quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:07 schreef Ritmo het volgende:
Serieus, die moeten toch gewoon kapot?![]()
Klacht: autisten die de wedstrijd niet keken.
nichtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:09 schreef Het_Boek het volgende:
Dit is onterecht want ik keek naar de waterpolo wedstrijd.
Die was waarschijnlijk ook veel spannenderquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:09 schreef Het_Boek het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:09 schreef Het_Boek het volgende:
Mijn vader, dus minimaal 1.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:11 schreef EduardMetEenT het volgende:
Hoeveel mensen hebben er eigenlijk gekeken?
Omdat je volgens TS anders autist bent.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Naar voetbal kijken!___! Waarom????
Ik ook ... das 3.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mijn vader, dus minimaal 1.
En Chowi. Dus 2. Minstens.
Als je iedereen die in café's/stadions etc en op de radio luisterde meetelt zal je toch wel op 13 a 14 miljoen zitten? Je hebt natuurlijk ook nog allochtonen, baby's/jonge kinderen en mensen die op vakantie zijn dus 17 miljoen haal je niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:11 schreef EduardMetEenT het volgende:
Hoeveel mensen hebben er eigenlijk gekeken?
Nee.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:11 schreef Chowi het volgende:
Ik heb gekeken. Dus nu ben ik geen autist?.
Jij onderschat het autisten niveau in Nederlandquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je iedereen die in café's/stadions etc en op de radio luisterde meetelt zal je toch wel op 13 a 14 miljoen zitten? Je hebt natuurlijk ook nog allochtonen, baby's/jonge kinderen en mensen die op vakantie zijn dus 17 miljoen haal je niet.
quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:12 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Omdat je volgens TS anders autist bent.
Och jongens ik zag er vandaag eentje zeg... Zo'n mooi donker typje, mooie tetten...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:15 schreef Zwolsboy het volgende:
Mensen die geil worden van voetbal![]()
Stelletje ranzige viespeuken
een mooie chick is 100000000000000x zoveel waard
Alsof iemand sowieso waarde hecht aan TS.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alsof iemand ook maar enige waarde hecht aan de mening van ts
Vorige wedstrijd werd rond de 9 miljoen geschat. Nou moet ik zeggen dat er ook gewoon teveel mensen op de baan waren vanmiddag. Ik moest helaas werken, maar het was niet eens zoveel rustiger qua klanten als anders. Echt belachelijk.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je iedereen die in café's/stadions etc en op de radio luisterde meetelt zal je toch wel op 13 a 14 miljoen zitten? Je hebt natuurlijk ook nog allochtonen, baby's/jonge kinderen en mensen die op vakantie zijn dus 17 miljoen haal je niet.
Alleen de Youtube:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:14 schreef AdolfKloonler het volgende:
Heeft iemand die goal van Sneijder? GIF AUB.
Ow... Jeetjequote:
Ja.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ow... Jeetje
Ik was te druk bezig met meehelpen in de soepkeuken voor de daklozen en daarna moest ik een puppy uit een boom redden voor een klein meisje...
Maargoed ik ben dus een autist?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:15 schreef EduardMetEenT het volgende:
[..]
Jij onderschat het autisten niveau in Nederland
Dus 2x de helft.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:19 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik heb in totaal 2 keer een halve wedstrijd gezien.
Niet mijn mening, de mening van elk normaal denkend mens.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alsof iemand ook maar enige waarde hecht aan de mening van ts
Denken dat alle normaal denkende mensen denken dat mensen die geen voetbal kijken autisten zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet mijn mening, de mening van elk normaal denkend mens.
Beter als meelopers.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:22 schreef Lakitu het volgende:
Sowieso, 'mannen' die niet van voetbal houden.In elkaar slaan.
quote:
Dat is niet natuurlijk waar.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik stond met m'n zoontjes te genieten van een paar leuke vliegtuigen en helikopters die overvlogen.
Dat er voetbal op TV was wist ik. En het was ook de reden om juist nu te gaan kijken naar de vliegtuigen. Lekker rustig omdat alle autisten voor de TV zaten te geilen op 22 homo's die achter een bal aanhuppelden.
Gelukkig dat het me zelf opvalt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:28 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Jij beheerst het Nederlands idd matig.
Van wat ik gezien heb vond ik de laatste 5 minuten het mooiste inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:29 schreef Gezicht het volgende:
Nee hoor, het was toch maar een saaie kutwedstrijd.
Ze zijn 6 en 9 jaar oud. Dan zijn ze nog echt geen homo's, wel?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:26 schreef Broder het volgende:
[..]
En je zoontjes wilde zelf ook geen voetbal kijken?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan ben je een alleen-kijkende voetbalsupporter.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Dubbel
Wat ben je eigenlijk, wanneer je de wedstrijd helemaal alleen hebt gekeken?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ze zijn 6 en 9 jaar oud. Dan zijn ze nog echt geen homo's, wel?
Dan ben je een baas.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Wat ben je als je niet naar de wedstrijd keek omdat je net een nieuw dvdtje van Armin van Buuren binnen kreeg en niet kon wachten om zijn geniale mixwerk te bewonderen?
Dat mag niet, autist!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:33 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Dan ben je een alleen-kijkende voetbalsupporter.
Dus als je niet kijkt ben je niet normaal? Beetje naar 22 popetjes kijken die achter een leren knikker aanlopenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee. Het is weekend, dan zitten ze niet op school.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:34 schreef Broder het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet maar ze zitten toch wel op school met klasgenootjes die wel voetbal kijken?
Zou het zelf dodelijk saai vinden, maar in elk geval beter dan niet kijken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Dubbel
Wat ben je eigenlijk, wanneer je de wedstrijd helemaal alleen hebt gekeken?
Een autist met een goede muzieksmaak.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Wat ben je als je niet naar de wedstrijd keek omdat je net een nieuw dvdtje van Armin van Buuren binnen kreeg en niet kon wachten om zijn geniale mixwerk te bewonderen?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee. Het is weekend, dan zitten ze niet op school.
'Kaatsen' omdat je niets beters te zeggen hebt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:49 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Autisten die andere mensen autisten noemen.
Of de waarheid zeggen,quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'Kaatsen' omdat je niets beters te zeggen hebt.
"Wat je zegt ben je zelluuff"
Ja lekker puh.quote:
Joh, echt?quote:ik ga maar niet in op die laatste zin, laatste keer dat ik die zin hoorde kwam uit een mond van een 6 jarige...
Geen interesse hebben in voetbal, baas.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:53 schreef SpecialK het volgende:
Valt me mee dat de TS geen quotes rond het woord mensen heeft gezet in de TT deze keer. Vorige keer dat ik aangaf weinig interesse te hebben in voetbal vond iemand dat ik een baksteen in m'n gezicht moet krijgen en dat ik een untermensch was.
Nee, vertel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja lekker puh.![]()
[..]
Joh, echt?Volgens mij snap je de essentie van die post niet.
Blijkbaar niet, ze zitten hier nog steeds volop.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:56 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Stop eens met dat "autisten", nu weet iedereen het wel ?
Dan ben je iemand die hier nu op FOK losbandig en lekker gek probeert over te komen, terwijl Armin ook de wedstrijd zat te kijken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:32 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, ze zitten hier nog steeds volop.
Edit; hij stond er net anders.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:58 schreef Uro het volgende:
Alle mensen die zonder tegenzin voetbal hebben gekeken moeten vergast worden.
Het was idd slecht, maar toch blijf je kijken. Spannend was het wel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:59 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Normaal gesproken zou ik het met je eens zijn. Maar bij deze wedstrijd kan ik mensen geen ongelijk geven dat ze zapten. Wat een niveau.
en dit is je hoeveelste kuttopic?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:07 schreef Ritmo het volgende:
Ik kreeg de slappe lach, liep net naar de keuken om drinken te halen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat was echt erg ja, iedereen hier ontplofte van woede. En daarna heel droog: "nee."
Je keek toch niet?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:04 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik kreeg de slappe lach, liep net naar de keuken om drinken te halen.
Dat heb je helemaal juist. Ze kunnen maandag vertellen over snelle vliegtuigen met gekleurde rook, over achteruitvliegende helikopters, over ontploffingen met veel vuur en zwarte rook... Over de tank waar ze inmochten en dat landingsvaartuig...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:49 schreef Broder het volgende:
[..]
Maar kan mij wel voorstellen dat ze graag verhalen uitwisselen wanneer ze weer op school zijn of is dit nou zo gek?
Dat zei niemand, ik heb de laatste helft gezien,quote:
Die kinderen van jou gaan zó HARD gepest worden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal juist. Ze kunnen maandag vertellen over snelle vliegtuigen met gekleurde rook, over achteruitvliegende helikopters, over ontploffingen met veel vuur en zwarte rook... Over de tank waar ze inmochten en dat landingsvaartuig...
En dan vragen ze aan hun klasgenootjes: "Hoe was jullie weekend?" Dan zie je die anderen nadenken of ze maar weer eens moeten vertellen hoe hun vader laveloos met een stel luidruchtige idioten (de buren) wild gebarend naar de TV zat te schreeuwen of dat ze dit keer maar liever niets zeggen.
Maar het kan ook helpen dat ze niet in Nederland op school zitten, trouwens.
En de kinderen van jou zullen altijd loonslaven blijven.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die kinderen van jou gaan zó HARD gepest worden.![]()
Eigenlijk zielig voor ze.
En waar slaat dat op?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:07 schreef Uro het volgende:
[..]
En de kinderen van jou zullen altijd loonslaven blijven.
In Indonesie toch? Mooie tegenhanger van de Oranjecamping: Het Jappenkamp.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:08 schreef Uro het volgende:
[..]
Nederland en Japan hebben nooit aan dezelfde fronten gestaan.
Zou het?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die kinderen van jou gaan zó HARD gepest worden.![]()
Eigenlijk zielig voor ze.
Andere oorlog, ofzo?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In Indonesie toch? Mooie tegenhanger van de Oranjecamping: Het Jappenkamp.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:11 schreef MB23 het volgende:
Interlands tegen nietszeggende landjes zijn altijd kut. Dat gevoel van Nederland - Frankrijk en Nederland - Italie, dat was mooi. Nu kan ik me gewoon totaal niet voorstellen dat mensen juichen bij een goalZijn veredelde oefeninterlands dit, hopen op een mooie tegenstander in de volgende ronde.
Maarja, Nederlands elftal sowieso
Ik heb blijkbaar in dat topic gepostquote:
Andere oorlog dan wat? Hij zegt Nederland Japan is zo 1942 dus ik neem aan dat 'ie Indië bedoelt.quote:
Zoals?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:14 schreef zomgmoz het volgende:
ik heb niet gekeken omdat ik wat beters te doen had.
dus.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal juist. Ze kunnen maandag vertellen over snelle vliegtuigen met gekleurde rook, over achteruitvliegende helikopters, over ontploffingen met veel vuur en zwarte rook... Over de tank waar ze inmochten en dat landingsvaartuig...
En dan vragen ze aan hun klasgenootjes: "Hoe was jullie weekend?" Dan zie je die anderen nadenken of ze maar weer eens moeten vertellen hoe hun vader laveloos met een stel luidruchtige idioten (de buren) wild gebarend naar de TV zat te schreeuwen of dat ze dit keer maar liever niets zeggen.
Maar het kan ook helpen dat ze niet in Nederland op school zitten, trouwens.
Zal wel meevallen. Het Nederlands voetbalelftal leeft niet zo in België.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:16 schreef Broder het volgende:
[..]
Zo te lezen gaat het om een leuk uitje naar het vliegveld logisch dat je daarvoor een wedstrijd laat schieten.
Wat ik bedoel is dat je kinderen op school beetje mischien een beetje buiten de boot vallen door de wedstrijden van oranje niet te kijken.
Uh, Zo'n beetje alles, Op je luie reet naar een stel zwakbegaafden die kwijlend achter een bal aanrennen kijken, is nog minder nuttig dan een potje rukken.quote:
Ik heb er spijt van dat ik wel gekeken heb. Wat een tamme kutwedstrijd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:07 schreef Ritmo het volgende:
Weet je hoe nuttig rukken wel niet is?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:23 schreef Uro het volgende:
[..]
Uh, Zo'n beetje alles, Op je luie reet naar een stel zwakbegaafden die kwijlend achter een bal aanrennen kijken, is nog minder nuttig dan een potje rukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:29 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Weet je hoe nuttig rukken wel niet is?
Nou dan moet ik toch echt wel een kleine kans hebben met mijn twee keer per dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mocht jij niet eens kijken op je werkquote:
Je wordt 100!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:34 schreef Uro het volgende:
[..]
Nou dan moet ik toch echt wel een kleine kans hebben met mijn twee keer per dag.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie een r tikt waar hij een k bedoelt is het schandknaapje van een homo (of van vier homo's, in jouw geval).quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:57 schreef Ivo1986 het volgende:
Wie niet keer is HOMO!!!
Rot op ja!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:17 schreef Dibble het volgende:
Nou, ik heb niet gekeken omdat ik zat te WoW'en ( srsly!) en hoop dat die KANKER ORANJE KEIHARD VERLIEST! LIEFST TEGEN PORTIGAL ZODAT DIE TRAUMA'S UIT HET VERLEDEN WEER TERUG IN JULLIE KAASKOPJES KOMEN>!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:23 schreef Uro het volgende:
[..]
Uh, Zo'n beetje alles, Op je luie reet naar een stel zwakbegaafden die kwijlend achter een bal aanrennen kijken, is nog minder nuttig dan een potje rukken.
Even vertalen: In het vakjargon van Ritmo betekent bovenstaande quote dus "Nee".quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:58 schreef Ritmo het volgende:
Het gaat nu niet over mij.
Dit dusquote:Op zondag 20 juni 2010 00:14 schreef Roscovitch het volgende:
Liever dat mensen die normaal nooit voetbal checken het nu ook niet doen dan dat ze allemaal onzin gaan blaten omdat ze de kenner uit willen hangen, daar heb ik pas een teringhekel aan.
Vind dat wel meevallen eigenlijk.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:14 schreef Roscovitch het volgende:
Liever dat mensen die normaal nooit voetbal checken het nu ook niet doen dan dat ze allemaal onzin gaan blaten omdat ze de kenner uit willen hangen, daar heb ik pas een teringhekel aan.
Tuurlijk 9v/d10 mensen doet gewoon normaal, maar mensen die dat niet kunnen heb ik er dan gewoon liever helemaal niet bij, zijn toch altijd kneuzen die zo doen.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:14 schreef Roscovitch het volgende:
Echte mannen werken van maandag tot en met vrijdag om vervolgens zaterdag en zondag vrij te hebben.quote:
Ik ben rond 13:30 richting AH gegaan om boodschappen te doen en daar was het ook best druk en in het winkelcentrum was ook niet uitzonderlijk rustig.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:17 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd werd rond de 9 miljoen geschat. Nou moet ik zeggen dat er ook gewoon teveel mensen op de baan waren vanmiddag. Ik moest helaas werken, maar het was niet eens zoveel rustiger qua klanten als anders. Echt belachelijk.
Lijkt me sterk, als er zoveel miljoen mensen kijken moet het toch rustiger zijn. Misschien mensen op weg naar een cafe ofzo...quote:Op zondag 20 juni 2010 01:36 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik ben rond 13:30 richting AH gegaan om boodschappen te doen en daar was het ook best druk en in het winkelcentrum was ook niet uitzonderlijk rustig.
En na de wedstrijd waren al die mensen in Oranje vrolijk en dat betekend dat "we" gewonnen hebben.
Het was wel rustiger, maar zeker niet uitgestorven.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, als er zoveel miljoen mensen kijken moet het toch rustiger zijn. Misschien mensen op weg naar een cafe ofzo...
Doen alsof wolvenshirts dragen iets negatiefs isquote:Op zondag 20 juni 2010 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ritmo ga nou geen anime kijkende wolven shirt mensen lopen bashen die hebben het zo eenzaam en alleen op de wereld al zo zwaar
Ik wil ze helpen.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ritmo ga nou geen anime kijkende wolven shirt mensen lopen bashen die hebben het zo eenzaam en alleen op de wereld al zo zwaar
ik leef in mijn eigen wereldquote:
Autistquote:Op zondag 20 juni 2010 03:26 schreef schijffie het volgende:
Normaal kijk ik ook nooit voetbal, dus waarom nu ineens wel? Wat mij betreft geen verschil met dit en vv polderboys tegen de vv de doordouwers.
Als ik dan een autist ben, so be it.
goed plan.quote:
Alsof dat voor die kinderen een sociale verplichting isquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:16 schreef Broder het volgende:
[..]
Zo te lezen gaat het om een leuk uitje naar het vliegveld logisch dat je daarvoor een wedstrijd laat schieten.
Wat ik bedoel is dat je kinderen op school beetje mischien een beetje buiten de boot vallen door de wedstrijden van oranje niet te kijken.
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:29 schreef Penisbaard het volgende:
Extra klacht: Animeflikkers die voor Japan waren vanwege hun homofiele japanse kankerseries en fapboekjes vol getekende kinderen die verkracht wordon door tentakels
Kun je natuurlijk niet op voorhand weten héquote:Op zondag 20 juni 2010 11:10 schreef Maikuuul het volgende:
Wat ook mooi is zijn mensen die hebben gekeken en dan zeggen "pffffff wat een kutwedstrijd blablabla" kijk dan gewoon niet
Elke wedstrijd die je gekeken heb, is per definitie dus een goede wedstrijdquote:Op zondag 20 juni 2010 11:10 schreef Maikuuul het volgende:
Wat ook mooi is zijn mensen die hebben gekeken en dan zeggen "pffffff wat een kutwedstrijd blablabla" kijk dan gewoon niet
Heb je onze autistische lelijke trut ook weer.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:41 schreef Quickie_Butt het volgende:
Hahahaha rukkertje Ritmo weer hoorDie iedereen zijn waarheid door de strot wil douwen
Ik heb NIET gekeken. Ik liep op dat moment in het uiterst stille en vredige bos te wandelen. Heerlijk was dat![]()
Ik had ook de hele avond gefeest, toen met mijn kater, pletterpet en nuon energieshirt gewoon weer voetbal kijkenquote:Op zondag 20 juni 2010 13:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik had de hele nacht gefeest, dus was ik 's middags doorheen geslapen.
Hihi.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:45 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik hoop dat Nederland niet voorbij de achtste finale komt en dat Duitsland wint.
DAN ga ik hier blije hysterische topics openen
En rustig dat het wasquote:Op zondag 20 juni 2010 14:36 schreef Jahr00n het volgende:
In het bos rondlopen als Nederland moet voetballen.![]()
Terechte klacht.
Je broek vol schijten vond je beter geslaagd?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, de wedstrijd was wel het minst leuke van het hele weekend
Nederlands elftal is wel wat anders als een eredivisie wedstrijd.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:38 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
En rustig dat het washeb heerlijk genoten
Achterlijk kuddevolk wat ineens "massaal" van voetbal houdt, terwijl ze anders ook niet kijken. Nee prima hoorik ben niet zo'n hypocriete meeloper. Ik hou nooit van voetbal dus nu ook niet
Dat ben ik met je eens. Maar het blijft nog steeds voetbal, daar verandert niks aan. Als het nu ook nog eens een leukere, interessantere sport werd ging ik misschien wel kijken. Maar het is nog steeds met z'n allen mongolide achter een balletje aanrennen. Of dat een amateurclubje, eredivisie of het WK betreft.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nederlands elftal is wel wat anders als een eredivisie wedstrijd.
Dat zijn de mooie dagenquote:Op zondag 20 juni 2010 14:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik had ook de hele avond gefeest, toen met mijn kater, pletterpet en nuon energieshirt gewoon weer voetbal kijken
Toen snel naar huis, eten, toen weer om 21:00 naar de stad om te zuipen
Je bent gewoon een of ander lelijk tyfus wijf waar niemand mee om wil gaan.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:38 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Achterlijk kuddevolk wat ineens "massaal" van voetbal houdt, terwijl ze anders ook niet kijken. Nee prima hoorik ben niet zo'n hypocriete meeloper. Ik hou nooit van voetbal dus nu ook niet
Dat was nog leuker dan de wedstrijd ja...quote:Op zondag 20 juni 2010 14:39 schreef padlarf het volgende:
[..]
Je broek vol schijten vond je beter geslaagd?
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je bent gewoon een of ander lelijk tyfus wijf waar niemand mee om wil gaan.
Nu probeer je vervolgens hier op Fok! geen gezichtsverlies op te lopen dus kom je maar met het verzinseltje dat jij niet bij "die achterlijke kudde dieren" wil horen
Face it
Precies wat ik verwachte, krampachtig proberen te lachen om mijn opmerking.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:56 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]schitterend.
Gelukkig kan ik mezelf nog wel altijd recht in de spiegel aankijken en hoef ik niet toe te geven gezwicht te zijn voor de "mening van de massa".
Klopt volledigquote:Op zondag 20 juni 2010 15:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Precies wat ik verwachte, krampachtig proberen te lachen om mijn opmerking.
Iedereen ziet gewoon dat je een of ander verdorven infantiel persoon zonder enige zelfvertrouwen bent
Edit: wie is Ga trouwens ?
Is wist niet dat hij dood is.
Ja want alle mooie mensen kijken naar voetbal en de lelijke niet?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
Als jij jezelf recht in de spiegel aankijkt , zie je er denk ik net zo uit als zeeuwsmeisje met van die spiegeltjes langs je hoofddeksel.
Welke sport vind je wel leuk? Het argument 'mensen die tegen een bal aan schoppen en er achteraan rennen' gebruiken alleen kinderen uit groep 7quote:Op zondag 20 juni 2010 14:44 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar het blijft nog steeds voetbal, daar verandert niks aan. Als het nu ook nog eens een leukere, interessantere sport werd ging ik misschien wel kijken. Maar het is nog steeds met z'n allen mongolide achter een balletje aanrennen. Of dat een amateurclubje, eredivisie of het WK betreft.
Zegt iemand met een oranjefan-tagquote:Op zondag 20 juni 2010 14:38 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dat klopt. Uiteindelijk is alles ook terug te brengen op iets heel basics. Ik kan dan ook niet echt genieten van welke sport dan ook. Althans niet op de manier zoals men het WK beleeft (met alle hysterie eromheen).quote:Op zondag 20 juni 2010 15:05 schreef Majkool het volgende:
[..]
Welke sport vind je wel leuk? Het argument 'mensen die tegen een bal aan schoppen en er achteraan rennen' gebruiken alleen kinderen uit groep 7Laten we zo eens alle sporten relativeren
![]()
Tennis: Tegen een bal aan slaan
Darts: Pijltjes gooien
Waterpolo: Zwemmen en een balletje in een doel gooien
Wielrennen: Een beetje fietsen
enz enz enz.
Dat is de schuld van Remlofquote:Op zondag 20 juni 2010 15:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zegt iemand met een oranjefan-tag
Voetbal heeft weinig te maken met achter de bal aanrennen.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:44 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar het blijft nog steeds voetbal, daar verandert niks aan. Als het nu ook nog eens een leukere, interessantere sport werd ging ik misschien wel kijken. Maar het is nog steeds met z'n allen mongolide achter een balletje aanrennen. Of dat een amateurclubje, eredivisie of het WK betreft.
Juist. Daarom is sport dus zo'n domme bezigheid. Je wordt er enkel moe van.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:05 schreef Majkool het volgende:
[..]
Welke sport vind je wel leuk? Het argument 'mensen die tegen een bal aan schoppen en er achteraan rennen' gebruiken alleen kinderen uit groep 7Laten we zo eens alle sporten relativeren
![]()
Tennis: Tegen een bal aan slaan
Darts: Pijltjes gooien
Waterpolo: Zwemmen en een balletje in een doel gooien
Wielrennen: Een beetje fietsen
enz enz enz.
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Juist. Daarom is sport dus zo'n domme bezigheid. Je wordt er enkel moe van.
Leuk, zo'n foto van jezelf, Ritmo. Maar wat wilde je daarmee zeggen?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Sport is voor paupers, echt mannen bewegen niet"
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:41 schreef Quickie_Butt het volgende:
Hahahaha rukkertje Ritmo weer hoorDie iedereen zijn waarheid door de strot wil douwen
Ik heb NIET gekeken. Ik liep op dat moment in het uiterst stille en vredige bos te wandelen. Heerlijk was dat![]()
Dat niet sporters lelijk en dik zijn.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Leuk, zo'n foto van jezelf, Ritmo. Maar wat wilde je daarmee zeggen?
naar mensen kijken die achter een balletje aanlopenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:07 schreef Ritmo het volgende:
![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 19:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Leuk, zo'n foto van jezelf, Ritmo. Maar wat wilde je daarmee zeggen?
Ik heb ook nog even de bladeren van mijn planten opgewreven met bladglans.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik was de goudvissenkom aan het schoonmaken.
Eerder een fetish volgens mijquote:Op zondag 20 juni 2010 20:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Haha, Ritmo heeft een autisten-obsessie
Dat je als ouder de seksuele geaardheid van je eigen kinderen gaat zitten bediscussiëren n.a.v. zo'n kansloos baggertopic.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ze zijn 6 en 9 jaar oud. Dan zijn ze nog echt geen homo's, wel?
En "zoontjes" is meervoud, "wilde kijken" gaat over één persoon.
Deze G probeert ons ook nog eens te overtuigen dat hij niet eens wist dat het Nederlands elftal speelde, op het moment dat hij over straat liep.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:14 schreef picodealion het volgende:
Ik vond het al zo verdacht stil op straat, en ik belde een vriend op waar belachelijk veel achtergrondlawaai klonk. Pas toen iemand over straag 1-0! schreeuwde viel het kwartje,.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:11 schreef Chowi het volgende:
Ik heb gekeken. Dus nu ben ik geen autist?.
Ow. Had ik anders wel toen ik voor een gesloten winkel stond.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:06 schreef LePoo het volgende:
[..]
Deze G probeert ons ook nog eens te overtuigen dat hij niet eens wist dat het Nederlands elftal speelde, op het moment dat hij over straat liep.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |