilt maken zodat hij je hard en ruw neemtquote:Op zondag 20 juni 2010 02:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat ik met andere mannen wil doen? Of met hemzelf?
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:41 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
I knowen ik wil graag vaak dus ik praat veel dirty
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik doe dat alleen bij mijn vriend dus hoef dat niet daarbuiten te doen
Wat heel FOK! doet. Lezen over mensen die wel iets beleven.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Er komt sowieso maar bar weinig uit je. Waarom zit je op een forum als je toch niets te melden hebt?
als heel fok dat deed viel er weinig te lezenquote:Op zondag 20 juni 2010 02:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat heel FOK! doet. Lezen over mensen die wel iets beleven.
Lurk dan.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
quote:
Dat vind ik altijd zo achterbaks, meelezen zonder dat iemand het weet.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Godver, ben te bezopen om nog in de auto te stapen.
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo achterbaks, meelezen zonder dat iemand het weet.
Zoals al die mensen die naar Tassiepassie's tetten zitten te kijken, ik kom er tenminste nog voor uit.
dus je keek naar mijn tetten?quote:Op zondag 20 juni 2010 02:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo achterbaks, meelezen zonder dat iemand het weet.
Zoals al die mensen die naar Tassiepassie's tetten zitten te kijken, ik kom er tenminste nog voor uit.
quote:
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ook. Tot dat ik met mijn knopjes ga spelen...
quote:
Ik ook, daarom vind ik dat ook.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:57 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
och ik ben helemaal mini dus er is niks mis met me dan
quote:Op zondag 20 juni 2010 03:00 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
niet van 2 walletjes willen eten nu he, je was bezig met friekje al jij jij SLET
quote:Op zondag 20 juni 2010 03:08 schreef MPG het volgende:
Goeie conclusie + MPG Mini_rulez heeft en sekstekort
Zeker op dit tijdstip!quote:Op zondag 20 juni 2010 03:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
das lief![]()
ben dan denk ik ook wel de meest normale user op FOK!
Je vergeet:quote:Op zondag 20 juni 2010 03:07 schreef friekin_ het volgende:
Juist. Conclusie van onze tour door Limburg.
- MPG kan het op alles met een kut
- TLK, Tassie en ondergetekende hebben een uiterst heftige nacht achter de rug
- Friekin_ heeft weer een sekstekort
- Mini_Rulez heeft echt niets te melden
- Sproetjes baalt dat ze voorrang gaf aan een of ander kutfeest
- Handdoeken altijd bij de hand houden
Klopt.quote:Op zondag 20 juni 2010 03:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Je vergeet:
-Tassies tetten online!
-MPG die de fapnacht van zijn leven heeft
-Mini-Rulez die stiekem op me geilt
-details van afgelopen tussen ons blijven
Maar ook normaal?quote:Op zondag 20 juni 2010 03:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme kotskolere tyfus lief.
je bent gewoon een moorwijffiequote:Op zondag 20 juni 2010 03:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme kotskolere tyfus lief.
Nee de arme knul heeft er een hard hoofd inquote:Op zondag 20 juni 2010 03:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Klopt.
- TLK die niet zo stiekem op mij geilt
Nee. Het leek me al behoorlijk duidelijk dat ik een lekker geval apart ben. Vlot en pittig, je weet wel.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 03:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Klopt.
- TLK die niet zo stiekem op mij geilt
Dan is Tassiepassie dus officieel de meest normale user op dit tijdstip.quote:Op zondag 20 juni 2010 03:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Het leek me al behoorlijk duidelijk dat ik een lekker geval apart ben. Vlot en pittig, je weet wel.
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 03:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan is Tassiepassie dus officieel de meest normale user op dit tijdstip.
quote:
- Waar Friekin_ nieuwe batterijen pakt. 4 stuks, die Tarzan is nie zuinig nie.quote:Op zondag 20 juni 2010 03:17 schreef Tassiepassie het volgende:
-Waat Tassie doodvermoeid naar bed gaat en haar vriend gaat lastig vallen
- Waar MPG denkt dat hij 'm nog omhoog kan krijgen na 3/4e fles whisky.quote:Op zondag 20 juni 2010 03:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik niet meer de auto in mag stapen richting Weert.
quote:Op zondag 20 juni 2010 03:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
- Waar MPG denkt dat hij 'm nog omhoog kan krijgen na 3/4e fles whisky.
Doede zelfquote:Op zondag 20 juni 2010 03:19 schreef Mini_rulez het volgende:
- Waar Mini's Tarzan nog in Nederland ligt, net als Mini's vriend.
Grrrrrrrrooooooooot.quote:Op zondag 20 juni 2010 03:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, jij hebt er wel een.
10 vingers en een douchekop,meer heb je niet nodig als vrouw zijnde....quote:Op zondag 20 juni 2010 03:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, jij hebt er wel een.
quote:Op zondag 20 juni 2010 03:23 schreef Tassiepassie het volgende:
Mensen amuseer jullie nog, ik kruip naast mijn knuffelbeer![]()
![]()
![]()
Da's waar.quote:Op zondag 20 juni 2010 03:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
10 vingers en een douchekop,meer heb je niet nodig als vrouw zijnde....
quote:Op zondag 20 juni 2010 03:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's waar.
En tettenfoto's.
Slaap lekker!
quote:Op zondag 20 juni 2010 03:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
knuffelenik ga hem keihard nemen nu
Hij probeert iets te typen zonder typo's denk ik.quote:Op zondag 20 juni 2010 03:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Óf MPG negeert strategisch mijn verzoek, óf hij is nu pics aan het maken.
Da's ook moeilijk met 1 hand.quote:Op zondag 20 juni 2010 03:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hij probeert iets te typen zonder typo's denk ik.
Lol MPG kan je misschien helpen, die heeft in de nacht veel technieken qua aftrekken geprobeerd!quote:Op zondag 20 juni 2010 09:50 schreef Tassiepassie het volgende:
ben helemaal klaar voor een dagje behang aftrekken....is weer eens wat anders
Ik heb het over de inhoud in dit topic, die bestaat uit.quote:
nu welquote:Op zondag 20 juni 2010 11:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb het over de inhoud in dit topic, die bestaat uit.
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
Maar volgens mij is de q nog niet langs gekomen!
Dat klopt! We moeten die later ook eer aan doen, alhoewel hij vaak word gediscrimineerd, en als hij al in een woord zit is het vaak ook nog moeilijk klote woord!quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Lol MPG kan je misschien helpen, die heeft in de nacht veel technieken qua aftrekken geprobeerd!
Tenminste dit kan ik op maken toen ik even een speed run door het topic maakte.
Ik zei toch dat ik het kanquote:Op zondag 20 juni 2010 03:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
- Waar MPG denkt dat hij 'm nog omhoog kan krijgen na 3/4e fles whisky.
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik het kanik heb nu een flashback
Idem. Gisteravond was heftig en vandaag vroeg op voor V-dag!quote:
Port.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:08 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga maar eens kijken of ik ergens nog een fles Port kan fixen voor vaderdag
Nu ook pas wakker
Ik denk dat het de AH XL in Rmunj wordtquote:Op zondag 20 juni 2010 13:09 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Port.
Ik weet overigens waar je hem omgeving Heerlen gewoon op zondag krijgt maar wellicht is er iets dichterbij.
Mooi. Broerlief belde net dat hij voor de AH staat, of ik nog wat nodig hadquote:Op zondag 20 juni 2010 13:14 schreef Rifoki het volgende:
Zie, da's dichterbij!
Maar je hebt me op een idee gebracht, ik ga zo ook port scoren. Dat lust hij volgens mij namelijk niet.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |