quote:
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik neem het je het niet kwalijk hoor.
geloof je me nietquote:Op zondag 20 juni 2010 02:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
De piemel van de hond valt niet onder tetten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want?quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:17 schreef Tassiepassie het volgende:
tetten!!!!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*fap*
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:17 schreef Tassiepassie het volgende:
tetten!!!!
[ afbeelding ]Ze zijn nog lekkerder om tegenaan te liggen, kwam ik vannacht achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ze zijn nog lekkerder om tegenaan te liggen, kwam ik vannacht achter
En daarbij. Die Amerikaanse mannen, kunnen die nou beter beffen, of is het gelijk aan Nederlanders? Zijn ze groter geschapen? Smaakt het sperma meer naar de mayo van de Mc? DETAILS VROUWKE, DETAILS!quote:Op zondag 20 juni 2010 02:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Want?
Wat heb jij nog voor sloten uitgebaggerd? Piemels gezogen? Wanneer ben jij voor het laatst nu eens echt duchtig goed uitgewoond en volgeblaft? En hoe voel je je daarbij? Heb je last van soa's, jeuk of een brandend gevoel bij het plassen? Heb je wel eens een neger gehad? Zou je nat worden van Wesley Sneijder, of ben je meer een Edgar Davids sopper?
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En daarbij. Die Amerikaanse mannen, kunnen die nou beter beffen, of is het gelijk aan Nederlanders? Zijn ze groter geschapen? Smaakt het sperma meer naar de mayo van de Mc? DETAILS VROUWKE, DETAILS!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |