Denken dat alle normaal denkende mensen denken dat mensen die geen voetbal kijken autisten zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet mijn mening, de mening van elk normaal denkend mens.
Beter als meelopers.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:22 schreef Lakitu het volgende:
Sowieso, 'mannen' die niet van voetbal houden.In elkaar slaan.
quote:
Dat is niet natuurlijk waar.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik stond met m'n zoontjes te genieten van een paar leuke vliegtuigen en helikopters die overvlogen.
Dat er voetbal op TV was wist ik. En het was ook de reden om juist nu te gaan kijken naar de vliegtuigen. Lekker rustig omdat alle autisten voor de TV zaten te geilen op 22 homo's die achter een bal aanhuppelden.
Gelukkig dat het me zelf opvalt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:28 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Jij beheerst het Nederlands idd matig.
Van wat ik gezien heb vond ik de laatste 5 minuten het mooiste inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:29 schreef Gezicht het volgende:
Nee hoor, het was toch maar een saaie kutwedstrijd.
Ze zijn 6 en 9 jaar oud. Dan zijn ze nog echt geen homo's, wel?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:26 schreef Broder het volgende:
[..]
En je zoontjes wilde zelf ook geen voetbal kijken?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan ben je een alleen-kijkende voetbalsupporter.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Dubbel
Wat ben je eigenlijk, wanneer je de wedstrijd helemaal alleen hebt gekeken?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ze zijn 6 en 9 jaar oud. Dan zijn ze nog echt geen homo's, wel?
Dan ben je een baas.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Wat ben je als je niet naar de wedstrijd keek omdat je net een nieuw dvdtje van Armin van Buuren binnen kreeg en niet kon wachten om zijn geniale mixwerk te bewonderen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |