Dat klopt. Uiteindelijk is alles ook terug te brengen op iets heel basics. Ik kan dan ook niet echt genieten van welke sport dan ook. Althans niet op de manier zoals men het WK beleeft (met alle hysterie eromheen).quote:Op zondag 20 juni 2010 15:05 schreef Majkool het volgende:
[..]
Welke sport vind je wel leuk? Het argument 'mensen die tegen een bal aan schoppen en er achteraan rennen' gebruiken alleen kinderen uit groep 7Laten we zo eens alle sporten relativeren
![]()
Tennis: Tegen een bal aan slaan
Darts: Pijltjes gooien
Waterpolo: Zwemmen en een balletje in een doel gooien
Wielrennen: Een beetje fietsen
enz enz enz.
Dat is de schuld van Remlofquote:Op zondag 20 juni 2010 15:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zegt iemand met een oranjefan-tag
Voetbal heeft weinig te maken met achter de bal aanrennen.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:44 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar het blijft nog steeds voetbal, daar verandert niks aan. Als het nu ook nog eens een leukere, interessantere sport werd ging ik misschien wel kijken. Maar het is nog steeds met z'n allen mongolide achter een balletje aanrennen. Of dat een amateurclubje, eredivisie of het WK betreft.
Juist. Daarom is sport dus zo'n domme bezigheid. Je wordt er enkel moe van.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:05 schreef Majkool het volgende:
[..]
Welke sport vind je wel leuk? Het argument 'mensen die tegen een bal aan schoppen en er achteraan rennen' gebruiken alleen kinderen uit groep 7Laten we zo eens alle sporten relativeren
![]()
Tennis: Tegen een bal aan slaan
Darts: Pijltjes gooien
Waterpolo: Zwemmen en een balletje in een doel gooien
Wielrennen: Een beetje fietsen
enz enz enz.
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Juist. Daarom is sport dus zo'n domme bezigheid. Je wordt er enkel moe van.
Leuk, zo'n foto van jezelf, Ritmo. Maar wat wilde je daarmee zeggen?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Sport is voor paupers, echt mannen bewegen niet"
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:41 schreef Quickie_Butt het volgende:
Hahahaha rukkertje Ritmo weer hoorDie iedereen zijn waarheid door de strot wil douwen
Ik heb NIET gekeken. Ik liep op dat moment in het uiterst stille en vredige bos te wandelen. Heerlijk was dat![]()
Dat niet sporters lelijk en dik zijn.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Leuk, zo'n foto van jezelf, Ritmo. Maar wat wilde je daarmee zeggen?
naar mensen kijken die achter een balletje aanlopenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:07 schreef Ritmo het volgende:
Serieus, die moeten toch gewoon kapot?![]()
Klacht: autisten die de wedstrijd niet keken.
![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 19:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Leuk, zo'n foto van jezelf, Ritmo. Maar wat wilde je daarmee zeggen?
Ik heb ook nog even de bladeren van mijn planten opgewreven met bladglans.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik was de goudvissenkom aan het schoonmaken.
Eerder een fetish volgens mijquote:Op zondag 20 juni 2010 20:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Haha, Ritmo heeft een autisten-obsessie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |