Er waren ook borrelnootjes in de kantine, en bitterballen, en frikandelstukjes, en hamburgersquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:21 schreef Argo het volgende:
[..]
CAPSLOCK for cruise control natuurlijk ben ik van streek dat ik gisteravond de borrelnootjes heb gemist. Vandaar de capslock! (het was dus opzettelijk)
Ja maar dat maakt mij niet uit, want daar was ik niet voor uitgenodigd. Dus daar maak je me niet meer van streek door! Helaas meneer helaas.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:23 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Er waren ook borrelnootjes in de kantine, en bitterballen, en frikandelstukjes, en hamburgers
We hadden ook Pringles en tijgernoten en brie en van die aderkaas en bier en veul wijn en malibu enzoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:21 schreef Argo het volgende:
[..]
CAPSLOCK for cruise control natuurlijk ben ik van streek dat ik gisteravond de borrelnootjes heb gemist. Vandaar de capslock! (het was dus opzettelijk)
Ook een mislukte poging bier heb ik hier ook! Nee het gaat me toch echt om de borrelnootjes!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
We hadden ook Pringles en tijgernoten en brie en van die aderkaas en bier en veul wijn en malibu enzo
ben wel slechte gastvrouw....ben heulemaal vergeten de snacks te bakkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
We hadden ook Pringles en tijgernoten en brie en van die aderkaas en bier en veul wijn en malibu enzo
Kijk als jullie de snacks gebakken hadden, dan was ik nog meer van streek. Gelukkig heb ik dat dan niet gemist dat verzacht de pijn!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ben wel slechte gastvrouw....ben heulemaal vergeten de snacks te bakken![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad en ik vond hem niet bijzonder
Dat is dan wel een koopje !quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor zijn prijs is het goed spul. 9 euro de fles.
Geniale filmquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Lompe. Da doede toch nie!
Die snacks he, zaten daar ook kipnuggets bij?
dacht t wel ja, weet niet eens zekerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Lompe. Da doede toch nie!
Die snacks he, zaten daar ook kipnuggets bij?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is dan wel een koopje !![]()
Ik dacht dat hij rond de 15 euro zat
Ja in Duitsland is dat spul goedkoper.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij de Real in Pruuse haal ik hem voor 9. Kost geen drol, smaakt prima.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja in Duitsland is dat spul goedkoper.Ik heb ook zin in whisky maar dat is geen goed idee
ik zit aan de koffiequote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja in Duitsland is dat spul goedkoper.Ik heb ook zin in whisky maar dat is geen goed idee
Eén glaasje kan geen kwaad hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Morgen wil ik me weer goed voelen
quote:[..]
Ik aan de ranja
Ik drink door de weeks vaak ranja bazen spul is dat!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[..]
Ik aan de ranja
Op stap drink je toch wel biertjes he !quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik drink door de weeks vaak ranja bazen spul is dat!
Water hierquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[..]
Ik aan de ranja
Ja ik drink thuis even eerst eentje of 2 dan kom ik met de fiets naar cafe de bloem! En dan drink ik er daar ook nog wel wat. Heb er in iedergeval zin in en moet nog effkes een Alibi verzinnen!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Op stap drink je toch wel biertjes he !
Zeg dat je gewoon op stap gaatquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ik drink thuis even eerst eentje of 2 dan kom ik met de fiets naar cafe de bloem! En dan drink ik er daar ook nog wel wat. Heb er in iedergeval zin in en moet nog effkes een Alibi verzinnen!
Hmm kan ook ja, en dan vragen hun alleen ? En dan zeg ik jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zeg dat je gewoon op stap gaat
Mieke belde me een half uur geleden op of ik meeging naar Bloemquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zeg dat je gewoon op stap gaat
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:03 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Mieke belde me een half uur geleden op of ik meeging naar Bloem![]()
Ik zeg mens dan moet je me te ff bij mekaar rapen en daar uitstrooien
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]Kon je niet beter zeggen: "Zou je hem niet eerst in de ogen gaan kijken" ?
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hij is er niet bij vandaag dus ik neem aan dat ze morgen pas gaat kijken
Middagdutje? Ik heb 4 uur gepitquote:Op zondag 20 juni 2010 00:15 schreef Tassiepassie het volgende:
nu ga je natuurlijk krijgen dat ik door mijn middag-avond dutje compleet over de moeheid heen ben nu
Ik ben anders wel moe maar mijn lichaam weigert om te slapen.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:15 schreef Tassiepassie het volgende:
nu ga je natuurlijk krijgen dat ik door mijn middag-avond dutje compleet over de moeheid heen ben nu
OMGquote:Op zondag 20 juni 2010 00:03 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Mieke belde me een half uur geleden op of ik meeging naar Bloem![]()
Ik zeg mens dan moet je me te ff bij mekaar rapen en daar uitstrooien
Okequote:Op zondag 20 juni 2010 00:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm kan ook ja, en dan vragen hun alleen ? En dan zeg ik jaKijk jullie weten wie Argo is. Maar mijn ouders hoeven dat nog niet te weten denk ik. Dat ik een verlegen mannetje ben die het slecht doet bij de vrouwen!
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, je zou ze de kost moeten geven. Vaak zat kom ik de stad alweer uitgerold, en dan zie ik nog hordes volk die kant op gaan.
Misschien moet je eens met eckte bazen uit gaan.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, je zou ze de kost moeten geven. Vaak zat kom ik de stad alweer uitgerold, en dan zie ik nog hordes volk die kant op gaan.
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Misschien moet je eens met eckte bazen uit gaan.
Mag ik mee ?quote:Op zondag 20 juni 2010 00:54 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Mja, gewoon elke keer tot 4 uru blijven hangen.
Recap. 4 uur toen Mies je naar bed droeg. Half 6 toen ik en TLK klaar waren met lachen. En ik stond vanmorgen om kwart over tien je afwas te doenquote:Op zondag 20 juni 2010 01:13 schreef Tassiepassie het volgende:
Hoelaat was het vanochtend eigenlijk toen we naar bed gingen ?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |