quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:07 schreef Ritmo het volgende:
Serieus, die moeten toch gewoon kapot?![]()
Klacht: autisten die de wedstrijd niet keken.
nichtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:09 schreef Het_Boek het volgende:
Dit is onterecht want ik keek naar de waterpolo wedstrijd.
Die was waarschijnlijk ook veel spannenderquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:09 schreef Het_Boek het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:09 schreef Het_Boek het volgende:
Mijn vader, dus minimaal 1.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:11 schreef EduardMetEenT het volgende:
Hoeveel mensen hebben er eigenlijk gekeken?
Omdat je volgens TS anders autist bent.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Naar voetbal kijken!___! Waarom????
Ik ook ... das 3.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mijn vader, dus minimaal 1.
En Chowi. Dus 2. Minstens.
Als je iedereen die in café's/stadions etc en op de radio luisterde meetelt zal je toch wel op 13 a 14 miljoen zitten? Je hebt natuurlijk ook nog allochtonen, baby's/jonge kinderen en mensen die op vakantie zijn dus 17 miljoen haal je niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:11 schreef EduardMetEenT het volgende:
Hoeveel mensen hebben er eigenlijk gekeken?
Nee.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:11 schreef Chowi het volgende:
Ik heb gekeken. Dus nu ben ik geen autist?.
Jij onderschat het autisten niveau in Nederlandquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je iedereen die in café's/stadions etc en op de radio luisterde meetelt zal je toch wel op 13 a 14 miljoen zitten? Je hebt natuurlijk ook nog allochtonen, baby's/jonge kinderen en mensen die op vakantie zijn dus 17 miljoen haal je niet.
quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:12 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Omdat je volgens TS anders autist bent.
Och jongens ik zag er vandaag eentje zeg... Zo'n mooi donker typje, mooie tetten...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:15 schreef Zwolsboy het volgende:
Mensen die geil worden van voetbal![]()
Stelletje ranzige viespeuken
een mooie chick is 100000000000000x zoveel waard
Alsof iemand sowieso waarde hecht aan TS.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alsof iemand ook maar enige waarde hecht aan de mening van ts
Vorige wedstrijd werd rond de 9 miljoen geschat. Nou moet ik zeggen dat er ook gewoon teveel mensen op de baan waren vanmiddag. Ik moest helaas werken, maar het was niet eens zoveel rustiger qua klanten als anders. Echt belachelijk.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je iedereen die in café's/stadions etc en op de radio luisterde meetelt zal je toch wel op 13 a 14 miljoen zitten? Je hebt natuurlijk ook nog allochtonen, baby's/jonge kinderen en mensen die op vakantie zijn dus 17 miljoen haal je niet.
Alleen de Youtube:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:14 schreef AdolfKloonler het volgende:
Heeft iemand die goal van Sneijder? GIF AUB.
Ow... Jeetjequote:
Ja.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ow... Jeetje
Ik was te druk bezig met meehelpen in de soepkeuken voor de daklozen en daarna moest ik een puppy uit een boom redden voor een klein meisje...
Maargoed ik ben dus een autist?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:15 schreef EduardMetEenT het volgende:
[..]
Jij onderschat het autisten niveau in Nederland
Dus 2x de helft.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:19 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik heb in totaal 2 keer een halve wedstrijd gezien.
Niet mijn mening, de mening van elk normaal denkend mens.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alsof iemand ook maar enige waarde hecht aan de mening van ts
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |