Geen, geen, te lang geleden, kut, nee, nee en geen van beide.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Want?
Wat heb jij nog voor sloten uitgebaggerd? Piemels gezogen? Wanneer ben jij voor het laatst nu eens echt duchtig goed uitgewoond en volgeblaft? En hoe voel je je daarbij? Heb je last van soa's, jeuk of een brandend gevoel bij het plassen? Heb je wel eens een neger gehad? Zou je nat worden van Wesley Sneijder, of ben je meer een Edgar Davids sopper?
Wat een spraakwaterval ben jij. Of valt de helft weg door de verbinding daaro?quote:Op zondag 20 juni 2010 02:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Geen, geen, te lang geleden, kut, nee, nee en geen van beide.
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Geen, geen, te lang geleden, kut, nee, nee en geen van beide.
Ik zou het niet weten.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En daarbij. Die Amerikaanse mannen, kunnen die nou beter beffen, of is het gelijk aan Nederlanders? Zijn ze groter geschapen? Smaakt het sperma meer naar de mayo van de Mc? DETAILS VROUWKE, DETAILS!
Weert is goedkoper. En ik gil niet zo hilarisch. Mits dronken, in bed bij het beest genaamd The_Legend_Killer.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Das kort maar krachtig. anyhoe. Moet ik naar Amerika afreizen, of kan ik me die moeite beter besparen?
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Weert is goedkoper. En ik gil niet zo hilarisch. Mits dronken, in bed bij het beest genaamd The_Legend_Killer.
Ik ben hier natuurlijk niet voor de Limburgse mannen.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Das kort maar krachtig. anyhoe. Moet ik naar Amerika afreizen, of kan ik me die moeite beter besparen?
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ben hier natuurlijk niet voor de Limburgse mannen.Dat kan in Nederland altijd nog.
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Then Weert it is. Mits nieuwe auto. En das al snel.
jij wilt friekje hequote:Op zondag 20 juni 2010 02:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Then Weert it is. Mits nieuwe auto. En das al snel.
Er is gewoon niks te vertellen, da's het probleem nou juist.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat een spraakwaterval ben jij. Of valt de helft weg door de verbinding daaro?
heeft Will Smith een lange pielemuis?quote:Op zondag 20 juni 2010 02:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Er is gewoon niks te vertellen, da's het probleem nou juist.
Will Smith is gelukkig niet de enige leuke man in Philly. Wel de enige celebrity, tenzij je Rocky meetelt.
Dat moet je Jada vragen.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
heeft Will Smith een lange pielemuis?
jaquote:
quote:jeweettog dat je dan eerst bij mij door de keuring moet he!
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Er is gewoon niks te vertellen, da's het probleem nou juist.
dirty talkquote:Op zondag 20 juni 2010 02:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Geen wonder dat je kut dan al lang geen actie meer gezien heeft. Met geen verhalen/vermaak krijg je geen vent in je bed.
Ik weet niet of verhalen over andere mannen nou de beste tactiek zijn.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Geen wonder dat je kut dan al lang geen actie meer gezien heeft. Met geen verhalen/vermaak krijg je geen vent in je bed.
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik weet niet of verhalen over andere mannen nou de beste tactiek zijn.
alleen wat je met ze wil doenquote:Op zondag 20 juni 2010 02:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Er komt sowieso maar bar weinig uit je. Waarom zit je op een forum als je toch niets te melden hebt?quote:Op zondag 20 juni 2010 02:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
quote:
met de man die je t nest wil inkrijgen en botergeil wilt maken zodat hij je hard en ruw neemtquote:Op zondag 20 juni 2010 02:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat ik met andere mannen wil doen? Of met hemzelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |