quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:07 schreef Ritmo het volgende:
Serieus, die moeten toch gewoon kapot?![]()
Klacht: autisten die de wedstrijd niet keken.
nichtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:09 schreef Het_Boek het volgende:
Dit is onterecht want ik keek naar de waterpolo wedstrijd.
Die was waarschijnlijk ook veel spannenderquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:09 schreef Het_Boek het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:09 schreef Het_Boek het volgende:
Mijn vader, dus minimaal 1.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:11 schreef EduardMetEenT het volgende:
Hoeveel mensen hebben er eigenlijk gekeken?
Omdat je volgens TS anders autist bent.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Naar voetbal kijken!___! Waarom????
Ik ook ... das 3.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mijn vader, dus minimaal 1.
En Chowi. Dus 2. Minstens.
Als je iedereen die in café's/stadions etc en op de radio luisterde meetelt zal je toch wel op 13 a 14 miljoen zitten? Je hebt natuurlijk ook nog allochtonen, baby's/jonge kinderen en mensen die op vakantie zijn dus 17 miljoen haal je niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:11 schreef EduardMetEenT het volgende:
Hoeveel mensen hebben er eigenlijk gekeken?
Nee.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:11 schreef Chowi het volgende:
Ik heb gekeken. Dus nu ben ik geen autist?.
Jij onderschat het autisten niveau in Nederlandquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je iedereen die in café's/stadions etc en op de radio luisterde meetelt zal je toch wel op 13 a 14 miljoen zitten? Je hebt natuurlijk ook nog allochtonen, baby's/jonge kinderen en mensen die op vakantie zijn dus 17 miljoen haal je niet.
quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:12 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Omdat je volgens TS anders autist bent.
Och jongens ik zag er vandaag eentje zeg... Zo'n mooi donker typje, mooie tetten...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:15 schreef Zwolsboy het volgende:
Mensen die geil worden van voetbal![]()
Stelletje ranzige viespeuken
een mooie chick is 100000000000000x zoveel waard
Alsof iemand sowieso waarde hecht aan TS.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alsof iemand ook maar enige waarde hecht aan de mening van ts
Vorige wedstrijd werd rond de 9 miljoen geschat. Nou moet ik zeggen dat er ook gewoon teveel mensen op de baan waren vanmiddag. Ik moest helaas werken, maar het was niet eens zoveel rustiger qua klanten als anders. Echt belachelijk.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je iedereen die in café's/stadions etc en op de radio luisterde meetelt zal je toch wel op 13 a 14 miljoen zitten? Je hebt natuurlijk ook nog allochtonen, baby's/jonge kinderen en mensen die op vakantie zijn dus 17 miljoen haal je niet.
Alleen de Youtube:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:14 schreef AdolfKloonler het volgende:
Heeft iemand die goal van Sneijder? GIF AUB.
Ow... Jeetjequote:
Ja.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ow... Jeetje
Ik was te druk bezig met meehelpen in de soepkeuken voor de daklozen en daarna moest ik een puppy uit een boom redden voor een klein meisje...
Maargoed ik ben dus een autist?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:15 schreef EduardMetEenT het volgende:
[..]
Jij onderschat het autisten niveau in Nederland
Dus 2x de helft.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:19 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik heb in totaal 2 keer een halve wedstrijd gezien.
Niet mijn mening, de mening van elk normaal denkend mens.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alsof iemand ook maar enige waarde hecht aan de mening van ts
Denken dat alle normaal denkende mensen denken dat mensen die geen voetbal kijken autisten zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet mijn mening, de mening van elk normaal denkend mens.
Beter als meelopers.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:22 schreef Lakitu het volgende:
Sowieso, 'mannen' die niet van voetbal houden.In elkaar slaan.
quote:
Dat is niet natuurlijk waar.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik stond met m'n zoontjes te genieten van een paar leuke vliegtuigen en helikopters die overvlogen.
Dat er voetbal op TV was wist ik. En het was ook de reden om juist nu te gaan kijken naar de vliegtuigen. Lekker rustig omdat alle autisten voor de TV zaten te geilen op 22 homo's die achter een bal aanhuppelden.
Gelukkig dat het me zelf opvalt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:28 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Jij beheerst het Nederlands idd matig.
Van wat ik gezien heb vond ik de laatste 5 minuten het mooiste inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:29 schreef Gezicht het volgende:
Nee hoor, het was toch maar een saaie kutwedstrijd.
Ze zijn 6 en 9 jaar oud. Dan zijn ze nog echt geen homo's, wel?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:26 schreef Broder het volgende:
[..]
En je zoontjes wilde zelf ook geen voetbal kijken?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan ben je een alleen-kijkende voetbalsupporter.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Dubbel
Wat ben je eigenlijk, wanneer je de wedstrijd helemaal alleen hebt gekeken?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ze zijn 6 en 9 jaar oud. Dan zijn ze nog echt geen homo's, wel?
Dan ben je een baas.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Wat ben je als je niet naar de wedstrijd keek omdat je net een nieuw dvdtje van Armin van Buuren binnen kreeg en niet kon wachten om zijn geniale mixwerk te bewonderen?
Dat mag niet, autist!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:33 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Dan ben je een alleen-kijkende voetbalsupporter.
Dus als je niet kijkt ben je niet normaal? Beetje naar 22 popetjes kijken die achter een leren knikker aanlopenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee. Het is weekend, dan zitten ze niet op school.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:34 schreef Broder het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet maar ze zitten toch wel op school met klasgenootjes die wel voetbal kijken?
Zou het zelf dodelijk saai vinden, maar in elk geval beter dan niet kijken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Dubbel
Wat ben je eigenlijk, wanneer je de wedstrijd helemaal alleen hebt gekeken?
Een autist met een goede muzieksmaak.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Wat ben je als je niet naar de wedstrijd keek omdat je net een nieuw dvdtje van Armin van Buuren binnen kreeg en niet kon wachten om zijn geniale mixwerk te bewonderen?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee. Het is weekend, dan zitten ze niet op school.
'Kaatsen' omdat je niets beters te zeggen hebt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:49 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Autisten die andere mensen autisten noemen.
Of de waarheid zeggen,quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'Kaatsen' omdat je niets beters te zeggen hebt.
"Wat je zegt ben je zelluuff"
Ja lekker puh.quote:
Joh, echt?quote:ik ga maar niet in op die laatste zin, laatste keer dat ik die zin hoorde kwam uit een mond van een 6 jarige...
Geen interesse hebben in voetbal, baas.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:53 schreef SpecialK het volgende:
Valt me mee dat de TS geen quotes rond het woord mensen heeft gezet in de TT deze keer. Vorige keer dat ik aangaf weinig interesse te hebben in voetbal vond iemand dat ik een baksteen in m'n gezicht moet krijgen en dat ik een untermensch was.
Nee, vertel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja lekker puh.![]()
[..]
Joh, echt?Volgens mij snap je de essentie van die post niet.
Blijkbaar niet, ze zitten hier nog steeds volop.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:56 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Stop eens met dat "autisten", nu weet iedereen het wel ?
Dan ben je iemand die hier nu op FOK losbandig en lekker gek probeert over te komen, terwijl Armin ook de wedstrijd zat te kijken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:32 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, ze zitten hier nog steeds volop.
Edit; hij stond er net anders.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:58 schreef Uro het volgende:
Alle mensen die zonder tegenzin voetbal hebben gekeken moeten vergast worden.
Het was idd slecht, maar toch blijf je kijken. Spannend was het wel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:59 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Normaal gesproken zou ik het met je eens zijn. Maar bij deze wedstrijd kan ik mensen geen ongelijk geven dat ze zapten. Wat een niveau.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |