Heb je onze autistische lelijke trut ook weer.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:41 schreef Quickie_Butt het volgende:
Hahahaha rukkertje Ritmo weer hoorDie iedereen zijn waarheid door de strot wil douwen
Ik heb NIET gekeken. Ik liep op dat moment in het uiterst stille en vredige bos te wandelen. Heerlijk was dat![]()
Ik had ook de hele avond gefeest, toen met mijn kater, pletterpet en nuon energieshirt gewoon weer voetbal kijkenquote:Op zondag 20 juni 2010 13:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik had de hele nacht gefeest, dus was ik 's middags doorheen geslapen.
Hihi.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:45 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik hoop dat Nederland niet voorbij de achtste finale komt en dat Duitsland wint.
DAN ga ik hier blije hysterische topics openen
En rustig dat het wasquote:Op zondag 20 juni 2010 14:36 schreef Jahr00n het volgende:
In het bos rondlopen als Nederland moet voetballen.![]()
Terechte klacht.
Je broek vol schijten vond je beter geslaagd?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, de wedstrijd was wel het minst leuke van het hele weekend
Nederlands elftal is wel wat anders als een eredivisie wedstrijd.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:38 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
En rustig dat het washeb heerlijk genoten
Achterlijk kuddevolk wat ineens "massaal" van voetbal houdt, terwijl ze anders ook niet kijken. Nee prima hoorik ben niet zo'n hypocriete meeloper. Ik hou nooit van voetbal dus nu ook niet
Dat ben ik met je eens. Maar het blijft nog steeds voetbal, daar verandert niks aan. Als het nu ook nog eens een leukere, interessantere sport werd ging ik misschien wel kijken. Maar het is nog steeds met z'n allen mongolide achter een balletje aanrennen. Of dat een amateurclubje, eredivisie of het WK betreft.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nederlands elftal is wel wat anders als een eredivisie wedstrijd.
Dat zijn de mooie dagenquote:Op zondag 20 juni 2010 14:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik had ook de hele avond gefeest, toen met mijn kater, pletterpet en nuon energieshirt gewoon weer voetbal kijken
Toen snel naar huis, eten, toen weer om 21:00 naar de stad om te zuipen
Je bent gewoon een of ander lelijk tyfus wijf waar niemand mee om wil gaan.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:38 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Achterlijk kuddevolk wat ineens "massaal" van voetbal houdt, terwijl ze anders ook niet kijken. Nee prima hoorik ben niet zo'n hypocriete meeloper. Ik hou nooit van voetbal dus nu ook niet
Dat was nog leuker dan de wedstrijd ja...quote:Op zondag 20 juni 2010 14:39 schreef padlarf het volgende:
[..]
Je broek vol schijten vond je beter geslaagd?
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je bent gewoon een of ander lelijk tyfus wijf waar niemand mee om wil gaan.
Nu probeer je vervolgens hier op Fok! geen gezichtsverlies op te lopen dus kom je maar met het verzinseltje dat jij niet bij "die achterlijke kudde dieren" wil horen
Face it
Precies wat ik verwachte, krampachtig proberen te lachen om mijn opmerking.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:56 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]schitterend.
Gelukkig kan ik mezelf nog wel altijd recht in de spiegel aankijken en hoef ik niet toe te geven gezwicht te zijn voor de "mening van de massa".
Klopt volledigquote:Op zondag 20 juni 2010 15:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Precies wat ik verwachte, krampachtig proberen te lachen om mijn opmerking.
Iedereen ziet gewoon dat je een of ander verdorven infantiel persoon zonder enige zelfvertrouwen bent
Edit: wie is Ga trouwens ?
Is wist niet dat hij dood is.
Ja want alle mooie mensen kijken naar voetbal en de lelijke niet?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
Als jij jezelf recht in de spiegel aankijkt , zie je er denk ik net zo uit als zeeuwsmeisje met van die spiegeltjes langs je hoofddeksel.
Welke sport vind je wel leuk? Het argument 'mensen die tegen een bal aan schoppen en er achteraan rennen' gebruiken alleen kinderen uit groep 7quote:Op zondag 20 juni 2010 14:44 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar het blijft nog steeds voetbal, daar verandert niks aan. Als het nu ook nog eens een leukere, interessantere sport werd ging ik misschien wel kijken. Maar het is nog steeds met z'n allen mongolide achter een balletje aanrennen. Of dat een amateurclubje, eredivisie of het WK betreft.
Zegt iemand met een oranjefan-tagquote:Op zondag 20 juni 2010 14:38 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dat klopt. Uiteindelijk is alles ook terug te brengen op iets heel basics. Ik kan dan ook niet echt genieten van welke sport dan ook. Althans niet op de manier zoals men het WK beleeft (met alle hysterie eromheen).quote:Op zondag 20 juni 2010 15:05 schreef Majkool het volgende:
[..]
Welke sport vind je wel leuk? Het argument 'mensen die tegen een bal aan schoppen en er achteraan rennen' gebruiken alleen kinderen uit groep 7Laten we zo eens alle sporten relativeren
![]()
Tennis: Tegen een bal aan slaan
Darts: Pijltjes gooien
Waterpolo: Zwemmen en een balletje in een doel gooien
Wielrennen: Een beetje fietsen
enz enz enz.
Dat is de schuld van Remlofquote:Op zondag 20 juni 2010 15:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zegt iemand met een oranjefan-tag
Voetbal heeft weinig te maken met achter de bal aanrennen.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:44 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar het blijft nog steeds voetbal, daar verandert niks aan. Als het nu ook nog eens een leukere, interessantere sport werd ging ik misschien wel kijken. Maar het is nog steeds met z'n allen mongolide achter een balletje aanrennen. Of dat een amateurclubje, eredivisie of het WK betreft.
Juist. Daarom is sport dus zo'n domme bezigheid. Je wordt er enkel moe van.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:05 schreef Majkool het volgende:
[..]
Welke sport vind je wel leuk? Het argument 'mensen die tegen een bal aan schoppen en er achteraan rennen' gebruiken alleen kinderen uit groep 7Laten we zo eens alle sporten relativeren
![]()
Tennis: Tegen een bal aan slaan
Darts: Pijltjes gooien
Waterpolo: Zwemmen en een balletje in een doel gooien
Wielrennen: Een beetje fietsen
enz enz enz.
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Juist. Daarom is sport dus zo'n domme bezigheid. Je wordt er enkel moe van.
Leuk, zo'n foto van jezelf, Ritmo. Maar wat wilde je daarmee zeggen?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Sport is voor paupers, echt mannen bewegen niet"
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:41 schreef Quickie_Butt het volgende:
Hahahaha rukkertje Ritmo weer hoorDie iedereen zijn waarheid door de strot wil douwen
Ik heb NIET gekeken. Ik liep op dat moment in het uiterst stille en vredige bos te wandelen. Heerlijk was dat![]()
Dat niet sporters lelijk en dik zijn.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Leuk, zo'n foto van jezelf, Ritmo. Maar wat wilde je daarmee zeggen?
naar mensen kijken die achter een balletje aanlopenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:07 schreef Ritmo het volgende:
Serieus, die moeten toch gewoon kapot?![]()
Klacht: autisten die de wedstrijd niet keken.
![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 19:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Leuk, zo'n foto van jezelf, Ritmo. Maar wat wilde je daarmee zeggen?
Ik heb ook nog even de bladeren van mijn planten opgewreven met bladglans.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik was de goudvissenkom aan het schoonmaken.
Eerder een fetish volgens mijquote:Op zondag 20 juni 2010 20:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Haha, Ritmo heeft een autisten-obsessie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |