Zoals?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:14 schreef zomgmoz het volgende:
ik heb niet gekeken omdat ik wat beters te doen had.
dus.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal juist. Ze kunnen maandag vertellen over snelle vliegtuigen met gekleurde rook, over achteruitvliegende helikopters, over ontploffingen met veel vuur en zwarte rook... Over de tank waar ze inmochten en dat landingsvaartuig...
En dan vragen ze aan hun klasgenootjes: "Hoe was jullie weekend?" Dan zie je die anderen nadenken of ze maar weer eens moeten vertellen hoe hun vader laveloos met een stel luidruchtige idioten (de buren) wild gebarend naar de TV zat te schreeuwen of dat ze dit keer maar liever niets zeggen.
Maar het kan ook helpen dat ze niet in Nederland op school zitten, trouwens.
Zal wel meevallen. Het Nederlands voetbalelftal leeft niet zo in België.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:16 schreef Broder het volgende:
[..]
Zo te lezen gaat het om een leuk uitje naar het vliegveld logisch dat je daarvoor een wedstrijd laat schieten.
Wat ik bedoel is dat je kinderen op school beetje mischien een beetje buiten de boot vallen door de wedstrijden van oranje niet te kijken.
Uh, Zo'n beetje alles, Op je luie reet naar een stel zwakbegaafden die kwijlend achter een bal aanrennen kijken, is nog minder nuttig dan een potje rukken.quote:
Ik heb er spijt van dat ik wel gekeken heb. Wat een tamme kutwedstrijd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:07 schreef Ritmo het volgende:
Serieus, die moeten toch gewoon kapot?![]()
Klacht: autisten die de wedstrijd niet keken.
Weet je hoe nuttig rukken wel niet is?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:23 schreef Uro het volgende:
[..]
Uh, Zo'n beetje alles, Op je luie reet naar een stel zwakbegaafden die kwijlend achter een bal aanrennen kijken, is nog minder nuttig dan een potje rukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:29 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Weet je hoe nuttig rukken wel niet is?
Nou dan moet ik toch echt wel een kleine kans hebben met mijn twee keer per dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mocht jij niet eens kijken op je werkquote:
Je wordt 100!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:34 schreef Uro het volgende:
[..]
Nou dan moet ik toch echt wel een kleine kans hebben met mijn twee keer per dag.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie een r tikt waar hij een k bedoelt is het schandknaapje van een homo (of van vier homo's, in jouw geval).quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:57 schreef Ivo1986 het volgende:
Wie niet keer is HOMO!!!
Rot op ja!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:17 schreef Dibble het volgende:
Nou, ik heb niet gekeken omdat ik zat te WoW'en ( srsly!) en hoop dat die KANKER ORANJE KEIHARD VERLIEST! LIEFST TEGEN PORTIGAL ZODAT DIE TRAUMA'S UIT HET VERLEDEN WEER TERUG IN JULLIE KAASKOPJES KOMEN>!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:23 schreef Uro het volgende:
[..]
Uh, Zo'n beetje alles, Op je luie reet naar een stel zwakbegaafden die kwijlend achter een bal aanrennen kijken, is nog minder nuttig dan een potje rukken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |